Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~¤~¤Lokahaaveet viikonloppuun 9.-11.2.~¤~¤

09.02.2007 |

Uutta putkeen!! Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut teille plussista!! Tarrija ja liimaa ja vaikka mitä et pikkuiset jaksaa kasvaa masuissa lokakuuhun=)

Täällä ei mitään merkittävää, ei enää edes palele ja valkkis on vähäsen lisääntyny ja täytyyhän tämä valtaisan plussaröykkiön jälkeen tädinkin jonnekkin mennä.

Nyt nukkumaan ja huomenna uuteen päivään.

Vierailija
22/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

~~~~~~~~VAUVALIIMAA ISO KASA~~~~~~~~~~~~

Joo on kyllä nyt sadellut plussia, kannustaa, meitä muita lisää, koska kyllä siellä tunnelin päässä on varmasti valoa, meille kaikille!

Shani@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täti nyt 2 vrk myöhässä. En ole saanut vieläkään testiä ostettua, mutta täti ei ole IKINÄ ennen ollut myöhässä... Iik!

ONNEA plussanneille! Itse pääsen apteekkiin ostoksille vasta illalla.

Tirlittan kp 31/28-29 (eilen väärät päivätkin merkkasin...)

Vierailija
24/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onhan se täti ennenkin ollut myöhässä, silloin kun tulin raskaaksi v. 2004. Huh. Kauheata / ihanaa piinaa :) Tää on kyllä nyt ihan kamalaa, nostan itselleni kovat toiveet, ja nyt jos se tätsy tuleekin... Olen käynyt 100 kertaa vessassa tänään, mutta valkkaria se vaan on, ihmeen runsasta (onko sekin oire?).

Mun ainoa raskausoire on siis se, että näytin töissä erityisen pirteältä viime torstaina ;) Jos siis olen raskaana... Vitsi kun pitää olla töissä eikä pääse apteekkiin! Huomasin muuten, että R-kioskikin myi raskaustestejä (RFSU 2 kpl 4,5 e, aika halpa), valikoima laajenee.

Apua apua!

Onnea vielä kerran plussista ja halirutistus tädin kouriin joutuneille!

Tirlittan taas

Vierailija
25/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirlittanilla lupaavan kuuloinen tilanne, toivotaan että salamatkustaja olisi sinullakin masussa=)

Itsellä ei edelleenkään menkkaoireista tietoa ja yllätys oli melkoinen kun jotain tuhrua oli tullut. Kp vasta 27 ja oviskin oli tosi myöhään. No täytyy katsoa miten tämä tästä etenee.

Vierailija
26/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan, yli viikkoon en ole tällä palstalla käynyt ja riitti jo tämän ketjun lukeminen vastaukseksi kuinka monta plussaa onkaan tullut, ihanaa!! Kaikille teille erikseen ja yhdessä paljon tarrasukkia ja limaa ja tervemenoa odotus-puolelle!

Toivottavasti joskus sillä puolella nähdään!

Omaanapaa ei ole vieläkään kun olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa parhaani mukaan ja keskittynyt kaikkeen tähän mitä minulla jo on. Piinaviikko olis sit ens viikolla, ehköhän mä palaile enemmän taas tännekin sitten ;)

CalZal kp22/28-33

Vierailija
27/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... testillä kaksi ihan selkeää viivaa!!!! Ei voi erehtyä!!!!

Vierailija
28/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lähtee marraskuisiin!

Vierailija
29/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toisesta kierrosta sitten tärppäs. Jos joku muistaa elokuumeilijoista.. Onnea teille muillekin ja siirtykäämme tuonne odottajien puolelle.

Vierailija
30/34 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kymmenen sekuntia meni, ja aconiin napsahti kaksi viivaa! Oi ihmettä!!

:D

Nyt ei pysty muuta,

tirlittan 4+?

Vierailija
31/34 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, miten paljon plussia onkaan lokakuisiin saatu, PALJON ONNEA Tirlittan, Mimm.u, pölöpyllerö, mamma76 ja catry!!

Onnea odotukseen, toivotaan, että kaikilla teillä kaikki menee hyvin loppuun asti ja meneehän se. Kyllä ne synnärit taitaa lokakuussa sittenkin ruuhkautua ;)

Pahoittelut negan testaajille, toivoa on niin kauan kuin täti yllättää ja halauksia tädin yllättäneille.

(.): Tänään kp 35/32-49, eilen testasin pregent stickillä negan. Toivoa on, viime kierto venähti kp 49 ja ensimmäisen haalean plussan sain silloin vasta kp 47, sitten alkoikin vuoto ja kesken meni :( Ei olla kovinkaan ahkerasti tässä kierrossa peittoja pöllytelty, enkä ole tikutellut ovista tms. Koko tämän viikon tullut hyvin vähän ruskeaa tuhrua, tiedä sitten mitä se on, mutta ei ole ollenkaan kirkasta verta ja pikkuhousunsuoja on riittänyt suojaksi. Kaapissa on vielä toinen r-testi, jonka teen vasta sitten, kun kp:t reipaasti yli 40, jos sinne asti tarttee edes odottaa.

Mistähän johtuu, että kierto yllättäen venähti noin pitkäksi. Siihen asti oli hyvinkin tarkkaan 32-34, jopa silloin kun söin pillereitä? Onko kellään kokemusta. Ensimmäistä yhteistä vauvaa yritetty saada alulle syyskuusta 2006 asti, ei periaatteessa vielä kovinkaan kauaa. Silti tuntuu kuin ikuisuuden oisi jo yrittänyt. Hatun nosto niille, jotka joutuvat kerta toisensa jälkeen pettymään ja yrittämään vauvaa yli vuoden tai pidempäänkin.

Hauskaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille!

F@iry

Vierailija
32/34 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Tirlittanille, Mimm.ulle, Pölöpyllerölle, mamma76:lle ja Catry:lle! Paljon vauvaliimaa mukaan teille jokaiselle ja onnellista odotusta! :)

Sitten. Tänään täti tuli jo oveen kolkutteleen, että kyllä se nyt menoa on... :( Tulipahan tätipahanen ainakin ajallaan, että sekin on edes jotain. Eli kohti marraskuisia mennään.

Parempaa onnea muille jäjellä oleville!

Pikkupapu kuittaa

Vierailija
33/34 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirlittan, Mimm.u, pölöpyllerö ONNEA!!!kivaa,lisää plussia:) harmillista kun niitä tätejäkin taas muutama pääsi moikkaan..Pikkupallero ja p02p06 ainaki,haleja ja tsemppiä alkavaan kiertoon!:)

tänne kuuluu yhtä kummallista kun aiemminki.huono olo vaivaa ajoittain..eilen ei mitään,tänään taas ollu etova olo:/ tulis jo keskiviikko!;) tissitki on vähän kipeet..ja aaltomaista mahajomotusta ollu melkeen oviksesta asti.

noo,eipä mulla muuta..tulin vaan moikkaan:)

kp.21/25-28 dpo 7 yk.10

Vierailija
34/34 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut taas uusille plussanneille, teitähän tulee jo kuin sieniä sateella =) Hienoa!!

(.) Testasin aamulla (toisen) negan. Joten eiköhän siinä mennyt viimeinenkin plussatoivo tän kierron suhteen, vaikka pitkäksi venyykin. Onneksi gynelle se aika viikon päästä =)

Nippara kp33/29 (~34??) yk6