Lentääkö baarista ulos jos ei tilaa alkoholia vaan haluaa vain juhlia selvinpäin?
Kommentit (44)
Baarista lentää ulos, jos henkilökunta on rikkonut alkoholilakia, eli anniskellut päihtyneelle.
Asiakkaan vika, ei baarin.
Päättelee siitä.
Onhan monissa kaveriporukoissa mukana yksi selväpäinen kuskina. Saa baarista vaikka limua ja muitakin alkoholittomia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika hitaasti ne kattelee paikkoja kuluttavaa pummia. Saattavat tulla sanomaan, että tilaa jotain tai lähe kottiin. Kun kaikki tekee noin niin konkka on raflalla edessä.
Moneen paikkaan on sisäänpääsymaksu ja narikkamaksu. (Tai ainakin silloin oli, kun viimeksi kävin baarissa). Jos ne on maksanut, niin ei kukaan voi pakottaa enää tilaamaan mitään.
Harvemmassa baarissa noin nykyään. Yökerhoissa kyllä.
Varmaan murre-eroja, mutta meilläpäin baari tarkoittaa nimenomaan yökerhoa. Pubit ja kahvilat ovat erikseen. Niihin ei ole sisäänpääsymaksua ja silloin yleensä tilataan jotain.
Meilläpäin on aika paljon baareja, jotka eivät ole pubeja tai yökerhoja. Yökerho tarkoittaa yökerhoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt kerran juottolasta ulos (olin selvin päin). Joku känniääliö kaatui päälleni ja sotki vaatteeni. Hermostuin ja kaadoin hänen omat kaljansa hänen päälleen. Lensin ulos, oma vika.
Jos kerta selvänäkin olet noin aggressiivinen niin on parasta, että pidättäydyt päihteistä kokonaan. Kumpikohan se ääliö tuossa tilanteessa muuten oli? Toinen tunaroi vahingossa, sinä raivosit tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Turpaan tulee ja sut potkitaan katuojaan.
Pääsen siis kotiini. Vielä ehostettuna.
Riippuu baarista, kerran olin kuskina niin en päässyt edes sisälle kun olin kuulema liikaa ottanut. Portsari voi valita asiakkaansa.
Voit juoda kotona sen pillimehusi jos et aio ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan yleensä yhden, jonka juon tosi hitaasti. Joskus ostan mocktaileja, vaikka ne ovat kalliita.
Höpö höpö nyt taas. Ei tarvitse ostaa sitä yhtäkään alkoholijuomaa. Itse olen iänkaiken kulkenut baareissa ilman, että olisin juonut alkoholia. Siellä voit tilata vaikka kaakota tai teetä tai tuoremehua. Se tuoremehu kyllä on niin kallista, että sitä on pakko lipittää koko ilta yhtä lasillista :D
Ei tarvitse, mutta ostan. Höpö höpö itsellesi.
Onhan niitäkin ihmisiä, jotka menee kahviloihin työtä tekemään. Pitää oikeutena istua kahvikupin kanssa tuntikausia ja vallata kokonaisen pöydän.
Mun sisko omistaa pieneltä paikkakunnalta kahvilan ja näille ei mene mikään jakeluun. Otti mallia joltain kilpailijalta ja kielsi läppärit. Keksi jutun jollekin oli kahvia kaatunut jne. Kaikissa pöydissä on lappu, ovessa, kassalla ja joka päivä joku avaa läppärin. On kyllä laittanut pois, kun näyttää ei läppäriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika hitaasti ne kattelee paikkoja kuluttavaa pummia. Saattavat tulla sanomaan, että tilaa jotain tai lähe kottiin. Kun kaikki tekee noin niin konkka on raflalla edessä.
Moneen paikkaan on sisäänpääsymaksu ja narikkamaksu. (Tai ainakin silloin oli, kun viimeksi kävin baarissa). Jos ne on maksanut, niin ei kukaan voi pakottaa enää tilaamaan mitään.
Varmaan murre-eroja, mutta meilläpäin baari tarkoittaa nimenomaan yökerhoa. Pubit ja kahvilat ovat erikseen. Niihin ei ole sisäänpääsymaksua ja silloin yleensä tilataan jotain.
No kyllä yökerho on kaikkialla missä olen liikkunut, oma kategoriassa. Baari, pubi, kapakka, juottola ja ravintola ovat nykyään epämääräisempiä käsitteitä. Ennen ainakin ravintola oli "hienompi" paikka kuin baari.
Millä murrealueella liikut kun baari ja yökerho on sama asia? Joku tosi pieni paikkakunta?
Yökerhot avautuu useimmiten vasta silloin kun baarit menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä yökerho on kaikkialla missä olen liikkunut, oma kategoriassa. Baari,
En ole tuo jolta kysyit, mutta asun pienellä paikkakunnalla. Täällä baari tarkoittaa baaria, pubia. Yökerho on yökerho.
Kuka jaksaa selvänä känniläisiä kattella baarissa? Ryyppää mukana tai pysy kotona
Aika harvoin baarit kyttäävät asiakkaita. Omia eväitä ei tietenkään saa olla, mutta mikään pakko mitään ei ole tilata. Sehän on aika yleistäkin että kaveriporukalla on baarissa mukana kuski, joka ei tietenkään juo alkoholia. Itse asiassa on jopa baareja jotka tarjoilevat kuskeille ilmaista limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa selvänä känniläisiä kattella baarissa? Ryyppää mukana tai pysy kotona
Mitä? Et siis muka pidä siitä kun joku umpihumalainen ukko tulee selittämään sinulle sekavia? Tai siitä, että mongertava naikkonen yrittää levinneet meikit naamassa flirttailla vaikka hän ei edes näe kunnolla humalatilansa takia?
Miten olisi kahvi tai kaakao. On yleensä edullisempi kuin limu
Vierailija kirjoitti:
Onhan monissa kaveriporukoissa mukana yksi selväpäinen kuskina. Saa baarista vaikka limua ja muitakin alkoholittomia tuotteita.
En ole kuskina ollessa koskaan baarista pihalle lentänyt. Kaverit kyllä toivat limpparia ja kahvia, kun kävivät tiskillä. Kuskille perinteisesti tarjotaan juomat.
Rahaa kuluttamattomat on baarin pitäjien painajaisia. Nämä vaan kuluttavat baarin tuottoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa tilaa ja osa reilustikin. Yksittäiset ei vaikuta minkään baarin lonkkaan. Koskaan ei tule sellaista tilannetta että kukaan ei tilaa. Baareissa köyxrautyiitakin ja osa on kuskina tms
Lentää ainakin yhdestä turun baarista lensin. Menin ja tilasin kahvin. Pian tultiin sanomaan että minun pitää poistua. En poistunut vaan luin lehteä ja join kahvia. Se nainen joka myi kahvin soitti poliisit. Kysyin syytä poistamiselle niin sanoi että minulla on porttikielto. Sanoin ettei voi olla koska en ole edes ollut käynyt siinä baarissa koskaan koska asuin kaukana turursta. Joo piti poistua silti joten tein rikosilmoituksen siitä baarista. Oikeudessa sitten väittivät kiven kovaan että olin riehunut siinä baarissa mutta mitään todisteita ei ollut eikä poliisi löytänyt tietoja minusta koska minut oli kuulemma viety putkaan siitä baarista.