~¤~¤Lokahaaveet viikonloppuun 9.-11.2.~¤~¤
Kommentit (34)
JOtenkin hakeudun vielä suoraan tälle palstalle, en voi uskoa vieläkään. Nukuin 2 yötä tosi huonosti, heräsin 2h välein ja päässä pyöri vaan että jos en olekaan raskaana ja silmäni valehtelee, oli siis vielä pakko testata mutta onneksi se viiva on siellä, näin vain painajaista että yhtäkkiä tuleekin nega.
Onko tälle päivälle testaajia?, peukkuni pystyyn kaikille
Oli kiva nauttia teidän seurasta ja tuntuu tosi hyvälle saada kannustusta täältä. Siirryn nyt uusille palstoille jossa toivon näkeväni teidät kaikki
-Pepsi- rv jotain? :)
Tein eilen jotain mikä ei ainakaan kerro korkeasta älykkyysosamäärästä...nimittäin raskaustestin ja johan järki nyt huutelee et miksi teit negatestin, joka saa mielen lannistumaan! No joo, selväähän on et kp 25, dpo 7 oli eilen ja kun ovistestissä plussa kp 18 niin eihän mitään voi siis näkyäkkään. No saattepa naureskella et mikähän torvi toi oiken on, hehheh!
Palelu jatkui eilen eikä menkkakipuja tai niitä enteilevää valkkista ole näkynyt eli eihän tässä vielä ole peliä menetetty=) Nyt en kyllä testaa ennen ensi viikkoa! Sellanen fiilis silti jotenkin tällä hetkellä on et ei-raskaana mut se nähdään muutaman piinaavan päivän päästä. Eikä siinä edelleenkää kuinkaan käy, sitten haaveillaan marrasvaavista. Kyllähän se varmaan vähän ehkä kirpaisee jos täti tulee kun toivoo kuitenkin jotain muuta.
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
kp 26 dpo 8 yk 2
Paljon onnea uusista plussista ja vahvistuneista haamuista! Tänäänhän piti olla useampikin testaaja? Missäsä olette!??
Tuntuu että viime päivinä on tullut enemmän plussia kuin tätejä! :) Toisaalta se tarkoittaa, että tilastollisesti kohta pitää tulla tätejä, eli mulla varmaan alkaa menkat tänään :/
).(
Ei oireita, ei tädistä eikä raskaudetakaan...
Mahd. raskausoire: tädin alla näytän yleensä haudasta nousseelta ja siis on todella ruma fiilis. Eilen töissä työkaveri heti ekana sanoi " moi, sä näytät tosi freesiltä!" Eikä edeskuulostanut sarkastiselta ;) Eli pirteä ulkonäkö voisi olla raskausoire (minäkö epätoivoinen?).
Mutta mutta, saa nähdä. Muutaman tunnin päästä pitäisi tädin viimeistään jo tulla. IKINÄ ei ole tullut kp 29 iltapäivän jälkeen, yleensä jo heti 29 aamusta (tai jo kp 28).
Nyt siis kp 29/28-29. Pari tuntia armonaikaa....
Tsemppiä meille kaikille!
++++++++++++++++
Tirlittan 29/28-29
Pakko oli tulla onnittelemaan Sanna-P.tä. Koko viikon olen kyttäillyt, koska testaat ja huomasinkin, että eilen illalla sitten plussa pamahti tikkuun. Hurjasti onnea ja tervetuloa odotuspuolelle!!!!!
Täällähän oli paljon hyviä uutisia!
Hirmu suuret onnittelut kaikille plussanneille ja superliimaa pikkuisten tarrasukkiin! =D
Itse testasin taas tänä aamuna negan joten sain sitten lopettaa luget ja alan ootella tätiä. Eipä niitä viiti turhaan käyttää. Eiköhän se täti sunnuntaina viimeistään saavu.
Eli pakkaan kamani ja häivyn marraskuun puolelle.
Sain sentään kaverilta hiukan uutta toivoa jatkoa ajatellen. Hän oli löytänyt tiedon jonka mukaan munasolujen esiastekin tarvitsee keltarauhashormonia kasvattaakseen kunnon munasolut ja tämä esisoluvaihe kestäisi noin 4 kk. Sen mukaan saattaa siis joutua käyttämään keltarauhashormonia useamman kuukauden, jos on vajaatoimintaa (varsinkin pitempään kestänyttä) ennenkuin vaikutus ylettyy tähän esisoluvaiheeseenkin.
Heikoissa kantimissa nuo toivonkipinät ovat, mutta antoi tuo kyllä hiukan toivoa.
Kovasti toivon, että täältä ei enää kenenkään tarvitse marraskuun puolelle tulla vaan pääsette jokaikinen odotuspuolelle!
piipaa kp 27/28 dpo 14
Täällä ilmoittautuu yksi perjantain testaaja! *huiskuttaa*
Ensiksi:
Onnittelut Sanna_P:lle plussan vahvistumisesta! Hieno homma! :)
Toiseksi: Testasin sitten tänään aamulla Aconin herkällä testillä ja selvä negatiivinen tuli. Ei ollut mitään tulkinnanvaraa. Olin taas valmistautunut siihen, että nega tulee ja niin se tulikin. Sanomattakin selvää, että kyllä sieppasi ja lujaa. Nyt siis menossa jo kp29/30? ja dpo 10 kun ovisplussa tuli 29.1 ja ovis oli varmaan 30.1
Kyllä ottaa päähän ja lujaa taas kerran. Mäkin yritin tässä kierrossa ottaa mahdollisimman rauhallisesti, mutta tässä lopussa on taas intoutunut " täysillä mukaan" ja nyt seuraukset ovat sitten sen mukaiset. Eli harmittaa...
No, mä päätin asiaa vähän aikaa mietittyäni, että mä alankin nyt sitten tosissani laihduttamaan ja menen Painonvartijoihin, jos vaikka se edesauttaisi tätä asiaa. On sitten itselläkin vähän helpompi olla sitten kun/jos pikkukakkonen joskus tänne löytää. Eli käännän katseen tulevaisuuteen vaan, enkä jää paikoilleni makaamaan. Nyt kun se täti vielä tulisi niin pääsisi alkamaan puhtaalta pöydältä uudestaan.
Harmistunut, mutta positiivisesti tulevaisuuten katsova
Pikkupapu kp 29/30? yk 2
PLUSSArikasta sellaista vieläpä! +++
ON: Ei mitään muutoksia, tätiä oottelen. oon jotenkin tullut siihen tulokseen, että jos raskaaksi tulisin, niin kyllähän nyt hyvänen aika siitä pitäisi mulle oireita tulla. Eli ei, samanlainen olo kuin jo monta kuukautta ennen menkkoja, ei ainakaan siis raskausolo! Mietin vaan että mitä ihmeen pahaa minäkin olen elämässäni tehnyt, kun asia jota kaikkein eniten ja hartaiten toivon, minulta riistetään... Joo siis tässä kierrossa en stressannut ja oikeen panostin, että en laske päiviä yms.. mutta ei auta... Ei........Väkisinkin meinaa tiovo mennä.
Nyt sitten kai taas ens kiertoon täysillä mukaan, tikut ja muut kehiin, en kyllä jätä arvailun varaan enää, vaan paan täysillä meneen, heh! Tdille koitan järjestää sellaset vainotukset, että pysyy ja hemmetin kaukana meidän osotteesta!!
Mutta onneksi ilouutisia piisaa, ONNEA hirmuisesti plussanneille. Heittäkää pliis vahvat köydet meille muille ja raahatkaa meidät mukaanne vaikka väkisin!! =) Paljon vauvaliimaa teille!!
Ja sitten ruoan laittoon!!
Marraskuisiin kamojaan siirtelevä Shani@....
Tänään piti olla SE päivä jolloin teen raskaustestin.
