Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAATTEIDEN HINNAT KIRPPARILLA!!!!

Vierailija
10.09.2008 |

mieluummin käytän vaikka 30 euroa kuin maksan 0,50 - 10 euroa kuluneesta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin 9e:n bodysta en paljoa pyytäisi. Itseäni harmittaa, jos myy merkkituotteita ja porukka tarjoaa niistä 2e. Itselläni on vain yksi lapsi ja jotkut vaatteet todella vähän ja hyvin pidettyjä. ei haluaisi niitä ilmankaan antaa. Minulla on siihen ratkaisu. Teen ystävälleni, joka inhoaa shoppailua valmiita vaatepusseja. Pussi voi maksaa vaikka 30e ja ystäväni saa laatutavaraa. Pussissa voi olla ulkoilupuku, kengät ja sisävaatteita. Ystäväni on tyytyväinen, samoin minä.

Vierailija
22/37 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes käytetyistä laadukkaista lastenvaatteista - uusista puhumattakaan. Joten ostavat käytettyjä halpis vaatteita halvalla. Toki välillä saattavat tehdä löytöjä ja hehkutella niillä vuosikausia...

Itse olen onnistunut löytämään vakiostajat, jotka saavat rahoilleen vastinetta eli uudenveroisia (merkki)vaatteita sopuhintaan. En todellakaan rahasta vaatteilla mutta en suostu kaikkia ilmaiseksikaan antamaan. Tavallisilla kirppiksillä en viitsi edes käydä enää myymässä muuta kuin ns. käyttövaatteita ja ne menevät hyvin kaupaksi (halvalla tietysti). Kun nämä kirppisten vakiokiertäjät huomaavat myyjän, jolla on todella hyvää vaatetta myynnissä, niin aloittavat armottoman tinkimisen ja lähtevät sitten nenäänsä nostellen painelemaan, kun pyydän esim. täysin uusista Eccon talvikengistä 20e (ovh 85e) enkä suostu myymään viidellä eurolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siisti ja selkeä kirppis, siellä vaatteistakin voi maksaa enemmän, sekavilla lumppukirppiksillä tulee juuri sellainen olo, että en tasan maksa näistä räteistä edes euroa, vaikka olisi ihan hyviä vaatteita. Kaikki vain näyttää ihan roskalta siellä.

Minä olen saanut lapsen paitoja myytyä ihan parilla eurolla/kpl ja talvipuvut sain myytyä viidellätoista eurolla/kpl kirpparilla.

Vierailija
24/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla olen vaatteesta valmis maksamaan vain vähän. En maksaisi bodysta kolmea euroa. Käytetty on käytetty.

Vierailija
25/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttaa, lassia ja lottaa, jopa esprittiä saa tarjouksesta alle 5 euron, joten en tosiaankaan maksaisi käytetystä kolmea euroa.

Vierailija
26/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin, jos tarjolla on kivan näköinen ja hyvä tuote. Mutta usein on niin, että noita hyvälaatuisia ja uudenveroisia bodeja yms vauvan vaatteita tarjolla pilvin pimein ja hintahaitari leveä. Ellei tuote erotu toisista kuin hinnan perusteella, ekonomisena ihmisenä ostan halvimman.

Leikki-ikäikäisten segmentissä tarjonta kirppiksillä on niukempi. Hyvää on vaikea löytää ja jos löydän, olen valmis maksamaan. Minusta 20e on ihan käypä hinta kengistä tai 35e takista. Yleensä en kuitenkaan maksaisi yli 50% ovh:sta, ellei kyseessä ole jokin spesiaali-ihana tuote joka on uudenveroinen.

Vierailija
27/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppariasiakkaista varmaan yksi sadasta on valmis maksamaan sen 3e mutta huutiksessa löydät tuurilla jonkun joka maksaa siitä 23 e. :)

Kaveripiirissä meillä on tapana antaa ilmaiseksi eteenpäin kaikki tuommoinen.

Vierailija
28/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni halua maksaa 3 € käytetystä bodysta. Sillä hinnalla saa jo uusia. Itse en kirppareilla käy. Meille vaatteet ostetaan uusina ja olen uusia saanut parilla eurolla tarjouksesta. Miksi ihmeessä maksaisin vanhoista enemmän?

Yhden mekon olen ostanut tyttärelle käytettynä katumarkkinoilta. Maksoin tuosta Exitin kesämekosta 2,5 €. Se oli mun mielestäni ok hinta.

Vierailija
29/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan sieltä joskus jotain löytöjä tehdä, mutta periaatteesta en maksa kirppiskamasta paljoa. Jos vaate/tavara on sinulle niin rakas tai tärkeä, että et raaski siitä kirppishintaan luopua, niin älä hyvä ihminen vie sitä kirppikselle myytäväksi! Pidä vaikka kotona kaapissa niin tuleepahan itsellesi hyvä mieli, kun tiedät, että et joudu 100 euron kengistä pilkkahintaan luopumaan.

Vierailija
30/37 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. et osta kirpparilta sitä kolmen euron bodya? Miksi ostit sen kaupasta uutena yhdeksällä eurolla?

Eiköhän kirppareilla jyllää kysynnän ja tarjonnan laki. Ei kirpputoritoiminta mitään hyväntekeväisyyttä ole, jossa ostajan pitäisi ostaa myyjältä kolmen euron body vain koska myyjä on sitä mieltä, että se on ok hinta. Hinta asettuu markkinalakien mukaan, ja jos on liian kallis, sitä ei osteta.

Itse ostan lapsenvaatteet kirpputorilta. En osta oman kriteerini mukaan ylihinnoiteltuja tuotteita. Kymmenen euroa taitaa olla maksimi, mitä olen nyt nelivuotiaan vaatteesta maksanut. Silloin oli kyseessä takki. Lisäksi isovanhemmat ovat ostaneet kaupasta uutena lapselle talvihaalarit, eli aivan kaikki lapsen vaatteet eivät ole kirpparilta. Voisin joskus ehkä maksaa jostakin vaatteesta hieman enemmän, mutta niin hyvälaatuiselta vaikuttavaa tavaraa ei toistaiseksi ole tullut kirpparilla vastaan. Siis merkkihaalaritkin saattavat vaikuttaa mielestäni aika heppoisilta. Lisäksi olen saanut hyväkuntoisia haalareita edullisemmin kuin hintakattoni. Kirpputorimyyjät, ryhtykää kartelliin. Voisin itsekin liittyä, kun olen ostajan lisäksi usein myös myyjän roolissa. :)

Saan kirpputorilta mielestäni laadukkaita vaatteita, koska ne on käytössä testattu. Marketista kun ostaisin, niin nappi irtoaisi ensimmäisellä käyttökerralla. Lapsenvaatteita en ole kaupasta ostanut, mutta taannoin ostin itselleni uuden kauluspaidan 80 eurolla ja napit irtosivat yksi toisensa jälkeen. Kirpparilta ostetut vaatteet eivät ole hajonneet. Ja niistä näkee, miten kangas kestää kulutusta. Kauhtunutta en osta ja muutenkin tietty tarkastan vaatteen tarkasti.

M

Vierailija
31/37 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

><><

Vierailija
32/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööhhss

Vierailija
33/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatet saa lähes uutena. Valitetavasti keski ikäisten naisten ovat esim.puserot nukkavieruja ja villatakit. Jos on hintatietoinen ymmärtää moni kirppis myy vaateet kun kyse aikuisten ylihintaisena.Alesta saa samat vaateet uutena halvemmalla kuin myös liikkeiden poisto myynit

Vierailija
34/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorille juuri vein, käyttämättömiä ja pari kertaa käytettyjä merkki- ja putiikkivaatteita. Todella alakanttiin hinnoiteltuja, muutamasta eurosta pariinkymppiin. Meni kyllä kaupaksi, mutta tuntui että halvalla sai myydä kun katsoi yleistä hintatasoa tuolla kirppiksellä. Eniten ärsyttää varkaat, muutama tosi kiva juttu lähti pitkäkyntisten matkaan. Heille toivotan nyysittyjen vaatteiden kaupanpäällisiksi epäonnea ja ikäviä kokemuksia aina, kun on ne varastetut vaatteet päällä. Eikä se karmakaan unohda tuollaista ala-arvoista tekoa, mutta siihen ei minun onneksi tarvitse puuttua.

Vierailija
35/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä kirpparilla käyt. Pääkaupunkiseudulta löytyy muutamia tasokkaita kirppareita, mistä voi tehdä hyviä löytöjä pikkurahalla.

Vierailija
36/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millä kirpparilla käyt. Pääkaupunkiseudulta löytyy muutamia tasokkaita kirppareita, mistä voi tehdä hyviä löytöjä pikkurahalla.

Missä kirppiksellä käyt?

Vierailija
37/37 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareiden varkaat on saaneet mut nykyisin myymään lapsen merkkivaatteet joko Torissa tai sit vien käytetyt esim. PoPille suoraan vaikka eihän niistä isoa korvausta saa.

Jotkut Lindexiltä uutena 10euroa maksaneet bodyt tms heitän suosiolla kierrätykseen ja uffin laatikkoon. En edes yritä myydä parilla eurolla, liikaa vaivannäköä.