Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun häpeämään suurperhettä?

Vierailija
27.08.2024 |

Minulla ja miehelläni on 5 lasta, 1 mieheni entisestä liitosta ja neljä yhteistä. Meille syntyy ensi kuussa vauva. Saan melko usein todella tympeältä tuntuvia kommentteja kuten ei teidän tarvitse yksin täyttää maata, joko riittää, keskittyisit niihin olemassaoleviin lapsiin jne. Ja näitä kommentteja laukovat siis vanhemmat sukulaiset, tuttavat, lähin esihenkilöni jopa tölvi jotakin tuollaista.

Me olemme työssäkäyviä normaaleja vanhempia (itse äitiyslomalla nyt) ja mua suorastaan hävetti tämä raskaus, koska saan nälviviä kommentteja niin usein. Tiedän, että ei pitäisi välittää, mutta kyllä tuo satuttaa, varsinkin kun hoidamme lapset hyvin ja nautimme yhteisestä ajasta jne.

Tämä asia vaivaa niin paljon, että tekisi mieli melkein pakata kimpsut ja kampsut ja vaihtaa maisemaa ja olla kertomatta perheen kuulumisia :( 

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi kun kuuluuhan sinun hävetä. Aiheutatte mittaamatonta kärsimystä sikiämisellänne, lapset taas edelleen, jne.

Ihanneyhteiskunnassa teidät laitettaisiin vankilaan rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi