Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehillä on yksi yleinen toive - Seksiä myyvä Aallotar kertoo, mitä he eivät saa vaimoiltaan

Vierailija
29.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766

Maksumuurin takana, mutta antakaas kun arvaan sisällön:

"Olin epävarma itsestäni ja minulla oli huonoja kokemuksia miehistä johtuen isätraumastani. En saanut kiinni opiskelu- tai työelämästä ja koin itseni epäonnistujaksi. Päätin kokeilla seksin myymistä, koska se kiehtoi minua ajatuksena. Huomasin, että saan helppoa rahaa nopeasti ja jäin koukkuun miehiltä saadusta hyväksynnästä. Maatessani ukkomiesten kanssa minua imarteli ajatus siitä, kuinka nämä miehet makaavat mieluummin minun kuin vaimojensa kanssa. Koin itseni halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi ensimmäistä kertaa elämässäni. Opin seksistä yhtä ja toista sellaista, mitä muut naiset eivät osaa tai suostu tekemään. Katsokaa minua nyt, kun minä olen näin estoton ja upea, kun tarjoan varatuille miehille jotain sellaista, mitä pihtaavat kotirouvat eivät tarjoa.".

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa tärkein sana on vaimo. Ne, joilla on vaimo, seksi saattaakin olla vähissä.

Oisko miehenkin opittava kommunikoimaan. 

Vierailija
42/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorlock the destroyer nauttii kun saa varatun miehen munaa ja luulee olevansa miehelle tärkeä :DDDDDD Kotona hoikan ja kauniin vaimon kanssa nauravat losop*rseen riippareille ja ihratussulle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä ne miehet eivät saa vaimoltaan? arvailuja on, mutta ei mitä tämä huo... kertoo.

Tämän minäkin haluaisin tietää. Varmaan joku fetissi on monelle sellainen, mistä ei kehtaa vaimolle kertoa tai jota vaimo ei suostu toteuttamaan. Fetissejä on kuitenkin niin erilaisia, ettei voi olla yhtä tiettyä, jota kaikki haluavat.

Vastauksen on siis pakko olla joko suikkari tai anaali.

Vierailija
44/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gorlock the destroyer nauttii kun saa varatun miehen munaa ja luulee olevansa miehelle tärkeä :DDDDDD Kotona hoikan ja kauniin vaimon kanssa nauravat losop*rseen riippareille ja ihratussulle 

Noinkohan se vaimokin nauraa?

Vierailija
45/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Mitä tuostakin nyt ajattelisi. Jos tuolla lailla puuttuu seksuaalinen kypsyys ja luottamus suhteessa niin kannattaisiko jättää kokonaan oman käden varaan tai mennä vaikka yhdessä terapiaan. Esineellistäminen sänkypuuhissa ei kyllä ole sama asia kuin ajatella puolisosta alentavasti.

Vierailija
46/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin kuvitella itseni sellaiseen tilanteeseen aivan hyvin, mies voisi vitsillä käydä kairaamassa norsutason naisia ja voisimme yhdessä nauraa sille. Minä olen hoikka ja kaunis, mies saa minulta kaiken haluamansa, huumorihan piristää arkea.

Vierailija
47/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä ne miehet eivät saa vaimoltaan? arvailuja on, mutta ei mitä tämä huo... kertoo.

Tämän minäkin haluaisin tietää. Varmaan joku fetissi on monelle sellainen, mistä ei kehtaa vaimolle kertoa tai jota vaimo ei suostu toteuttamaan. Fetissejä on kuitenkin niin erilaisia, ettei voi olla yhtä tiettyä, jota kaikki haluavat.

Vastauksen on siis pakko olla joko suikkari tai anaali.

Näin naisena sanon että jos ei tuota ensin mainittua ole valmis kumppanilleen suomaan kotona niin puoliso joutaakin käydä vieraissa. Toka ei taas tuo mitään lisäarvoa kummallekaan omasta ja kumppanini mielestä.

Vierailija
48/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Höpsis. Ex-vaimoani olisi pitänyt olla kokoajan sitomassa, alistamassa ja kurittamassa. Minä kun olisin vaan halunnut helliä.

Ei enää koskaan suhteita naisten kanssa, naiset ovat rikki.

Vierailija
49/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalta piti tämäkin tieto hakea: ukkomiehet haluavat tulla piiskatuksi.

Aika yllättävä. 

Vierailija
50/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipainoinen on heti muka "alemmalla tasolla"?

Koska on vähemmän viehättävä, siis ulkonäöltään. Siksi monet ylipainoiset ovatkin parempia taidoiltaan ja/tai käytökseltään sängyssä, verrattuna normaalipainoisiin, koska kompensoivat ulkonäköään kehittämällä itseään muilla tavoin. Kauniin ei tarvitse, kerran saa haluamansa pelkällä ulkonäöllä. Ja sehän pätee miehiin aivan samalla tavalla, komean ei tarvitse nähdä yhtä paljon vaivaa, hänelle sallitaan semmoista, mitä vähemmän komealle ei sallita.

Vierailija
51/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lheti voisi muuttaa nimensä. PILLU eikä mikään il.

Vierailija
52/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin kuvitella itseni sellaiseen tilanteeseen aivan hyvin, mies voisi vitsillä käydä kairaamassa norsutason naisia ja voisimme yhdessä nauraa sille. Minä olen hoikka ja kaunis, mies saa minulta kaiken haluamansa, huumorihan piristää arkea.

Selvästikään ei saa, jos pitää käydä kairaamassa toista norsua.

Vierailija
53/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Nautinto taitaa olla sama kuin varkaalla, joka varastaa salaa toisen omaa. Salaa, selän takana, tuntee olevansa seksikkäämpi ja parempi kuin miehen oma vaimo. Paskalla käymisestäkin saa tyydytyksen, ei kai nautinto tässä paljoa kummallakaan osapuolella siitä eroa.

Nainen ei ole aina patja. Salapanonainen on patja, koska hän on halpa hyödyke vaihteluun. Itsetunto huono, ja huomio riittää palkaksi käyttämisestä. Maksullisesta kai käytetään joskus eri nimeä kuin ilmaisesta hyödykkeestä?

Ai millaista joidenkin seksi on? Veikkaan, että suurimmalla osalla se on kahden välistä, ketään ei petetä ja "toisen omaa" ei käytetä seksivälineenä. Suurimmalla osalla siihen kuuluu nykyäänkin koko ihmissuhde, ei pelkkä lisääntymiselin. 

Moraali tarkoittaa YLEISIÄ käsityksiä oikeasta ja väärästä. Moraalittomuus tarkoittaa, että ei pysty tekemään eroa oikean ja väärän välillä. Oma nautinnonhalu ja huomiontarve ohjaa toimintaa. Terve itsetuntoinen ei lähde suhteeseen varatun kanssa. 

Asia ei muutu mihinkään siitä, että höhöttelet puolustukseksesi toisten seksiä/ihmissuhteita. Sinulla ei olisi edes tarvetta siihen, jos kokisit tekeväsi oikein. Teet (vaimolle) pahaa tuon tyypin kanssa.

Vierailija
54/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipainoinen on heti muka "alemmalla tasolla"?

Koska on vähemmän viehättävä, siis ulkonäöltään. Siksi monet ylipainoiset ovatkin parempia taidoiltaan ja/tai käytökseltään sängyssä, verrattuna normaalipainoisiin, koska kompensoivat ulkonäköään kehittämällä itseään muilla tavoin. Kauniin ei tarvitse, kerr

Vai olisiko niin kuin olen kuullut monen miehen sanovan: nainen joka ottaa rennosti ja haluaa nauttia, eikä pidä itseään korkealla jalustalla, on parasta [seksi]seuraa? Kiva varmaan jännittää ja paineistua jonkun prinsessan kanssa, joka kokee olevansa liian arvokas vaikka suuseksiin. " Kauniin ei tarvitse, kerran saa haluamansa pelkällä ulkonäöllä." kertoo kaiken tarpeellisen. Seksi on yhteispeliä, ja tuo kommentti saa sen kuulostamaan siltä, ettei kauniin mielestään tarvitse olla aktiivinen osallistuja sängyssä kun riittäähän se että näyttää hyvältä. Mihin siinä sitten edes tarvitaan kumppania? Kauniita naisia löytyy pilvin pimein netistä ja useimmilla on terveet kädet omastakin takaa. "ei tarvitse.." Lähdetään siitä ettei hyvä seksiseura punnitse mihin kaikkeen "tarvitsee" vaivautua, vaan hän haluaa!

