Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehillä on yksi yleinen toive - Seksiä myyvä Aallotar kertoo, mitä he eivät saa vaimoiltaan

Vierailija
29.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766

Maksumuurin takana, mutta antakaas kun arvaan sisällön:

"Olin epävarma itsestäni ja minulla oli huonoja kokemuksia miehistä johtuen isätraumastani. En saanut kiinni opiskelu- tai työelämästä ja koin itseni epäonnistujaksi. Päätin kokeilla seksin myymistä, koska se kiehtoi minua ajatuksena. Huomasin, että saan helppoa rahaa nopeasti ja jäin koukkuun miehiltä saadusta hyväksynnästä. Maatessani ukkomiesten kanssa minua imarteli ajatus siitä, kuinka nämä miehet makaavat mieluummin minun kuin vaimojensa kanssa. Koin itseni halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi ensimmäistä kertaa elämässäni. Opin seksistä yhtä ja toista sellaista, mitä muut naiset eivät osaa tai suostu tekemään. Katsokaa minua nyt, kun minä olen näin estoton ja upea, kun tarjoan varatuille miehille jotain sellaista, mitä pihtaavat kotirouvat eivät tarjoa.".

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit samalla salarakkaan/kakkosnaisen profiilin. 

Vierailija
22/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Älä saivartele. Ja tuo touhu ei vie sitä sisäistä tyhjyyttäsi pois, siinä käy päinvastoin

Mikä sisäinen tyhjyys? Mä saan hyvää seksiä komealta mieheltä. En tajua mikä tässä on sulla ongelmana. Ei vaikuta sun elämään mitenkään mun tekemiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

No onko se kovin nautinnollista, kun tiedät että mies tyydyttää sinuun vain ne likaisen puolen tarpeet ja ajattelee sinua alempana ihmisenä?

No voi, että kun kuvittelet tietäväsi kaikesta kaiken. Tsemppiä noihin harhoihin. Kovasti sua ottaa nyt päähän se, että saan hyvää seksiä ja osaan nauttia seksistä. Yhtälailla mä käytän sitä miestä saadakseni sen mitä haluan. Luuletko, että mä pidän kovin suuressa arvossa miestä joka pettää koko ajan kumppaniaan?

Vierailija
24/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä saivartele. Ja tuo touhu ei vie sitä sisäistä tyhjyyttäsi pois, siinä käy päinvast

Jep, ongelmat on onneksi yksin sinun. Mutta sun on silti turha yrittää uskotella että olet jotenkin tasapainoinen ja elämääsi tyytyväinen tapaus. 

Vierailija
25/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä saivartele. Ja tuo touhu ei vie sitä

Olet sä kyllä huvittava ja pahasti harhainen kun kuvittelet tuntevasi mut. :D Ei ole oikein tervettä tuo sun touhu. Hanki apua.

Vierailija
26/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se kovin nautinnollista, kun tiedät että mies tyydyttää sinuun vain ne likaisen puo

Ei tässä mikään päähän ota. Eli et pidä pettävää miestä arvossa, mutta voit kyllä harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ok. Pidätkö itseäsi arvossa, kun kuitenkin omalla toiminnallasi mahdollistat tämän kumppanin jatkuvan pettämisen? Mitä luulet, mitä seurauksia kumppanille aiheutuu, jos hän saa tietää tästä toiminnasta?

No eikai siinä. Sinä voit jatkaa pulleiden genitaaliesi hieromista komean miehen genitaaleja vasten ja kutsua sitä hyväksi seksiksi, joka selkeästi on sinun mielestäsi kaiken tuon arvoista.

Vierailija
27/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoisen harhaista tulla väittämään toista valehtelijaksi kun sanoo saavansa hyvää seksiä. :D Miten harhainen pitää ihmisen olla kun kuvittelee tietävänsä, että toisilla ei voi olla hyvää seksiä? Mikä on ajanut ihmisen tuohon pisteeseen, että kuvittelee voivansa päättää tuollaisia asioita toisten puolesta?

Seksi tuon varatun miehen kanssa on hyvää, parasta mitä olen koskaan saanut. Se on asia jonka mä päätän eikä joku mielenvikainen harhainen hölmö. En arvosta miestä parisuhdemielessä, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että meidän välillä on aina sujunut seksi hyvin. Sujui hyvin jo ennen miehen nykyistä parisuhdetta ja sujuu edelleen. 

Vierailija
28/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se kovin nautinnollista, kun tiedät että mies tyydyttää sinuun vain ne likaisen puolen tarpeet ja ajattelee sinua alempana ihmisenä?

Mitä merkitystä, kun tunne on molemminpuolinen? Eikä kukaan ajattele toista alempana, vaan tuntemattomana ja vähemmän merkittävänä itselle. Jos ajattelee, siinähän samalla alentaa itsensä.

Vierailija
29/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusasiantuntijana vastaan että kakkonen on ykkönen silloin kun sitä tehdään maksusta  

Vierailija
30/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa niille ukoillenne mitä haluavat etteivät juokse maksullisissa

Vierailija
31/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoisen harhaista tulla väittämään toista valehtelijaksi kun sanoo saavansa hyvää seksiä. :D Miten harhainen pitää ihmisen olla kun kuvittelee tietävänsä, että toisilla ei voi olla hyvää seksiä? Mikä on ajanut ihmisen tuohon pisteeseen, että kuvittelee voivansa päättää tuollaisia asioita toisten puolesta?

Seksi tuon varatun miehen kanssa on hyvää, parasta mitä olen koskaan saanut. Se on asia jonka mä päätän eikä joku mielenvikainen harhainen hölmö. En arvosta miestä parisuhdemielessä, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että meidän välillä on aina sujunut seksi hyvin. Sujui hyvin jo ennen miehen nykyistä parisuhdetta ja sujuu edelleen. 

Voidaan sopia, että seksi on hyvää. Ja koska olet myös päättänyt muiden ihmisten puolesta, että se seksi on kaikille muille ihmisillekin aiheutuvien seurausten arvoista, niin varmasti se sitten sen arvoista on. Ja kun sinä olet tuolle komealle vanhalle herralle kelvannut seksikumppaniksi jo pitemmän aikaa, niin varmasti voit suurella ylpeydellä ja itsearvostuksella ottaa tämän osaksi omaa elämäntarinaasi. Mukava sitten muistella vanhana mummona kiikkustuolissa, kuinka sinulla oli nuorena niin hyvää seksiä, ettei varmasti kenelläkään niin hyvää seksiä voi ollakaan.

Vierailija
32/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa niille ukoillenne mitä haluavat etteivät juokse maksullisissa

Pistäkää ne ukkonne pihalle lopullisesti niin saavat juoksennella missä lystäävät. 

Vierailija
33/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupakot ja 2-naiset on oikeasti misogyyneja. Eivät siedä itseään ja kadehtivat muita naisia. 

Vierailija
34/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan sopia, että seksi on hyvää. Ja koska olet myös päättänyt muiden ihmisten puolesta, että se seksi on kaikille muille ihmisillekin aiheutuvien seurausten arvoista, niin varmasti se sitten s

Edelleen sua sieppaa jostakin käsittämättömästä syystä täysin tuntemattoman ihmisen tekemiset. :D Ei siinä ole yhtään mitään sopimista onko se seksi hyvää koska se ei edelleenkään ole sun päätettävissä oleva asia.

Vierailija
35/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa joku oma sivusto näille, jotka täyttävät nämä sivut kiistelyllä. Ja miksi tänne pitää tulla miehiä, jotka järkyttyy siitä, että on naisia jotka nauttii kyrvästä, on sen antaja varattu tai vapaa!

Vierailija
36/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa tärkein sana on vaimo. Ne, joilla on vaimo, seksi saattaakin olla vähissä.

Vierailija
37/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Miten ylipainoinen on heti muka "alemmalla tasolla"?

Vierailija
38/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Miten ylipainoinen on heti muka "alemmalla tasolla"?

No näkeehän sen.

Vierailija
39/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä ne miehet eivät saa vaimoltaan? arvailuja on, mutta ei mitä tämä huo... kertoo.

Vierailija
40/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanko keskustelua sitten, kun joku oikeasti on lukenut tuon jutun. Voi kertoa muillekin, mitä ukkomiehet eivät saa vaimoiltaan vaan menevät sen vuoksi maksulliselle.