Eilen illalla lähettiin koko konkkaronkka autolla asioille...takoitus oli hakea apteekista raskaustesti. Kuinka ollakkaan. Kello oli jo 8 kun ajoimme apteekin pihaan ja kapppas kehveliä, visa korttini sanoi että ei toiminnassa. Ja tietenkään miehellä EI ollut omaa korttia mukana, oli jo lähtiessä puhe että minä maksan. Ei auttanut muu kuin jättää haikeana se testi sinne ja sanoa tekopirteesti että tulen kohta hakemaan. :) Eli en sitten tehnytkään koko testiä. Osaspa hajottaa, kun tänään aamulla heräsin ja muistin että " ainiin se testi" . Pitää tänään käydä ostamassa...tai ihan ekaksi siirtää rahat miehen tilille etttä varmasti saa ostettua sen mitä tarvii!!!!
Eli jätän teidät piinailemaan (itseni ehkä eniten) huomiseen ja toivottavasti sieltä sitten putkahtaa esiin se oikea viiva!! :)
Sanna-p:lle onnittelut viivan vahvistumisesta, toivotaan että me kaikki täältä tullaan tässä kierrossa mukana!!
/Catry kp 38/30 :P
En ole ainakaan pariin päivään käynyt täällä, joten olikin läjäpäin onnellisia uutisia vastassa!
Joten ainakin SANNA-P on plussannut sekä PEPSI, teille molemmille oikein paljon onnea!!!!! Toivottavasti me loput tulemme perässä lokakuisiin odottajiin!
CATRYLLA aivan mieletön tilanne, eipä tuossa kuule jää mitään vihjailujen varaan, sinä olet onnellisesti raskaana! Onko oireita? Voithan sä käydä tänään sen testin ostamassa ja samantien testaat, et pidä meitä enää vähääkään jännityksessä! Sulla menkat niin paljon jo myöhässä, että varmasti selvä plussa jo tulee testiin, vaikka illalla tekisit. Tsemppiä!
Mulla kp 17/24-27(32), nyt odotellaan. Vielä voisi varmuuden vuoksi tänään peittoja heilutella, vaik oireita oli mahdollisesta oviksesta tiistaina. Mä en siis ennen ole tuntenut mitään, mut nyt luulen, et tunsin. Ehkä olen vaan hoksannut nyt kuulostella paremmin itseäni :)Toivon, että kierto olisi alle 30, viime kierto siis elämäni pisin, tuon 32 päivää...En tiedä miksi niin. Toivottavasti pääsisin plussaamaan jo reilu viikon päästä!
Nyt lepäämään, kun esikkokin nukkuu. Heippa!
Emelie
Ihan ekaks onnittelut Sanna-P:lle!!!!
Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, tätiä ei eilen näkynyt (normaalikierrossa olisi luultavasti tullut eilen) joten tässä sit kiukuttelen pidemmäksi venyvää kiertoa =/ Grrr!!! Jotenkin plussaus toiveet kaatui siihen negaan minkä tein tiistaina, ja nyt vaan sitä tätiä yritän tänne huudella. Ei ole kivaa kun kierto venyy ja vanuu miten sattuu. Niinkuin epäilin, se koepalojen otto tosiaan sekoitti kiertoperkuleen. Olin havaitsevani napukan kovettumisen kp21 (ekaa kertaa sitä tunnustelin tässä kierrossa joten saatan olla ihan hukkateillä) joten jos siitä laskee ne 14 päivää eteenpäin, niin olis tulossa n. 34 päivän kierto... Plääh... Tai sit paljon pitempi... Tai jotain...
Nippara kp31/29 (~34?) yk6
plussaonnea heti näin alussa kaikille testaajille!! taitaa meitä olla nyt viikonloppuna aika monta. jee!! hyvinhän niitä plussia on sadellut tässä kuussa :)
itsellä nyt kp27/25 ja eilen sain haamun haamun eli TODELLA haalean viivan. täytyy testata huomenna uudestaan..
nyt pakkaamaan! ollaan lähdössä reissuun tänään. ilmoittelen viimeistään sunnuntaina miten kävi ;)
-mamma76-
Heippa!
minäkin vissiin olen itteni tälle listalle tyrkännyt joskus ja aattelin kertoa kuulumisia. Testasin eilen (kp 25/30) apteekin testillä juuri havaittavissa olevan viivan, eli todella haalean. Oireita on: pahaolo, mahassa juilii ja kutittaa, väsyttää, pissattaa, lämmöt koholla ja tekee mieli kaikkea hullua... kuten savusilakoita joita en ole ikinä syönyt... Testaan ens viikolla uudestaan ja toivon että viiva vahvistuu!! Hyvät viikonloput kaikille!
Kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä vaan niin mieltä lämmittää :)))
p02p06: elä sie lannistu siitä negasta, niinku itsekin totesit, että dpo oli vasta niin vähän. Toivottavasti seuraavaan testiin tulee sitten jo se viiva!
Tirlittan: olispa jännä, jos toi sun freesi ulkonäkö oliski merkki raskaudesta, mie piän peukkuja! bd
Jotkuthan muuten sanoo, että raskauden näkee naisesta jo ennen ku nainen ite ees tietää oottavansa.
PIIPAA: voi kurja, että ne testit näyttää vaan negaa. Toivottavasti nyt seuraavassa kierrossa vihdoin tärppää!!! bd
Pikkupapu: mie testasin herkällä negan dpo 9 ja dpo 11 tuli sitten haalea haamu. Ei se vielä dpo 10 siis herkkäkään välttämättä mitään näytä. Peukkuja piän sullekin, että olis sittenki tärpänny!
Shania: sulla on kyllä asenne kohallaan, kiva kun oot positiivisella mielellä =)
Catry: eiiiiii, olispa ollu kiva kun olisit jo tänään testannu! Pidät meitä noin piinassa...
Nippara: mitäs jos se sun kierto venyyki masussa olevan vauvan alun takia? Ootko meinannu testata uudestaan?
Mamma76 ja Pölöpyllerö: haaleista viivoista onnittelut, eiköhän ne siitä vahvistu!!!
Plussarikasta viikonvaihdetta kaikille!!!!!!!
-S-
haamuista m@mm@76 ja Pölöpyllerö ja toivottavasti seuraavaan testiin saatte jo kunnon viivat! Ihanaa kun hyviä uutisia piisaa ja niitä varmaan saamme Catryltäkin pian ;-D
Tänään olen ollut erittäin pessimistisellä tuulella raskautumisen suhteen, olen ollut ihan varma että lokavauvaa ei meille tule. Enpä tiedä sit mistä moinen tunne, eikä se eilinen turha nega sitä ainakaan auttanut. Ja kuten arvata saattaa on tehnyt mieli tänäänkin testata mutta voin olla ainakin tähän saakka ylpeä itsestäni kun olen saanut pidettyä näppini testeistä erossa! Jos oikein ylipääsemätön tuska on niin huomenna aamusella voin antaa itselleni luvan haaskata testin.
Kaveri ehdotteli kosteaa saunailtaa mut mulle toi alko ei oikein käy kuin pienissä määrin kun olo on muuten aivan kaamee. Punkkulasillisen kera voisin saunomista ajatellakkin, täytynee soittaa kaverille ja sopia asiasta=)
Luin eilistä ja tämän päivän pinoa, ja vautsi mikä määrä plussauutisia, ja haamujakin lisäksi (ja plussiahan nekin on)! Onnea vaan kaikille!
Itsellä oli aamulla karu alku viikonloppuun - täti tuli. Arghh. Ei se kauhea yllätys ollut, mutta silti niin masentavaa. Nyt 7kk yritystä takana. Tiedän, että se ei tavallaan ole mitään, mutta on se silti niin tarpeeksi... Huoh, uutta yritystä siis vaan.
