Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiimainen nuori mies vonkaa netissä

Vierailija
29.08.2024 |

Ihan kivan oloinen, fiksu ja sexy. Ei vain oikein tiedä, viitsinkö...

Epäilen vain, mitä hän tällaisesta 50+ akasta tahtoo. Muuta kuin yhtä asiaa. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sille sitä yhtä! Kyllä se muutaman kerran käy sua laittamassa. Jos on hyvää, niin tulee useammin. Pidä hauskaa, kun voit!

Mulla on jo hyvä vakikaveri....tää on vähän liikaa oman pojan ikäinen. 

Voithan sinä tehdä sille jampalle palveluksen. Tuskin se aikansa kuluksi vonkaa.

Naiset/tytöt voivat puhua omasta puolestaan, mutta minä voin nykyisenä miehenä ja entisenä poikana sanoa, ettei nuorimies mene henkisesti rikki keski-ikäisen naisen hässimisestä.

Eli, jos olet jotenkin tuosta järjestelyn moraalisesta puolesta huolissasi, niin hui hai! Tietysti, jos kyse on enemmänkin siitä, ettet osaa innostua nuoresta miehestä, niin turhapa ideaa on sen enempää pallotella.

Vierailija
22/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sille sitä yhtä! Kyllä se muutaman kerran käy sua laittamassa. Jos on hyvää, niin tulee useammin. Pidä hauskaa, kun voit!

Mulla on jo hyvä vakikaveri....tää on vähän liikaa oman pojan ikäinen. 

Voithan sinä tehdä sille jampalle palveluksen. Tuskin se aikansa kuluksi vonkaa.

Naiset/tytöt voivat puhua omasta puolestaan, mutta minä voin nykyisenä miehenä ja entisenä poikana sanoa, ettei nuorimies mene henkisesti rikki keski-ikäisen naisen hässimisestä.

Eli, jos olet jotenkin tuosta järjestelyn moraalisesta puolesta huolissasi, niin hui hai! Tietysti, jos kyse on enemmänkin siitä, ettet osaa innostua nuoresta miehestä, niin turhapa ideaa on sen enempää pallotella.

Juu, ei mies mene rikki. Sitä vaan vertaa oman jälkeläisen ikään. Yhtä lailla 30+ miehet tuntuu aina liian nuorilta, kun vanhempi lapsi on sen ikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trolli pyörii nyt tässä ketjussa...poistoon. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi