Tajusin just. ett' vuokra-antajastani ei ole kuulunut mitään 5 vuoteen, onko ihan normaalia?
Miten usein te olette yhteydessä vuokra-antajiinne? Olen kyllä ollut huoltoon yhteydessä erilaisten vika ilmoituksien takia, mutta vuokran-antajaan ei ole ollut tarvetta olla. Nyt aloinkin miettiä. mitä jos hän on vaikka kuollut/joutunut sairaalaan? vuokran olen kyllä maksanut ja on varmasti mennyt perille, sieltä ei ole mitään ilmoitusta tullut. Tuli yhtäkkiä tälläinen fiilis vain?
Kommentit (42)
Ei kannata alkaa kyselemään tai muistaa vielä korottaa vuokraa.
älä vaan ota mitään yhteyksiä, keksii sitten nostaa vuokraasi.Parhaista ei tosiaan kuulu mitään.
Se ap vuokranantaja eikä vuokra-antaja.
Minulla oli ummikkoruotsinkielinen vanha ukko josta ei kuulunut kahdeksaan vuoteen yhtään mitään. Sitten irtisanoi.
17 vuotta sitten näin viimeksi kun kirjoitin sopimuksen.
Onhan tässä tullut sille maksettua 142 000€.
Vierailija kirjoitti:
Niin mietippä että tolla rahalla sulla vois olla oma asunto jo maksettuna.
Minulla kokemus vuoteen ei kuulu, jättää toki ilmoittamatta myös tärkeät tiedot kuten remontit. Ihan mielelläni ottaisin toisen joka kertoisi kaikesta tärkeästä, ettei tulisi esim. Remontti joka alkaa seuravana päivänä ilman tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän minä olen.
Miksi pitäisin yhteyttä vuokralaisiini?
Minä saan sähköpostia kerran vuodessa, kun tulee veden tasauslaskun aika.
Näin jo vuosia.
Miksi vuokranantajaan pitäisi pitää yhteyttä, tai toisin päin? Jos mitään muutoksia ei ole.
Mulla kävi ilmi että vuokranantaja oli kuollut kun tein muuttoa pois asunnosta. Hänen tyttärensä vastasi kun ilmoitin että muutan. Olihan se vanha mies jo mutta....olihan se silti erikoinen yllätys.
Voihan tuo olla että sun vuokranantaja on potkaissut tyhjää. Ei siitä välttämättä kukaan keksi kertoa vuokralaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon hintaan et saa Helsingistä minkäänlaista murjua. Vuokrahan on ollut halpa eikä se raha ole hukkaan mennyt. Asuminen ei ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisin yhteyttä vuokralaisiini?
Jotta tiedämme, ettet ole kuollut... :3
Voisin luulla että vähän riippuu siitäkin onko vuokranantaja yksityishenkilö vai kasvoton osakeyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi ilmi että vuokranantaja oli kuollut kun tein muuttoa pois asunnosta. Hänen tyttärensä vastasi kun ilmoitin että muutan. Olihan se vanha mies jo mutta....olihan se silti erikoinen yllätys.
Voihan tuo olla että sun vuokranantaja on potkaissut tyhjää. Ei siitä välttämättä kukaan keksi kertoa vuokralaisille.
Mihin ne sun vuokrarahat oli sit menneet?
Itekään en oo kuullut mitään 6 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon hintaan et saa Helsingistä minkäänlaista murjua. Vuokrahan on ollut halpa eikä se raha ole hukkaan mennyt. Asuminen ei ole ilmaista.
17 vuotta sitten sillä summalla olisi saanut tosi kivan kämpän hyvältä paikalta
Parhaista ei kuulukaan mitään moneen vuoteen.