Toivottavasti muilta pysyy täti kaukana!
eli eilen tehty haalea haamu (apteekin raskaustesti) muuttui tänään selväksi plussaksi (clearblue)!! ihan uskomaton fiilis!! puol vuotta yritystä takana..
ja mulla oli ihan normaalit menkkaoireet mut näin tässä sit kävi..
itseasiassa mun mieskään ei vielä tiedä asiasta ;)
plussaonnea teille kaikille!!
mamma76
Täältä satelee uutisia! Ja ei mitään hullumpia sellaisia. Kävin ostamassa testin ja tein sen ja vahva positiivinenhan se sieltä tuli! en millään voinu odottaa pitenpään sen tekemistä.
Mutta nyt pitää joutaa tuonne iltapalanääreen...vieras kylässä, ja mahtaa ajatella et mitä tuoki tuola märehtii tietokoneen ääressä. Voi kunpa tietäsisikin ;)
Anteeksi kun pidin teitä jännityksessa, ja kiitos kaikille tsempeistä!
Mä siirryn nyt tuonne o puolelle ja toivottavasti kaikki muutkin seuraa sinne! :)
/onnellinen ja helpottunut catry
Siis vitsi mitä plussailua tää helmikuun alku on ollu!!aivan mahtavaa:D ONNEA niin paljon Mamma76 plussasta!!ja Pölöpyllerökin sai haamun ja varmasti vahvistuu vielä:)
muutama oli joutunu tädin saartamaksi,hö:( mutta uusi kierto ja uudet kujeet kehiin!
lokakuussa kyllä syntyy monta ihanaa nyyttiä palstalaisille..voih<3 ollaan me loputkin nyt ihan oikeesti siinä samassa sakissa mukana,eikös vaan!?;)
).( siis mulla on Oikeesti Niin Huono Olo ollu nyt eilinen ja varsinki tänään,et voivoi:( tämmöstä se sitten on..
en tiiä onko tää jotain alkavaa mahatautia vai voisko mun kroppa reagoida kiinnittymiseen tälleen?? mun alamahassa on tosi kovat jomotukset,jos en tietäis paremmin veikkaisin menkkoja alkaviks..ihan kauheeta.pitäis varmaan ottaa vähän särkylääkettä,ettei tartteis kärvistellä!
sunnuntaina oli ehkä ovis,ja pupuilua.oliskohan se mahdollisesti voinu eilen kiinnittyä,kun tuli jomotukset ja huonohko olo,jotka tänään jatkunu kahta kauheempana??
tuntuu niin raskautuneelta olo,mut sitte pelottaa ajatella silleen,ettei pety kovin korkeelta ens vkolla:/
keskiviikkoon kun sinnittelis,sitte saa erittäin herkkä testi kyytiä:D mun mielestä sais se plussa jo tulla..ehkä kymmenes kerta toden sanoo *uskoo vaatimattomasti* :)
mutta nyt,kaikki plussat kehiin!!!!!ja rentouttavaa alkavaa vkonloppua:)
kp.19/25-28 dpo5/6 yk.10
Onpas tänne tullu oikein plussa ruuhka =D ONNEA kaikille plussanneille, nyt niitä oli niin paljon etten kaikkia muista :) kaikille vauvaliimaa ja pikkusille tarrasukkia mukaan matkaan...
En nyt muista oliko tädin yllättäneitä, mutta jos oli niin lohtuhalit :(
).( eipä mitään uutta auringon alla, odotellaan kierron loppuun tai testin tekemiseen. Kyllähän noita oireita on mutta ei ne mitään kuitenkaan tarkota varsinkin tällä pakkasella... Ei mä en tutki mitään oireita ainakaan tässä kierrossa, aika näyttää jos täti ei tunge kylään sitten voi ruveta testiä tekemään, ehken tuolla kp 37 paikkeilla... jonne on kyllä ihan liikaa matkaa.
Plussasäteitä tasapuolille kaikille +++++++++++
Kiti kp 25/~30
Paljon onnea Sanna-P plussan vahvistumisesta!! Ihanaa, lopputulos on vieläkin ihanampi lokakuussa. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Nyt vedät meijät kaikki mukaan plussanneisiin.