Veikkauksia miksi Anna Nicole Smith kuoli?
Itse veikkaan, että Stern tappoi sekä Annan, että Annan pojan. Oli läsnä molempien kuollessa...
Kommentit (13)
Eikös se laihduttanut vähän aikaa sitten huimia lukuja. Todennäköisesti käytti laihtumiseen aika kovia keinoja. Päihteiden käytöstä en tiedä, mutta jos käytti niin varmaan nekin olivat osallisina tapaukseen.
kun huoneessa oli ilmeisesti ainakin Annan henkilökohtainen sairaanhoitaja, kun hän yhtäkkiä romahti lattialle, Howardin läsnäoloa juuri siinä ei ole vahvistettu. Ambulanssi soitettiin kuitenkin heti jne.
Tosin itsetuho muuten ei ole kovin kaukaa haettua, se laihdutus ja ilmeinen aineiden käyttö olivat kyllä hurjia...
Mä tiedän tasan sen, että sillä oli jättisilikonitissit ja se oli joskus naimisissa jonkun vanhan vaarin kanssa. Ja nyt luin täältä että on kuollu. Ehkä sen tissit räjähti?
kuoli viime syyskuussa Bahamalla, jonne oli tullut katsomaan 3 päivää vanhaa pikkusiskoaan. Lyyhistyi sairaalahuoneeseen, jossa oli siskoaan ja äitiään katsomassa. Nyt 5 kuukautta myöhemmin Anna kuolee melko samalla tavalla. Tytär Dannielynn on siis 5 kk vanha. Muita lapsia Annalla ei ole.
http: //images. imagefap. com/images/full/28/429/429735676. jpg
Eri jenkkisivujen mukaan aviomies-asianajaja Howard on antanut lausunnut, jonka mukaan Anna Nicolella oli ollut korkea kuume ennen tajun menetystä. Hotellivieraat kuitenkin ovat jo antaneet lausuntoja siitä, että Anna Nicole oli ollut viimeiset päivät niin pöllyssä, että jalat eivät pitäneet ja puhekin oli ollut yhtä sekavaa. Pelipöydät olivat silti jaksaneet kiinnostaa.
Varmasti tuollaiset vajaan 100 kilon laihdutukset ja muutenkin epämääräinen elämäntapa eivät ole keholle helppoa.
Eikös olekin niin, että annalla oli rahaa kuin roskaa siitä eläkeläisavioliitostaan, ja nyt kun toinen perijä on poissa, hallitsee tää uusi mies sekä pienen tyttären osuutta, sekä omaa perintöään vaimoltaan? Melkoinen motiivi, sanoisin. Ei mene kauan kun sen jenkeissäkin keksivät.
saattoi olla masentunut esikoisensa poismenosta. Aikoinaan povipommista kertova ohjelma välitti ainakin kuvaa, että pojalla ja äidillä oli lämpimät välit toisiinsa.
Poika oli hänelle todella tärkeä, luulen, että tämän menetys johti epäsuorasti myös Anna Nicolen menehtymiseen.
katso vaikka www. awfulplasticsurgey. com
Pojan kuolema otti Annalle todella koville, ja uskon hänen ajautuneen pahaan lääke-ja huumekierteeseen, sekä sairastelleen, hänellä kuulemma oli flunssaoireita ennen kuolemaansa, ja Stern oli taluttanut hänet siihen hotelliin, jossa sitten kuoli.
Uskon hänen käyttäneen aineita melko lailla aina, mutta että kun Daniel kuoli, lähti käyttö lopullisesti käsistä.
Kun katsoo hänen hääkuviaankin, voi vaan arvailla, minkä mömmön vaikutuksessa silloinkin oli.
Elämä oli todella rankkaa hänelle oikeastaan aina, ja viime kuukaudet yhtä painajaista, liekö ollut selvänä kertaakaan Danielin kuoltua.
Minua säälittää niin koko ihminen ja hänen kohtalonsa, samoin se pieni tyttö:(