Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla kroppa ja naama on ihan eri paria?

Vierailija
27.08.2024 |

Mulla on poikkeuksellisen hyvinsäilyneet kasvot, mutta vartalo on ihan veltto ja arpinen mummokroppa. Vaatteet päällä näytän hyvältä, mutta ilman olen aika järkyttävä näky. Kun katson itseäni peilistä alasti, niin oikeasti näyttää siltä, että pää olisi liitetty jostain ihan eri henkilöstä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun muita naisia. N30, jolla upea vartalo 

Vierailija
2/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tällainen. Ikää 50, mutta naama ei ole vielä kovin ryppyinen tai kulahtanut. Sen sijaan tissit riippuu vyötäröllä, käsivarsissa allit riippuu, reisissä ja mahassa on löysää nahkaa jne. Tosin nuo riippumiset pääosin alkoi jo kolmekymppisenä kun sain 2 lasta. Mulla semmoinen kudostyyppi, joka ei oikein venymisestä palaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan harvalla naisella on sekä kroppa että naama kiitettävä. Yleensä jommassa kummassa prakaa.

Vierailija
4/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tanssimassa ravintolassa ja samassa paikassa käy eräs nainen. Hän on hyvin hoikka, joten vartalo näyttää tiukoissa housuissa hyvältä. Hänellä on myös pitkät paksuhkot hiukset. Mutta se naama. On kuin eri paria tosiaan. Naama on sen ikäisen, ellei vanhemman kuin tämä ihminen on. Ryppyinen ja väritön ja posket lommolla. Lisäksi hän on kovin hymytön. Kamala sanoa, että on kuin noita-akka. 

Takaapäin ja ehkä kaukaa on kuin nuoret naiset, mutta naama ei. Hyvin hän pääsee aina tanssimaan, ilmeisesti miehille on vartalo tärkeämpi kuin kasvot. 

Vierailija
5/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tanssimassa ravintolassa ja samassa paikassa käy eräs nainen. Hän on hyvin hoikka, joten vartalo näyttää tiukoissa housuissa hyvältä. Hänellä on myös pitkät paksuhkot hiukset. Mutta se naama. On kuin eri paria tosiaan. Naama on sen ikäisen, ellei vanhemman kuin tämä ihminen on. Ryppyinen ja väritön ja posket lommolla. Lisäksi hän on kovin hymytön. Kamala sanoa, että on kuin noita-akka. 

Takaapäin ja ehkä kaukaa on kuin nuoret naiset, mutta naama ei. Hyvin hän pääsee aina tanssimaan, ilmeisesti miehille on vartalo tärkeämpi kuin kasvot. 

Minäkin olen hoikka, mutta kropassa ei ole yhtään kiinteyttä liikunnasta huolimatta.

Ap

Vierailija
6/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
7/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan harvalla naisella on sekä kroppa että naama kiitettävä. Yleensä jommassa kummassa prakaa.

Oletko suomalaismiehiä tavannut?

Jos ei ole läski, niin ainakin on ruma. Usein sekä että. 

Vierailija
8/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko suomalaismiehiä tavannut?

Jos ei ole läski, niin ainakin on ruma. Usein sekä että. 

Ei kai?😄

Tai no joo, on kyllä.

Vierailija
9/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänmielen ketju?

Vierailija
10/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että on. En haluis että naama näyttäs ahterilta tai toisinpäin.