Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin narsistista, hän kertoi henk.koht asiani eteenpäin. Miten tästä voi selvitä???

Vierailija
28.08.2024 |

Salaisuudet, kaikki jaettu. exilleen, kavereilleen, sukulaisilleen. Miten tästä voi selvitä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä että mulla on vielä paskempi narsistiexä. Sen lisäks että kertoi mun asiat eteenpäin, on keksinyt liudan valheita. Ja ei ole kertonut näitä asioita edes omille sukulaisilleen, vaan hän on minun selän takanani kaveerannut minun sukulaisten kanssa ja levitellyt sinne niitä keksimiään juttuja. Sen takia omat sukulaiseni ovat nyt kääntäneet selkänsä minulle ja epäilevät minua ihan hulluksi. En oikeasti tiedä mitä tehdä. Jos olisin pikkumainen tai jaksaisin sotia, voisin kertoa hänen juttujaan (jotka on oikeasti kamalia) hänen sukulaisilleen.

Vierailija
42/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kertonut totuuksia, vaan puhunut paskaa. 

Liioitellut ja vääristellyt.

Älä nyt ainakaan myönnä äläkä kiellä mitään kysyttäessä, ennen kuin olet kysellyt tarkasti, mitä sinusta on tarkkaan ottaen sanottu. 

Utelijoilta voi tiedustella kohteliaasti, eikö heitä huoleta, kun heidän lähipiirissään on häpeilemätön juorukello. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nykyisin niin ahdistuneita ja masentuneitä eikä kestetä mitään elämän pikku vastoinkäymisiä. Eläkää sitä elämää älkääkä märehtijä toisten tekemisiä. 

Ei tuo ole mikään pikku vastoinkäyminen kuten hups kahvit kaatui rinnuksilla, vaan ex on pettänyt ap:n luottamuksen totaalisesti. 

Vierailija
44/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tunne eikä mikään oikea katastrofi. Et esim menettänyt jalkojasi hirveässä onnettomuudessa. Ja niiden ihmisten, jotka saivat tietää asiasi, mielipiteillä ei ole väliä. Opettele pois tuosta häpeän ja vääryyden tunteesta.

Vierailija
45/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta oikeuteen 

Vierailija
46/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuka pystyyn ja ulos muiden pariin. Sitten vaan teeskentele coolia, että a) mitään salaisuuksia ei ole vuotanut ja b) jos tulee jossain esiin, teeskentele ihan pokkana, ettei sellainen sinua hetkauta pätkääkään. Sitten ajan kuluessa se kaikki unohtuu. Se vaatii aluksi tämän pokan, että nousee tilanteen yläpuolelle, aika hoitaa loput. Älä ryhdy piilottelemaan tai pakenemaan tms, vaan ota linjaksi sellainen viileä ja ylpeähkö So What.

T. Kokemuksesta tuon oppinut

Juuri näin. Lopulta ainoa mitä muiden mieleen jää on kuka valehteli ja puhui paskaa. Itselle kävi niin, että moni ihminen levitti juoruja minusta, kaiken alullepanija oli yksi katkera ihminen. Lopulta asiat kääntyivät päälaelleen ja mustamaalaus osoittautui perättömäksi. Mutta muistiin jää kuka kertoi näitä valheita, se on tyydytystä tuova asia. Itse en luottaisi selkaiseen ihmiseen enää koskaan.

Vierailija
47/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Vierailija
48/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä asia/ eksä sikseen ja keskity vaan tuntemaan turvallisessa paikassa ne tunteet, mitä pintaan tulee. Häpeä, nolostuminen, viha, epäusko, suru -- mitä tahansa. Nää fiilikset menee (ehkä pitkänkin) ajan kuluessa sitten ohi. Nyt on se pahin aika, kun kaikki on juuri tapahtunut. J

uttele jollekkin turvalliselle läheiselle, mutta älä ole eksään yhteydessä, siitä syntyy vaan lisää sotkua ja surua.

Vierailija
49/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat elämääsi kuten ennenkin vai elätkö elämääsi muiden mielipiteiden kautta?

Vierailija
50/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat elämääsi kuten ennenkin vai elätkö elämääsi muiden mielipiteiden kautta?

Tämä. Ehkä myös opit jotakin? Mikäli exäsi levittämät *kauheudet* ovat omasta mielestäsikin kauheita, opit olemaan tekemättä enää ko asioita. Jos taas eivät, tiedät tästä lähtien, ettei yksikään ihminen ole luotettava - ihmisyyteen ei kuulu sellaista piirrettä. Etenkään loukattuna.

Vierailija
51/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku maalaiskylä taas. Helsingissä asialla ei olisi väliä, ihmisillä on omat elämät.

Helsinkiin muuttaa koko ajan maalta ja he jatkavat juoruiluaan Helsingissäkin ja kuvittelevat, että samassa rapussa asuvat haluaisivat viettää aikaa heidän kanssaan tai vaihtaa kuulumisia.

Vierailija
52/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku maalaiskylä taas. Helsingissä asialla ei olisi väliä, ihmisillä on omat elämät.

Helsinkiin muuttaa koko ajan maalta ja he jatkavat juoruiluaan Helsingissäkin ja kuvittelevat, että samassa rapussa asuvat haluaisivat viettää aikaa heidän kanssaan tai vaihtaa kuulumisia.

Mitä väliä? Ei niitä kukaan kuuntele vaan koko rappu välttelee.

Vierailija
53/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä voi selvitä? Hmm. No kaikilla ihmisillä on kaikenlaisia salaisuuksia. Et oo ainoo. Pitää vaan ajatella inhimillisesti itsestä ja muista. Ei oo mitään yli-ihmisiä nämä, jotka saivat sun salaisuuksista tietää. Mut ikävä juttu.

Vierailija
54/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi ja jos tulee jotain jälkipuheita, älä ymmärrä mitään ja kiistä kaikki.

Vierailija
55/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ignooraat täydellisesti. Se on narsistille suurin rangaistus.

Miten sen voi ignorata että kaikki elämäni surkeimmat asiat on monien ihmisten tiedossa kenelle ne ei tod kuulu!?

Järkevät laittavat asiat unohduksiin, ei niin järkevistä ei kannata välittää, niillä on omiakin murheita riittämiin.

Tämä! Minulla meni mustamaalaus niin pahaksi että kunnianloukkaus kriteeri täyttyi. Kysy poliisilta täyttyykö sinulla.

Vierailija
56/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu sillä että mulla on vielä paskempi narsistiexä. Sen lisäks että kertoi mun asiat eteenpäin, on keksinyt liudan valheita. Ja ei ole kertonut näitä asioita edes omille sukulaisilleen, vaan hän on minun selän takanani kaveerannut minun sukulaisten kanssa ja levitellyt sinne niitä keksimiään juttuja. Sen takia omat sukulaiseni ovat nyt kääntäneet selkänsä minulle ja epäilevät minua ihan hulluksi. En oikeasti tiedä mitä tehdä. Jos olisin pikkumainen tai jaksaisin sotia, voisin kertoa hänen juttujaan (jotka on oikeasti kamalia) hänen sukulaisilleen.

Tuohon päälle vielä huoltokiusaaminen ja tarinankerronta viranomaisille. Ovat nyt jollain miltsillä yrittäneet jahdata todistusaineistoa. Kun ei löydy, niin otteet vaan kovenee. Hyvä että kaikki on hengissä.

Vierailija
57/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina sanoa, etteivät ne kerrotut asiat ole totta. Tai että ovat vain osittain totta tms...

Vierailija
58/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä reagoi ja jos tulee jotain jälkipuheita, älä ymmärrä mitään ja kiistä kaikki.

Eli toimit kuten narsku exäsi, tämä sinun pitäisi jo osata hyvin.

Vierailija
59/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole narsisti, jos puhuu eksästään eikä itsestään.

En ole lääkäri tai skypiatri joten ei voi sanoa ketään narsistiksi. Työkaverilla on kuitenkin tälläisia piirteitä. Hän ei tervehdi eikä kysy mitä sinulle kuuluu. Jos hän puhuu, hän luettelee omia urotekojaan. Ja niitä riittää. Moottoriurheilussa hän on voittanut kaikki. Reserviupseerikoulun priimus hän tietysti on ja työpaikalla ratkaissut kaikki ongelmat. Hänen perheensä isoäiti mukaanlukien harrastaa kilpaurheilua jossa mitaleita ropisee kuin mannaa taivaalta. Erikoisten harrastusten lista on pitkä ja hän on niissä kaikissa ollut etevä. Pelottava tyyppi.

Millainen on skypiatrin toimenkuva?

Vierailija
60/61 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jatkaa normaalia elämää ja heittää käkättäen lisää vettä myllyyn, jos kuulee jotain väitteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan