Kuka sitä Aria oikein äänesti? Tuotantoyhtiökö isolla rahalla??
Ihmettelen oikeesti, että miten on mahdollista, että tyyppi, jota Jone on koko ajan leiponut voittajaksi saakin ihan " yllättäen" noin paljon ääniä??
Kommentit (72)
ja vähätellä rattijuoppoutta? Ja olla ylimielinen? Ja olla sitä mieltä, että MINULLA on eri säännöt kuin muilla?
Mutta, ilmeisestikin se on ok, kyllähän viina kuuluu JOKAISEN elämään ja tästä on hyvä lastenkin ottaa mallia!
Mulla meni koko tyyppiin sen rattijuoppus jutun takia maku. Musta KAIKKI rattijuopot saisi ampua!
turhaan ne muut menee sinne enää yrittään ja turhaan koko finaalia järjestetään, Ari sen voittaa ihan ylivoimaisesta!!!
Kyllä saa äijä-meininkiä olla, mutta eikös tuo ollut jo ihan liikaa.
sen henki haisee ihan viemärille. Kivaa, kun se tulee juttelemaan ja kuiskailee jotain. Vintti pimeenä saman tien=D
Ari on ihan jees laulaja, mutta ulkoiselle habitukselle voi tehdä se hampaiden lankkaus hyvää. Siitä ei edes katu-uskottavuus poistuisi, päin vastoin, tytötkin varmaan tykkäisi enemmän, kun olisi PUHDAS hymy.
Vierailija:
Kyllä saa äijä-meininkiä olla, mutta eikös tuo ollut jo ihan liikaa.
seurannut mediaa näiden juoppojuttujen osalta. Ei niitä ole ainakaan Idols-lähetyksissä ruodittu. Ja varmaan osaat lapsellesi opettaa " oikeita" elämäntapoja ilman Idols-Areja. Noita juoppoja on kylät pullollaan, ei tarvi edes mediassa retostella. Yritän kyllä omilleni opettaa tervettä elämänasennetta ja järkevää arviointikykyä. Ei ole ennenkään mallia toisilta otettu, jos ei järkevältä näytä. Edelleen olen sitä mieltä, että poika antoi itsestään Idols-lähetyksessä ihan fiksun kuvan... Ja eipä mitenkään eilenkään epäedukseen käyttäytynyt. Olisko noilla nuorilla muutenkin vähän enemmän tarvetta retostella asioilla, jotka ehkä joskus myöhemmin jäisi sanomatta. Turha tuomita kaikkia heti, " raakileita" ne vielä on kaikki. Jos ne olis jo valmiita tähtiä, ne ei olis Idols-kisassa...
Tuo Arihan on aivan luikun örkin näköinen, ei tuollainen oikeasti voi saada oikeasti noin suurta äänimäärää.
Helpostihan ne siellä maikkarilla pudottaa helluntalaiset ja muut yleisönsuosikit pois.
Minä en usko päivääkään maikkarin luotettavuuteen ja rehellisyyteen.
Sillähän on tytön äänikin, jätkälle ei edes äänenmurrosta ole vielä tullut.
Onneksi se lesboTessa edes itse ymmärsi häipyä.
Hevistä on tullut arkipäivää. Haloo, Lordi voitti Euroviisut, eiköhän suomalaisella idolilla voi silläperusteella olla keltaiset hampaat ja kalpea iho.
Upeaa kun suomalaiset uskaltavat äänestää taitavaa laulajaa joka ei ole komistus. Onneksi ei olla mitään kiiltokuvakansaa.
Muistaakseni norjassa voitti idolssin myöskin joku ihan susiruma jätkä...
Mutta Arilla eilisessä lähetyksessä ne hampaat oikein paistoi keltaisuuttaan sieltä suusta.
Mutta ehkäpä se on sitä äijä meninkiä, että suu on epäsiisti, hiukset rasvaiset ja paskaiset ja hiki haisee kilometrin päähän.
Vierailija:
Hevistä on tullut arkipäivää. Haloo, Lordi voitti Euroviisut, eiköhän suomalaisella idolilla voi silläperusteella olla keltaiset hampaat ja kalpea iho.Upeaa kun suomalaiset uskaltavat äänestää taitavaa laulajaa joka ei ole komistus. Onneksi ei olla mitään kiiltokuvakansaa.
Muistaakseni norjassa voitti idolssin myöskin joku ihan susiruma jätkä...
Vierailija:
Tuo Arihan on aivan luikun örkin näköinen, ei tuollainen oikeasti voi saada oikeasti noin suurta äänimäärää.
minun mielestä sillä harvoin tulee noita artisteja silmät killillä katseltua vaan ylensä kuuntelen musaa cd:ltä jolloin on yksi ja hailee minkä väriset hampaat artistilla on.
Kaikki alan miehet (minkä alan?) äänestivät. Vähän rokimman musan ystävät ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ei kaikkia kiinnosta vaaleanpunaisiin paitoihin pukeutuneet huulikiiltopojat...
Ja onhan se Idols loppujen lopuksi LAULUKILPAILU, jossa voittaja, ja ehkä muutama muu, saa levytyssopimuksen!!! Eli ehkä Aria äänesti kaikki hyvän musiikin ystävät
Kertokaa, en oo kuullu. ari laulaa hienosti, mut ei sen ääni kyl oo mikää hevilaulajan ääni....
Nii ja oikeestikko joku pitää sen extran juontajan juttuja hyvinä?!? Voi tauti miten mänttejä juttuja! Eilenki piti taas kelata ohi ne kohdat missä se hölötti....
Ja muistuttaisin sitä paitsi, että tämä on laulukilpailu. Ehkä hellarit on niin vintit pimeinä koko ajan, että niitten mielestä laulukilpailussa on tärkeintä laulajan uskonnollinen vakaumus (tai ulkonäkö?).
Vierailija:
Tuo Arihan on aivan luikun örkin näköinen, ei tuollainen oikeasti voi saada oikeasti noin suurta äänimäärää.Helpostihan ne siellä maikkarilla pudottaa helluntalaiset ja muut yleisönsuosikit pois.
Minä en usko päivääkään maikkarin luotettavuuteen ja rehellisyyteen.
En voi sille mitään, mutta en pidä epäsiisteistä ihmisistä ja kyllä tuo pesemätömät, keltaiset hampaat- tyyli kielii, että ihminen on epäsiisti.
Täälläkin oli puhetta Pätsin räjähtäneen näköisestä tyylistä. Minusta Pätsi näytti ennen stailausta siltä, että se haisee!
Voi olla, että Arin hampaat on keltaiset myös elintapojen takia, mutta pohjalla voi olla myös hammasluun keltaisuun.
Minulla on ystävä jolla on niin keltainen hammasluu (vaikka hoitaa hampaansa erittäin hyvin), että kun hammas lohkesi ei ollut niin keltaista paikka-ainetta)
Iho ja hiukset on aina ollut puhtaat ja vaatteet ihan siistit, vaikkeivat niin mun makuun.
Meillä ainakin 12 v. poika ilmoitti, että Ari on paras ennen yhtään lauluesitystä. Hän on ollut yksi minunkin suosikeistani alusta asti. Todella lahjakas laulaja, persoonallinen ääni ja häneen on varmaan helppo samaistua.
En ole seurannut mediaa ja näit " juoppojuttuja" , joetn pakko vaan sanoa että kukapa meistä täysin " puhtonen" olisi. Elämässä vaan tulee noita harha-askelia sekä nuorille että vanhemmille. Kaver on kuitenkin varsin fiksun tuntuinen nuoresta iästään huolimatta ainakin pelkkien Idols-lähetysten perusteella.
...Ja jos olette yhtään seurannut sitä extraa... paljonkohan Janne Kataja saisi kansalta " ääniä" . Aika mahtava tyyppi on siihenkin juontajaksi löydetty. Viikonloppu alkaa tosi mukavasti, kun saa aina torstai-iltana nauraa kunnolla....