Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi hyvä hallitus?

Vierailija
27.08.2024 |

Täällä palstalla on ainakin viimeisen 15 vuoden aikana haukuttu jokainen hallitus maanrakoon ja alimpaan helevettiin. Ei kelpaa oikeisto- eikä vasemmistohallitus vaan kaikki ovat aina toinen toistaan huononpia. Olisiko hyvää hallitusta edes mahdollista rakentaa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nykyinen on hyvä. Edellisetkin ovat menetelleet. Ei tämä mikään banaanivaltio tai teokratia ole sentään.

Vierailija
2/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallissosialistinen AITO sinimusta hallitus. Saataisiin potkittua kaikki rikolliset muslimit ja äärivassarit helvettiin Suomea pilaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen oikeasti oikestolainen hallitus Jolla olisi munaa vetäistä massiivinen veroale ja jalkisen sektorin puolitus.

Vierailija
4/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi ketju hallituksen kaatumisesta joulukuussa? Taas meni persuilla tunteisiin.

Vierailija
5/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu siitä että ei ole ollut hyvää hallitusta pariinkymmeneen vuoteen. 

Vierailija
6/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tekisi niin kuin suunnilleen jokainen hallitus on luvannut tekevänsä, eli tieteelliseen tietoon ja perusteltuihin vaikutusarvioihin perustuvia päätöksiä. Eikä menisi ideologisista syistä perse edellä puuhun niin kuin jokainen hallitus aina tekee. Oikeastaan mitään muuta ei tarvittaisi, ihan sama mitkä puolueet siellä istuisivat.

Vierailija
7/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen duunari, vuosituloni ovat noin 45 000e/vuosi. 

Lapsia minulla ei ole enkä lapsia halua, minulla on myös asuntolainaa ja oma polttomoottoriauto jolla ajan töihin. 

En ole saannut ikinä rahaa tililleni yhteiskunnalta, tai no armeijan päiväraha on ainoa. 

Tiedätte varmaan jo sen että kannatan kokoomusta tai persuja, tämä nykyinen hallitus on varsin hyvä. Oikeastaan tämä Orpon hallitus on ensimmäinen hyvä hallitus minun elinaikana ottaen huomioon vielä sen että edelliset hallitukset on ajaneet suomen talouden kriisiin ja edellinen hallitus syöksi suomen taantumaan. Orpon hallitus osaa ajatella asioita pidemmälle ajalle kun taas muut hallitukset on vain jakaneet rahaa kansalle ja päästäneet julkisen puolen paisumaan, emme voi jatkaa sillä tiellä.

Ainiin olen myös ytk jäsen ja ammattiliitot tulisi kieltää koska ne on työelämän jarruina, olen havainnut sen että "liitonmiehet" on niitä työpaikan lusmuja jotka närpää puhelinta töissä ja kyttäävät muiden tekemisiä. 

M33

Vierailija
8/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyinen on hyvä. Edellisetkin ovat menetelleet. Ei tämä mikään banaanivaltio tai teokratia ole sentään.

Kovaa vauhtia mennään kohti banaanivaltio statusta. Menetetty maa.

Vierailija
9/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillis-vihreä jolla olisi Kokoomuslainen arvomaailma.

Vierailija
10/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia meidän hallitus nyt koittaa kääntää tämän velkalaivan suunnan, helppoa se ei ole koska tätä maata on johdettu surkeasti vuosikymmenten ajan. 

Vierailija
11/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen tietysti joka järjestää laadukkaan ilmaisen terveyden- ja vanhustenhoidon. Ilmainen koulutus kaikille ja opetusryhmät max. 20 henkilöä. Veroaste kaikille max 20% ja Kela maksaa kansalaispalkkaa 3000 euroa netto kuukaudessa.

Sellainen hallitus on hyvä ja löytyy mikä-mikä maasta.

Vierailija
12/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanna Martinin hallitus oli parasta koskaan elinaikanani. 

Vierailija
13/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia meidän hallitus nyt koittaa kääntää tämän velkalaivan suunnan, helppoa se ei ole koska tätä maata on johdettu surkeasti vuosikymmenten ajan. 

En ole itse vassari, mutta huonosti hoidetaan nyt asia. Ajetaan talous ja ostovoima niin alas että ihmisillä ei ole varaa kuluttaa, ja yrityksiä menee konkurssiin.

En hyväksy myöskään että priorisoidaan jotain tunnin juna hanketta, inhimmillisyyden edellä!

Vierailija
14/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden puolueen enemmistöhallitus, jolla on eduskunnassa vähintään 67 prosentin tuki, 134 paikkaa!. 

Vierailija
15/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia minulla ei ole enkä lapsia halua, minulla on myös asuntolainaa ja oma polttomoottoriauto jolla ajan töihin. 

En ole saannut ikinä rahaa tililleni yhteiskunnalta, tai no armeijan päiväraha on ainoa. 

Tiedätte varmaan jo sen että kannatan kokoomusta tai persuja, tämä nykyinen hallitus on varsin hyvä. Oikeastaan tämä Orpon hallitus on ensimmäinen hyvä hallitus minun elinaikana ottaen huomioon vielä sen että edelliset hallitukset on ajaneet suomen talouden kriisiin ja edellinen hallitus syöksi suomen taantumaan. Orpon hallitus osaa ajatella asioita pidemmälle ajalle kun taas muut hallitukset on vain jakaneet rahaa kansalle ja päästäneet julkisen puolen paisumaan, emme voi jatkaa sillä tiellä.

Ainiin olen myös ytk jäsen ja ammattiliitot tulisi kieltää koska ne on työelämän jarruina, olen havainnut sen että "liitonmiehet" on niitä työpaik

Ammattiliitot kieltää?! Olisi ihan eri asia vaatia vaikkapa työehtosopimusten yleissitovuuden purkamista, mutta järjestäytymisoikeuden kieltäminen kokonaan on juuri sellaista aivan tolkutonta fasismia, jota perskokkareet hyvin usein huutelevat miettimättä ollenkaan, mitä se oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
16/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, missä ei ole Persuja. Persut eivät osaa mitään muuta, kuin sössiä ja pettää lupauksensa.

Vierailija
17/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallissosialistinen AITO sinimusta hallitus. Saataisiin potkittua kaikki rikolliset muslimit ja äärivassarit helvettiin Suomea pilaamasta.

Miksi ei kaikkia muslimeita. Sano yksikin asia, johon Suomi tarvitsee muslimia?

Vierailija
18/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin olen myös ytk jäsen ja ammattiliitot tulisi kieltää koska ne on työelämän jarruina, olen havainnut sen että "liitonmiehet" on niitä työpaik

Olet nauttinut mm. lapsilisistä, kouluruoasta, maksuttomasta opiskelusta, jne jne. Joten puheesi on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
19/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu siitä että ei ole ollut hyvää hallitusta pariinkymmeneen vuoteen. 

Mikäs silloin parikymmenentä vuotta sitten oli? Lipposen II? "Kuka tulee sanomaan Sauli Niinistön tilalle EI?"

Vierailija
20/38 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä rikolliset persut? ne kaikki tuhannet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän