Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just. ett' vuokra-antajastani ei ole kuulunut mitään 5 vuoteen, onko ihan normaalia?

Vierailija
27.08.2024 |

Miten usein te olette yhteydessä vuokra-antajiinne? Olen kyllä ollut huoltoon yhteydessä erilaisten vika ilmoituksien takia, mutta vuokran-antajaan ei ole ollut tarvetta olla. Nyt aloinkin miettiä. mitä jos hän on vaikka kuollut/joutunut sairaalaan? vuokran olen kyllä maksanut ja on varmasti mennyt perille, sieltä ei ole mitään ilmoitusta tullut. Tuli yhtäkkiä tälläinen fiilis vain?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 vuotta sitten näin viimeksi kun kirjoitin sopimuksen.

Onhan tässä tullut sille maksettua 142 000€.

Niin mietippä että tolla rahalla sulla vois olla oma asunto jo maksettuna.

Olen eri, mutta pankki ei myönnä asuntolainaa pienituloiselle. Itse työssäkäyvänä saisin lainaa 50 000 euroa. Sillä hinnalla täällä saa kosteusvaurioisen asunnon. Ei mulla ole varaa suuriin remontteihin tai vastikkeiden nousuun putkiremontin takia. 

Vierailija
42/42 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisin yhteyttä vuokralaisiini?

Jotta tiedämme, ettet ole kuollut... :3

Mitä sen on väliä tässä asiassa, luuletko, ettei sitten enää tarvitse maksaa vuokraa ja asunto on sinun? Ja jollekin muulle, joka soittelee vuosittain vuokralaisilleen, niin itsellä on kymmeniä vuokralaisia, niin oikeastiko soittelen joka viikko kuulumisia heidän kanssaan. Ja taustatyöt hoidamme hyvin ennenkuin vuokraamme mitään kenellekään, sitä varten on palkattu ammattilainen ja mitään suurempia ongelmia ei ole koskaan ollut. Ja tiedoksi vielä, että asuntomme ovat hyväkuntoisia ja vuokralaisemme ovat niitä myös aina hyvin kohdelleet ja vaihtuvuus on todella pientä. Luulen, että jos alkaisin oven takana käymään ja soittelemaan muuten vain, niin näin ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan