Ostan 10-15 eur myyn 39-59 eur
Ostan temusta esim korun 1 eur myyn 10 eur:)
Elätän itseni tällä ja voin myös matkustella:)
Kommentit (35)
Netissä olevat kauppapaikat ilmoittavat verottajalle niistä henkilöistä jotka myyvät paljon tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös mainitset myynti-ilmoituksessa tuotteen alkuperän että on Temusta tilattua krääsää.
Miksi kertoisin liikesalaisuuden?
Kysytkö mr tokmannilta mistä muovikrääsä on peräisin?:)
Olen käynyt Tokmannilla viimeksi useampi vuosi sitten joten ei nyt osunut, valitettavasti.
Missä käyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös mainitset myynti-ilmoituksessa tuotteen alkuperän että on Temusta tilattua krääsää.
Olen käynyt Tokmannilla viimeksi useampi vuosi sitten joten ei nyt osunut, valitettavasti.
Missä käyt?
Ruokajonossa ja seurakunnan kirppiksellä, saan sinne lahjakortin diakonilta joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt?
Ruokajonossa ja seurakunnan kirppiksellä, saan sinne lahjakortin diakonilta joka vuosi.
näin..valitettavasti:(
Tiedättekö ihmiset edes H/M katteet?
tuotanto+ rahti mekosta 10eur..myyvät 99 eur, mainostavat vihreänää eco luomuna.
Minulla on pienet katteet:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ihmiset edes H/M katteet?
tuotanto+ rahti mekosta 10eur..myyvät 99 eur, mainostavat vihreänää eco luomuna.
Minulla on pienet katteet:)
Ap
Olen käynyt H/M :llä viimeksi useampi vuosi sitten joten ei nyt osunut, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Netissä olevat kauppapaikat ilmoittavat verottajalle niistä henkilöistä jotka myyvät paljon tavaraa.
En myy netissä, lue aloitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Minulla ei oo edes kamoja, mutta pistän silti myyntiin.
Puppa
Ps: poliisin käsittelyajat noin 2 vuotta..syytteet ehtii vanheta:)
Vierailija kirjoitti:
Kai ilmotat tulosi verottajalle?
Toki , maksan ALV:ia.
Ap
Miksi ette työllistä itseänne? se on helppoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Puppa
Ps: poliisin käsittelyajat noin 2 vuotta..syytteet ehtii vanheta:)
Puppa myy olematonta vasua????
Ihan samalla tavalla urheilu liike ostaa verkkarit 20 €:lla ja myy ne AP:lle 80 €:lla. Erotus, jota kutsutaan voitoksi, ei todellakaan ole voittoa, vaan siitä maksetaan kulut, palkat, omat eläkemaksut ja lopuista verot. Todellinen voitto on muutama euro.
Ja osasta tavaroita ei tule muuta kuin tappiota. Kuten ei cittarin kauppiaskaan saa juuri mitään AP:n ostamasta 60% punalaputetusta tuotteesta.on oma lukunsa.
Minä pistän paremmaksi
Puppa