Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälle on noussut tunteita exäänsä kohtaan. Miten asiaan suhtautuisitte?

Vierailija
27.08.2024 |

Kun alettiin tapailemaan, kaikki oli ok, erosta aikaa muutamia vuosia, mutta ex ja mies yhteyksissä lasten takia.  Muutama kuukausi sitten miehelle tuli terveyshuolia ja oli niistä alamaissa ja ex oli ollut tässä tukena. Mies kertoi mulle että oli siinä alkanut miettä että rakastaako sittenkin vielä exää. Ajattelin silloin että kyse on jostain vaiheesta joita miehellä on muutenkin. Nämä puheet kuitenkin ovat jatkuneet ja nyt kertoi että mun kanssa oleminen tuntuu valheelliselta, koska on ne tunteet exää kohtaan. Muuten meillä menee hyvin. Ei riitoja yms.

Kuinka pitkään tällaista katselisitte? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kai se on. En itse usko, että niillä on yhteistä tulevaisuutta kuitenkaan, kun tiedän eron taustat. Harmittaa, kun oli kiva mies ja hyvä suhde. Voihan viddu.

Klassinen "muuten hyvä mies", mitä nyt vaan rakastunut exäänsä :D

Vierailija
22/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kai se on. En itse usko, että niillä on yhteistä tulevaisuutta kuitenkaan, kun tiedän eron taustat. Harmittaa, kun oli kiva mies ja hyvä suhde. Voihan viddu.

Miksi mies alynpeeinkään lähti puimaan terveyshuoliaan exän kaa? Onko ex lääkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lohdullista kuulla, että tällaista on muillakin. Tuo tilanne kuulosta kovin tutulta, myös mun mieheni ja exä ovat muutenkin tiiviisti kanssakäymisissä, mikä on tietenkin lasten etu, joten olen tämän ymmärtänyt.

En vain voi oikein käsittää, mistä ne rakkaushaikailut yhtäkkiä tuli. Mies on mulle sanonut, että hän nimenomaan halusi aikanaan eron, joten kuvittelin, että romanttiset tunteet on jo käsitelty.

Ja mullakin nyt jo sellainen olo, että mä olen se "toinen nainen" ja mies ja exä on se pari. 

Eli eroa sitten vaan tekemään tästä.

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselisit yhtään hetkeä?

Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa, tosin mies ei ole suoraan sanonut asiaa, mutta jos hänellä on huolia tai uutisia, soittaa aina ensimmäisenä eksälleen ja muutenkin kertoo hänelle kaikki asiansa. On minulle perustellut asiaa lastensa edulla. (Esim. jos eksä on sairas, käy hoitamassa tätä, koska lasten etu on, että äiti voi hyvin) ja esimerkiksi taloudellisia asioitaan miettivät aina yhdessä. Tarkoituksenaan ehkä taata lapsille parhaat mahdolliset perinnöt.

Olen jo vuosia katsellut ja ymmärtänyt, mutta nyt minusta tuntuu, että olen mieluummin yksin kuin tällaisessa parisuhteessa, jossa eksä ikään kuin on kolmantena osapuolena koko ajan.

Vierailija
24/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisivat nussia "terveyshuolien" aikana.

Tätä olen itsekin epäillyt. Aviolliitto loppui seksittömyyteen ja ehkä sitä seksiä on nyt sitten ollut tarjolla ja miehen mielestä kaikki taas ok.

Eli mies sai sulta seksiä, kun kotona oli kuiva kausi. Anna kun arvaan, lapset olivat pieniä.

Juu teidän suhteella ei ole tulevaisuutta. Olit miehelle vain patja.

Vierailija
25/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa, tosin mies ei ole suoraan sanonut asiaa, mutta jos hänellä on huolia tai uutisia, soittaa aina ensimmäisenä eksälleen ja muutenkin kertoo hänelle kaikki asiansa. On minulle perustellut asiaa lastensa edulla. (Esim. jos eksä on sairas, käy hoitamassa tätä, koska lasten etu on, että äiti voi hyvin) ja esimerkiksi taloudellisia asioitaan miettivät aina yhdessä. Tarkoituksenaan ehkä taata lapsille parhaat mahdolliset perinnöt.

Olen jo vuosia katsellut ja ymmärtänyt, mutta nyt minusta tuntuu, että olen mieluummin yksin kuin tällaisessa parisuhteessa, jossa eksä ikään kuin on kolmantena osapuolena koko ajan.

Huhhuh. Olen pahoillani. Voi kun tuollaiset keskenkasvuiset tapaukset oppisivat edes hieman näkemään asioita muustakin kuin omasta näkökulmastaan. Todella epäkunnioittavasti käyttäytyy sinua kohtaan.

Vierailija
26/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, exä on terveydenhuoltoalalla ja miehelle tuli krooninen vaiva, josta exällä kokemusta työn puolesta, joten ihan ymmärrettävää,  että tukeutui exään tässä. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies alynpeeinkään lähti puimaan terveyshuoliaan exän kaa? Onko ex lääkäri?

Vierailija
27/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, kipittää sen eksänsä luo saman tien. Suhde kestää hetken, jonka jälkeen yrittää luikerrella takaisin. Näitä on nähty. Kulliotukset ja niiden kunniantunto 🤭 Itse kuitenkin tiedät nyt, mikä se pohjimmiltaan on.

Vierailija
28/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomalle seurustelu sellaisen lapsellisen kanssa, jonka lapset on alaikäisiä, on muutenkin vähän kyseenalainen juttu. Toki osa tekee sitten yhteisiäkin lapsia.

Vierailija
29/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin äkkiä kakkosta jotta unohtaa exänsä.

Vierailija
30/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika luiskaan! 

Mielikuva rääkyvästä siasta, joka tyrkätään metalliseen kouruun 🐷😂

Vierailija
31/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä panisin sitä miessikaa kakkoseen jotta unohtaa eksänsä ja lapsensa myös.

Vierailija
32/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika luiskaan! 

Mielikuva rääkyvästä siasta, joka tyrkätään metalliseen kouruun 🐷😂

:D Ja jotain rääkynäähän sieltä voi tulla kun tyypille on täysin käsittämätöntä miksi tulee jätetyksi

Vierailija
33/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä panisin sitä miessikaa kakkoseen jotta unohtaa eksänsä ja lapsensa myös.

Voihan se siitäkin tykätä...

Vierailija
34/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen myös, että näin tulee tapahtumaan. En usko, että niiden suhde kestäisi nyt paremmin kuin ekallakaan kerralla ja sitten mies kaipaisikin jo musta taas kuuntelijaa. Kumma, miten en vain osaa nähdä sitä miestä m**lkkuna. Taidan nähdä vain sen, mitä haluan nähdä.

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, kipittää sen eksänsä luo saman tien. Suhde kestää hetken, jonka jälkeen yrittää luikerrella takaisin. Näitä on nähty. Kulliotukset ja niiden kunniantunto 🤭 Itse kuitenkin tiedät nyt, mikä se pohjimmiltaan on.

Vierailija
35/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämä toinen vastaaja, jonka kumppani viettää aikaa ja on emotionaalisesti yhteydessä eksänsä kanssa. En huomannut mainita, että en ole lapseton, vaan itsellänikin on lapsia, mutta heidän isänsä kanssa olemme tekemisissä vain välttämättömät. Ihan ok hyvissä väleissä, mutta todellakin puhumme aina vain lasten asioita, ei tulisi mieleenikään, että minulla olisi avaimet hänen kotiinsa tai hän tulisi meille milloin haluaisi tai että hän edes kertoisi minulle, jos sairastaa vaikka flunssaa silloin kun lapset eivät ole hänellä. En myöskään kerro raha-asioistani tai muista elämäni sattumuksista hänelle, jos ne eivät suoraan liity lapsiin.

Eksälläni on uusi vaimo ja annan heidän suhteelelen rauhan. 

Eli minua ei ollenkaan haittaa, jos miehellä on lapsia. Oikeastaan lapsetonta miestä en haluaisikaan, koska itsellänikin lapsia on. Siitä ei ole kyse, vaan siitä, onko aiemmasta suhteesta oikeasti erottu vai ei.

Vierailija
36/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on ihmisiä hyväksikäyttävä mulqqu, ei kykene todennäköisesti olemaan yksin vaan aina on oltava joku tukemassa ja pönkittämässä sitä haurasta egoa. 

Vierailija
37/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihastuksen takia lopettaisi vielä suhdetta, niitä tulee ja menee hyvässäkin liitossa, ja varsinkin jos huolia, niin osa hakee huonoon oloon helpotusta ihastuksesta. 

Mutta laittaisin rajat tälle touhulle. Mun mielestä voisi olla hyvä, jos mies lähtisi hetkeksi muualle, miettisi rauhassa, mitä elämältään tahtoo. Ja samalla saisit itse mietittyä, mitä ajattelet tilanteesta. Sen jälkeen sovitte sitoutuvanne päätöksiinne, ja jatkatte siltä pohjalta elämää joko yhdessä tai erikseen. Turha vatvominen pois ja tilaa ja rauhaa oikeille ajatuksille. 

Vierailija
38/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä jätkä mäkeen...muovikassi kainaloon,ja good bye!

Vierailija
39/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat nussia "terveyshuolien" aikana.

Niin terveyshuoli oli erektio kokeili sitten exän kanssa erilaisia lääkkeitä. 

Vierailija
40/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten suhtautua? No eroamalla. Haikailkoon mies sitten exäänsä vaikka lopun elämäänsä.

Oikeastiko joku edes kysyy tälläistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan