Miten voi joku Hawk-Tuah nousta ilmiöksi??
Siis miten DEGENEROITUNUT pitää kansan ja ennenkaikkea Median olla että joku kadulta repäisty urpo ääliömäisellä hokemalla nostetaan julkisuuden henkilöksi? Yökerhot palkkaa kyseisen naikkosen yökerhoihin esiintymään jne.. (katsoin youtubista se "esiintyminen" on kirjaimellisesti sitä että hän seisoo paikallansa nyökyttelemässä päätään 😑)
Kommentit (36)
Koska some. Unohtui parissa päivässä.
Siksi koska ihmiset tyhmenee kokoajan ja kaikki pyörii Tiktokin ympärillä
Tai tämä uusin typerä "Very demure. Very mindful" sovellettuna milloin mihinkin.
Olen ihmetellyt ihan samaa. Aivan ääliömäinen juttu kaiken kaikkiaan. Yhtälailla minä voisin nousta viraaliksi netti-ilmiöksi sanomalla kikkeliskokkelis läbäläbälää.
Mutta degeneroituneeseen kansaan näemmä uppoaa kaikki.
Hän ilmentää nykynaiseutta sen edistyksellisimmässä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Tai tämä uusin typerä "Very demure. Very mindful" sovellettuna milloin mihinkin.
Tästä olin kuullut ja ehtinyt jo unohtaakin. Eikö tuota demuria lykätä tilanteisiin, jotka ovat erittäin vähän demure?
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseinen tyttö on yhtä aikaa nätti, aito, hauska ja spontaani "ihan tavallinen" tyttö, joka vilautti mielensä sopukoista tuhman puolensa ja nauraa räkätti vielä päälle. Osoitti sen päälle vielä lojaalisuutensa poikakaverilleen "I love you pookie forever"
Juuri se kuvattu vaimo ja äiti ja tytär ja rakastajatar Juicen laulussa Naisellinen nainen.
Kunpa hän varjeltuisi muuttumisesta tusinatytöksi.
Näin minunkin mieheni yritti asiaa selittää. Kun kysyin, olisiko hänelle ok jos se olisin ollut minä heittämässä tuollaisen läpän, niin menikin äkkiä vaikeaksi, että kyllä häntä hävettäisi noin siveetön ja ronski käytös ja kieli minun suustani. Eli uskoisin tässä olevan taas jokin kaksinaismoralismi, että kyllä tykättäisiin siitä kun naiset olisivat tuollaisia rivoja ja seksikkäitä, kunhan se vaan ei ole oma nainen ja kunhan oma nainen on aina sievä ja siveä.
No USA nyt on jo menetetty. Katsoin niitten uusimman huumevalistuskampanjan, se menee näin: kuvassa hymyilee hyvinvoiva nainen ja tekstinä on " Be empowered that you use. Use respectfully" jep jep.
Rappioitunut kansa taitaa olla kyllästynyt itseään kuvaaviin filtteröityihin instabeibeihin.
Just nimenomaan sen takia koska te levitätte sitä juttua kokoajan
Mä jos nään jonkun tyhmän jutun ni mä vaan skrollaan ohi ja pyöritän päätä, enkä enää koskaa kiinnitä mitää huomiota siihe.
<3
Vierailija kirjoitti:
Koska some. Unohtui parissa päivässä.
Hän käsittääkseni sai jotain viihdealan keikkahommia tms. tuon videon johdosta. Elämä muuttui.
Mites aus teks teks teks, apuuva, kylä lähtee jne?
Ei ole kovin uusi ilmiö.
Kikkelis kokkelis, mitäs läksit. Onks Viljoo näkynyt?
Ehkä se oli hauska huumoripläjäys tämän kaiken nykyisen paskan keskelle.
Ihmiset alkavat kyllästyä jatkuviin sotauutisiin, woketukseen jne.
Niin, siis jos onnistuisin pääsemään johonkin lähetykseen sanomaan höh mikrofoniin, niin voisin tällä yhdellä ähkäisyllä päästä some-vaikuttajaksi ja tienaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseinen tyttö on yhtä aikaa nätti, aito, hauska ja spontaani "ihan tavallinen" tyttö, joka vilautti mielensä sopukoista tuhman puolensa ja nauraa räkätti vielä päälle. Osoitti sen päälle vielä lojaalisuutensa poikakaverilleen "I love you pookie forever"
Juuri se kuvattu vaimo ja äiti ja tytär ja rakastajatar Juicen laulussa Naisellinen nainen.
Näin minunkin mieheni yritti asiaa selittää. Kun kysyin, olisiko hänelle ok jos se olisin ollut minä heittämässä tuollaisen läpän, niin menikin äkkiä vaikeaksi, että kyllä häntä hävettäisi noin siveetön ja ronski käytös ja kieli minun suustani. Eli uskoisin tässä olevan taas jokin kaksinaismoralismi, että kyllä tykättäisiin siitä kun naiset olisivat tuollaisia rivoja ja seksikkäitä, kunhan se vaan ei ole oma na
Höpö höpö. Sinun mies nyt vain on joku vässykkä, jolle kulissit ovat tärkeitä.
Keskiluokan jutut you know, aina olleet tota tasoa