Vierailija
55/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Nautinto taitaa olla sama kuin varkaalla, joka varastaa salaa toisen omaa. Salaa, selän takana, tuntee olevansa seksikkäämpi ja parempi kuin mie

Olen eri henkilö, enkä kenenkään sala-mitään. Mutta kyllä sinun ajatusmaailmasi seksin suhteen on surullinen. Seksi ei ole mitään valuuttaa, vaan kahden ihmisen ihana, intiimi, tapa viettää aikaa yhdessä. Ja se seksikkyyden tunne tulee kyllä ihan siitä, kun näkee lämmön ja nautinnon toisen silmistä, eikä sitä mittailla peilin edessä toisten naisten kuviin vertaillen. säälin vähän sinua, sut on kasvatettu aika varmaan jossain Pohjanmaalla /Varsinais-Suomessa.

Vierailija
56/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Vierailija
57/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisella täytyy aika huono itsetunto olla, jos ajattelee että ainoa mies jonka saa on sellainen jota halveksii itse ja kaikki muutkin halveksii.

Puolustelee vielä sillä, että kyllä hänkin käyttää miestä. Miten voi vajota alas toisen tasolle ja ajatella, että oonpa nyt parempi kuin tuo? Molemmat käyttävät ja halveksivat toisiaan. Ei se ole tervettä. Turha haukkua normaaleja ihmisiä ja selitellä tekemisiään. Se menee läpi vain itsellesi.

Vierailija
58/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kyllä sinun ajatusmaailmasi seksin suhteen on surullinen. Seksi ei ole mitään valuuttaa, vaan kahden ihmisen ihana, intiimi tapa viettää aikaa yhdessä."

Nimenomaan näin. Miten saat kahden ihmisen väliseksi sen, että toiseen sitoutunut käy pökkimässä muita salaa vaimoltaan? "Salarakas" tietää sen ja suostuu olemaan siinä asemassa..vaikuttaa siltä ettei ole muita saanut, koska itse ihmetteli olevansa parempi kuin hoikka vaimo, vaikka on lihava. Parempi miehelle jota sanoi halveksivansa.  :D

Lihavuus oli pointti vain huonolle itsetunnolle, ei se ole este intiimille suhteelle. Sääli mieluummin tätä naista, joka tyytyy halveksimaansa toisen mieheen kun luulee ettei muille kelpaa.

Minusta on surullista, että puhut kahden kimppana jutusta, joka on puolison tietämättä kolmen kimppa. Vaimo saa tulehdukset ja taudit kun toinen hoonaa ties missä. Ihanaa?

Se mies ei ole viettämässä ihanaa intiimiä aikaa tämän kolmannen pyörän kanssa. Ei halveksimansa kanssa vietä sellaista. Nainen ei ole ihan tyhmä, hän tietää että mies halveksii. Nainen luulee olevansa parempi, koska hänkin käyttää ja halveksii miestä :D

Miten saat tästä kuviosta kahden ihmisen ihanan suhteen, missä lämpö kuvastuu silmistä? 

Onko mainitsemasi paikat ainoita, missä ei vehtailla salaa puolison selän takana tai sekaannuta varattuihin? En usko. 

Vierailija
59/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai olisko niin kuin olen kuullut monen miehen sanovan..."

Sitten mies eroaa siitä prinsessasta ja etsii sen paremman seuran muualta. Ei niin, että pitäisi koristeensa ja käyttäisi maksullisia tai hakisi rennon ja nautinnonhaluisen naisen sivuvaimoksi.

Vierailija
60/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Miksi se olisi naiselle nautinnollista? Millä tavalla ajattelet naisen nauttivan siitä? Henkisesti?