Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sitä Aria oikein äänesti? Tuotantoyhtiökö isolla rahalla??

Vierailija
09.02.2007 |

Ihmettelen oikeesti, että miten on mahdollista, että tyyppi, jota Jone on koko ajan leiponut voittajaksi saakin ihan " yllättäen" noin paljon ääniä??

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä laulaa kuin enkeli, ei ole toivoton ulkonäöltään eikä esiintymiseltään, ja kaikkien ylivoimainen suosikki jatkoon esimerkiksi tällä palstalla. Miten jästipäinen on Pätsi-fani, jonka mielestä näistä lähtökohdista on mahdotonta saada paljon ääniä ja äänimäärää on peukaloitu :p.

Ymmärtäisin salaliittoteoriat, jos kaikki fanittais edelleen Aria, mutta vaikka se herra ujosymppispoju olis voittanut. Tai Pätsi, joka mokasi biisivalinnan ihan täydellisesti, ikä muutenkaan säväyttänyt erityisesti.

Vierailija
62/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on pullollaan noita tusinakukonpoikapopparipojuja, kaikki samasta muotista tempaistuja. Viimeinkin joku jolla on persoonaa ja ÄÄNTÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI se ylimielinen MARKUS PÄTSI ei päässy jatkoon!! Ei viittinyt edes Arille kunnolla taputtaa, kun oli varmaan raukka jo luullu voittavansa!

Vierailija
64/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulos lähetyksen katsoin ja siinä näin ne pikku pätkät lauluista ja kyllä Ari oli nelikon paras vaikka hän ei " miehenä" mua viehätä.

Mutta hänen äänensä on jotain aivan uskomatonta ei ole sellaista tusina kamaa jota on idols mies kokelaitten puolelta kuultu ja suomessa on ihan tarpeeksi näitä tusina äänisiä laulajia.

Erinlaisuus on valttia näissä kisoissa emme kaipaa enään sitä yhtä ja samaa

Vierailija
65/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuolla ylimielisellä asenteella pärjätä!

Vierailija
66/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se pitkä tukka tytöksi tee vaan ne kasvot ja kimeä ääni...

Vierailija
67/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin. Oli ihan suvereenisti...

Vierailija
68/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku voi olla noin raivona siitä, että joku pääsee Idolsin semifinaalista jatkoon? :)

Mä en äänestänyt Aria, enkä äänestä ketään muutakaan koko kisasta, kun en ole millään lailla noiden idolien kohdeyleisöä (en siis ostaisi levyjä tms.). Mutta nyt oli kyllä hilkulla, etten muuttanut tapojani. Varmaan monet mun tapaiset ihmiset muuttivat, ja äänestivät. Pojalla on enkelin ääni ja pikkupoikamaista karismaa. Se on raikas ja erikoinen esiintyjä.

Kaikkien henki ja elämä eivät muuten myöskään ole juorulehdet, joten en mäkään tiennyt mitään rattijuoppousjuttuja siitä. Tosin eipä se mun mielipiteeseen jätkästä laulajana vaikuta. En mä oleta muidenkaan viihdealalla työskentelevien olevan mitään einsteineja. Enemmän päinvastoin.

Vierailija
69/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma tarina

Vierailija
70/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan te nyt keskustelun pukkasitte : ).

Vai että oikein manipuloitu äänestys, just joo. Mäpä kerron teille jotain: olen 36 v. äiti-ihminen ja viis veisaan jonkun Arin ulkonäöstä, tekemisistä tai mistään muustakaan. Mutta - kun kuulen sen pojan laulavan, nousee ihokarvat pystyyn, enkä voi kuin ihailla sen äänenkäyttöä: jos te amatöörit nyt mitään ymmärrätte laulamisesta, niin tällä heebolla on aivan jumalainen ääni. Tajuton skaala, matalalta hyvin korkealle, lisäksi saundi on aivan omanlaisensa.

Karisma ei synny ulkonäöstä, tässä tapauksessa tämä poika tietää osaavansa laulaa ja syventyy siihen tulkintaansa - ja tekee sen sairaan hyvin! Siksi minä äänestin häntä eilen, koska halusin varmistaa jatkoon pääsynsä. Muuten viis veisaan tämmöisistä äänestyksistä. Meniks tää nyt jakeluun????

Vierailija
71/72 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 VAATII vastinetta! Alkakaas selittää mulle tämä asia nyt niin, että mäkin ymmärrän: miten hitossa te voitte epäillä jotain salaliittoja ja muita, kun on olemassa selkeääkin selkeämpi fakta ännestystulokselle - jumalainen lauluääni (laulukilpailusta kun on kyse)

Vierailija
72/72 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osaahan se poika laulaa, mutta että Idoliksi...? Minusta ei. Hänellä ei ole sellaista karismaa jota idoli tarvitsee. Muutaman vuoden päästä ehkä vasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän