Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehillä on yksi yleinen toive - Seksiä myyvä Aallotar kertoo, mitä he eivät saa vaimoiltaan

Vierailija
29.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766

Maksumuurin takana, mutta antakaas kun arvaan sisällön:

"Olin epävarma itsestäni ja minulla oli huonoja kokemuksia miehistä johtuen isätraumastani. En saanut kiinni opiskelu- tai työelämästä ja koin itseni epäonnistujaksi. Päätin kokeilla seksin myymistä, koska se kiehtoi minua ajatuksena. Huomasin, että saan helppoa rahaa nopeasti ja jäin koukkuun miehiltä saadusta hyväksynnästä. Maatessani ukkomiesten kanssa minua imarteli ajatus siitä, kuinka nämä miehet makaavat mieluummin minun kuin vaimojensa kanssa. Koin itseni halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi ensimmäistä kertaa elämässäni. Opin seksistä yhtä ja toista sellaista, mitä muut naiset eivät osaa tai suostu tekemään. Katsokaa minua nyt, kun minä olen näin estoton ja upea, kun tarjoan varatuille miehille jotain sellaista, mitä pihtaavat kotirouvat eivät tarjoa.".

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai olisko niin kuin olen kuullut monen miehen sanovan..."

Sitten mies eroaa siitä prinsessasta ja etsii sen paremman seuran muualta. Ei niin, että pitäisi koristeensa ja käyttäisi maksullisia tai hakisi rennon ja nautinnonhaluisen naisen sivuvaimoksi.

Ja miehen sanaan kannattaa uskoa, koska...? Miehet sanovat ihan mitä tahansa, jotta saavat pitää sivuhoitonsa käynnissä. Vai kuinka moni lihava ja ruma toinen nainen jäisi siihen patjaksi pötköttelemään, jos heille sanoisi suoraan, että "et sinä nyt kummoinen ole, kunhan vaihtelun vuoksi kairaan, sinun paikallasi voisi olla oikeastaan ihan kuka vaan"?

Sen takia niille toisille naisille, jotka usein muuten tietävät miltä se vaimo näyttää, kerrotaan satua nihkeästä, pihtaavasta vaimosta, jonka kanssa seksi ei suju. Sivulauseessa kerrotaan pari valkoista valhetta siitä toisesta naisesta tyyliin "Sinä olet niin ihanan villi ja kokeilunhaluinen, että siksi seksi sinun kanssasi on niin ihanaa", koska jos ylistettäisiin sen toisen naisen mitätöntä ulkonäköä, valhe ei menisi läpi. Niinpä nämä toiset naiset sitten alkavat kuvitella olevansa henkisesti sitä ja tätä enemmän kuin se vaimo, koska eihän se mies nyt muuten kaunista vaimoaan pettäisi.

Vierailija
62/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Miksi se olisi naiselle nautinnollista? Millä tavalla ajattelet naisen nauttivan siitä? Henkisesti?

Prostituoitu joka näyttää aidot inhon tunteensa kun antaa piparia, suuta tms. ei saisi paljonkaan asiakkaita. Ukkomiehelle se illuusio, missä nainen maksua vastaan esittää uskottavasti nauttivansa siitä, on se juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että vuosisatoja ilmiselvät asiat, kansanviisaudet, aiheuttavat näin paljon närää täällä. Onhan siitä tehty laulukin, meni tyyliin "If you want to be happy, marry a woman uglier than you".

Vierailija
64/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen takia niille toisille naisille, jotka usein muuten tietävät miltä se vaimo näyttää, kerrotaan satua nihkeästä, pihtaavasta vaimosta, jonka kanssa seksi ei suju."

Se osuus ei välttämättä ole satua... Vaikka eroaminen ei olisikaan realistinen vaihtoehto.

Vierailija
65/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Miksi se olisi naiselle nautinnollista? Millä tavalla ajattelet naisen nauttivan siitä? Henkisesti?

Ei lainaamassasi tekstissä puhuttu mitään naisen nautinnosta, vaan näyttelemisestä. Onko luetun ymmärtäminen sinulle vaikeaa?

Vierailija
66/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista nauttii siitä. Kukin omasta syystään.

Osa ihmisistä esimerkiksi kiihottuu alistumisesta. Minulle kiihottavin osa seksiä on naisen nuoleminen ja tyydyttäminen. Alistun mielelläni ja kiihotun jotenkin siitä, jos nainen vähän itsekkäästi käyttää minua välineenä omaan nautintoonsa eikä sillä hetkellä ajattele tai välitä siitä, miltä minusta tuntuu.

Minun ei edes joka kerta tarvitse itse saada vaan se kiihottaa enemmän, jos nainen ottaa mitä haluaa ja itse jään ilman. Kiima vaan kasvaa ja sitten kun viimein saan, niin se tuntuu taivaalliselta. Välillä on vaimon kanssa viikonloppuisin tehty näin, että perjantai ja lauantai ovat vain vaimon nautintoa varten ja sunnuntai-iltana minäkin saan, kunhan olen ensin antanut vaimolle sen mitä hän haluaa.

Tämä vain esimerkkinä. Joku toinen voi kiihottua jostain ihan eri syystä.

Vierailija
67/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Nautinto taitaa olla sama kuin varkaalla, joka varastaa salaa toisen omaa. Salaa, selän takana, tuntee olevansa seksikkäämpi ja parempi kuin mie

Nyt kyllä meni sullakin täysin metsään sun harhat.

Mä nautin siitä seksistä ihan sen seksin itsensä vuoksi. En siksi, että mies on varattu. Meidän seksi tuntuu hyvältä ja tuntui siltä jo silloin kun olimme kumpikin sinkkuja. Ei asia ole miksikään muuttunut vaikka välissä oli useampi vuosi ettemme tavanneet. Meidän seksi on nautinnollista enkä mä siinä seksin aikana ajattele mitään muuta kuin meitä ja sitä nautintoa. Itseluottamuksessa mulla ei ole vikaa. Ihan naurettavaa selittää, että vain heikolla itsetunnolla varustetut harrastaa seksiä varattujen kanssa. No ethän sä voi sellaista väittää ja mitenkään perustella. Hyvänen aika.

Mä en ole muiden seksille höhötellyt yhtään mitään vaan kyllä tässä nyt kovasti muut yrittää selittää, että se seksi ei voi olla hyvää tai miksi se seksi on hyvää. Ei nuo ole edelleenkään teidän päätettävissä olevia asioita vaan mä päätän noista ihan itse. On oikeasti todella harhaista kuvitella tietävänsä minkälaista muiden seksi on ja miksi se on sellaista kuin se on. 

Kyllä on surullista, että vielä tänä päivänäkin jotkut suuttuu jos nainen nauttii seksistä. Sama paska mun niskaan nimittäin tulisi jos kertoisin olevani seksisuhteessa sinkkumiehen kanssa.  Kun eihän seksiä saisi olla kuin parisuhteessa. 

Vierailija
68/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisella täytyy aika huono itsetunto olla, jos ajattelee että ainoa mies jonka saa on sellainen jota halveksii itse ja kaikki muutkin halveksii.

Puolustelee vielä sillä, että kyllä hänkin käyttää miestä. Miten voi vajota alas toisen tasolle ja ajatella, että oonpa nyt parempi kuin tuo? Molemmat käyttävät ja halveksivat toisiaan. Ei se ole tervettä. Turha haukkua normaaleja ihmisiä ja selitellä tekemisiään. Se menee läpi vain itsellesi.

Pistää kyllä näin sivusta naurattmaan tuommoinen lapsellinen kiukkuilu, ja manipuloimisen yritys. Eihän tuossa tarvitse mitään halveksuntaa olla, vaikka sinä niin haluaisit. Eikä se ole se kolmas henkilö joka pitää tuomita moraalittomaksi, vaan se pettäjä. 

Vierailija
69/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kyllä sinun ajatusmaailmasi seksin suhteen on surullinen. Seksi ei ole mitään valuuttaa, vaan kahden ihmisen ihana, intiimi tapa viettää aikaa yhdessä."

Nimenomaan näin. Miten saat kahden ihmisen väliseksi sen, että toiseen sitoutunut käy pökkimässä muita salaa vaimoltaan? "Salarakas" tietää sen ja suostuu olemaan siinä asemassa..vaikuttaa siltä ettei ole muita saanut, koska itse ihmetteli olevansa parempi kuin hoikka vaimo, vaikka on lihava. Parempi miehelle jota sanoi halveksivansa.  :D

Lihavuus oli pointti vain huonolle itsetunnolle, ei se ole este intiimille suhteelle. Sääli mieluummin tätä naista, joka tyytyy halveksimaansa toisen mieheen kun luulee ettei muille kelpaa.

Minusta on surullista, että puhut kahden kimppana jutusta, joka on puolison tietämättä kolmen kimppa. Vaimo saa tulehdukset ja taudit kun toinen hoonaa ties missä. Ihanaa?

Se mies ei ole viettämässä ihanaa intiimiä aikaa tämän ko

Missä mä kirjoitin olevani parempi kuin miehen hoikka puoliso? En kyllä yhtään missään vaan tuo on nyt vain teidän omaa tulkintaa. Luette rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole. Missään en myöskään kirjoittanut halveksivani miestä. En vain pidä häntä kovin suuressa arvossa parisuhdemielessä. 

Ei mua ainakaan edes kiinnosta saada ketään koska en mä halua parisuhdetta. Seksiä kuitenkin haluan ja hyvää sellaista. Kyllä seuraa olisi tarjolla, mutta kun mua ei kiinnosta. Mitään tauteja ja tulehduksia ei kyllä mun kautta tule. Mistä ihmeestä tuokin keksit? En mä jakaa itseäni ties missä. Mulla on vain yksi seksikumppani ja se riittää. 

Lopettakaa nyt aikuiset ihmiset noiden typerien ja lapsellisten tulkintojen tekeminen. Olette naurettavia.

Vierailija
70/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisella täytyy aika huono itsetunto olla, jos ajattelee että ainoa mies jonka saa on sellainen jota halveksii itse ja kaikki muutkin halveksii.

Puolustelee vielä sillä, että kyllä hänkin käyttää miestä. Miten voi vajota alas toisen tasolle ja ajatella, että oonpa nyt parempi kuin tuo? Molemmat käyttävät ja halveksivat toisiaan. Ei se ole tervettä. Turha haukkua normaaleja ihmisiä ja selitellä tekemisiään. Se menee läpi vain itsellesi.

Lopeta typerien ja lapsellisten tulkintojen tekeminen. Missään en kirjoittanut, että halveksin miestä. En vain pidä kovin suuressa arvossa parisuhdemielessä. Missään en myöskään kirjoittanut, että en saisi ketään muita. Kyllä ehdokkaita olisi ja muuhunkin kuin seksiin, mutta kun mua ei kiinnosta. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa parisuhteeseen. 

Se on ihan tosiasia, että kyllä mäkin käytän miestä. Ihan turhaan siitä kiukuttelet. Mä saan mitä haluan ja mies saa mitä haluaa. Missään en kirjoittanut olevani parempi kuin joku muu. Mä vain kerron miten asiat ja miten ajattelen. Te tässä olette herneet vetäneet nenään kun en suostu elämään kuten te haluaisitte eli mun pitäisi istua kotona hiljaa itkemässä. Seksiä en saisi edes ajatella. Seksihän kuuluu vain parisuhteeseen! Nih!

Teillä tässä näyttää olevan huono itsetunto ja pelkäätte, että joku vie teidän miehet. 

Vierailija
71/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos se miehen panokaveri olisikin kauniimpi, hoikempi ja koulutetumpi? Olisiko se jotenkin hyväksyttävämpää?

Vierailija
72/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jutusta puuttui se tieto, että mikä se toive nyt sitten mahtoikaan oikein olla.

Vierailija
73/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen takia niille toisille naisille, jotka usein muuten tietävät miltä se vaimo näyttää, kerrotaan satua nihkeästä, pihtaavasta vaimosta, jonka kanssa seksi ei suju."

Mies ei ole sanallakaan puhunut puolisostaan, heidän parisuhteestaan tai seksielämästään. Eikä mua kiinnostakaan. En tiedä miksi mies pettää, mutta siinähän pettää. Mä saan sen mitä haluan ja olen tyytyväinen. Hänen parisuhteensa on hänen asiansa eikä liity meihin mitenkään. Minkäs mä sille mahdan, että tiedän miltä hänen puolisonsa näyttää. Onhan tuo nyt tullut kaupassa vastaan ja vaikea olla näkemättä ihmisiä siellä.

Vierailija
74/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos se miehen panokaveri olisikin kauniimpi, hoikempi ja koulutetumpi? Olisiko se jotenkin hyväksyttävämpää?

Olisi varmaan. Nyt se on ihan kamalaa kun se toinen nainen onkin ylipainoinen. Kasvoista en kyllä kirjoittanut yhtään mitään, tavallisia ollaan molemmat. Miehen puolisosta tiedän sen verran, että hän on amiksen käynyt. Mä olen koulutetumpi, mutta eihän sekään tietenkään voi olla näiden joidenkin mielestä mahdollista. :D

Vierailija
75/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

No onko se kovin nautinnollista, kun tiedät että mies tyydyttää sinuun vain ne likaisen puolen tarpeet ja ajattelee sinua alempana ihmisenä?

Voihan nainenkin ajatella miestä alempana ihmisenä.  Mut tuo aallotar lähti hommaan väärältä pohjalta hakiessaan hyväksyntää,  mutta ehkäpä miehet pitää juuri siitä.  

Vierailija
76/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jutusta puuttui se tieto, että mikä se toive nyt sitten mahtoikaan oikein olla.

Ukkomiehet haluaa tulla piiskatuiksi

Vierailija
77/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin pääsimme viestiin #77 ja saimme vastauksen meitä kaikkia askarruttaneeseen kysymykseen. Kiitos!

Vierailija
78/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää

Vierailija
79/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä nimi! Ei ainakaan edesauta erektiota.

Vierailija
80/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet siskot inhoavat toisiksi eniten miehiä, kaikkein eniten suosittuja sisaria, jotka saavat vielä sponssirahaa, nimittelevät näitä huoriksi, lutkiksi ja vosuiksi. Jos oikeasti pitäisivät kysyttyjä siskoja helveksittavina, ei olisi mitään aihetta KATEUTEEN, mutta nyt se paistaa kuin Naantalin aurinko.

Voimaantuneet siskot eivät käy kaupaksi edes ilmaiseksi.