Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaverin suunnitelmat yhteisistä tekemisistä pariskunnittain

Vierailija
27.08.2024 |

Miehellä on kaveri jota näkee harvakseltaan. Nyt tapasin tämän kaverin pikaisesti ja kaveri innostui. Olisi kuulemma mahtavaa että tutustuisin hänen vaimoonsa ja vietettäisiin iltaa porukalla jne. Että jatkossa oltaisiin enemmän tekemisissä, mentäisiin vaikka keilaamaan jne.s Että he miehet saisivat vaihtaa kunnolla kuulumisia ja me opittaisiin samalla heistä kaikenlaista, heidän nuoruudesta ym.

Mies totesi että sehän olis mukavaa. Mun mielestä aivan kauhea ajatus! Tämä kaveri oli hyvin rasittavan oloinen tyyppi ja mietin jo ennen hänen ehdotustaan, etten jaksaisi tyyppiä edes paria tuntia. Ja sorry, ei yhtään kiinnosta tutustua hänen vaimoonsa.Sanoin tämän jälkeenpäin miehelle.

Mutta jos tämä kaveri nyt alkaa asiaa ajamaan eteenpäin niin miten kieltäytyä? Toivottavasti kuitenkin kyseessä on nyt vaan niitä "hei täytyy joskus nähdä"-lauseita jotka unohtuu heti 🙈

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et todellakaan siihen kuole että käyt kerran keilaamassa joidenkin yhdentekevien tyyppien kanssa. Miksi heti kauhea draama ja negatiivisuus?

Vierailija
22/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit pikaisesti ja päätit ettet tykkää.

No, jotkut on tuommoisia änkyröitä. Jos tapaaminen järjestyy, älä mene paikalle pilaamaan kaikkien iltaa norsunvi t tunaamallasi. Anna miehen mennä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies voi aina lähteä kaverin ja tämän vaimon kanssa keilaamaan, eikös? Vaikka sinä koet tapaamiset epämukaviksi, et voi kieltää miestä elämästä omaa elämäänsä.

No ei se lähde. Ei pelkoa 😄

Vierailija
24/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinua ei kiinnosta tutustua miehen ystäviin niin ethän pakota miestäsi tutustumaan sinun ystäviin ja kun sinun ystävät jotain järjestävät niin mies saa sanoa en osallistu niin kuin sinäkin teet?

Mies haluaa käydä mun ystävän+miehen luona silloinkin kun mä en välttämättä jaksaisi 😄 

Vierailija
25/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos se miehesi kaveri haluaisi tavata vain miestäsi? Koska olit paikalla hän yritti huomaavaisesti ottaa sinut huomioon ja kehitti äkkiä jotakin sellaista, että tavataan pariskuntina toisemme? Ehkä hän tajusi, ettet ole innostunut ja vaikutit muutenkin hankalalta ihmistyypiltä, mutta ei halunnut loukata miestäsi? Todennäköisesti sen miehenkään vaimo ei halua tavata sinua ja on taatusti hermona, että nyt sieltä työntyy sitten joitakin miehen ääliötuttuja ja hän ei kestä. Siellä ehkä vaimo on yhtä tiukkana kuin sinäkin? Joten ei kai tuosta voi tuon enempää tehdä numeroa ja elä elämääsi. Mies voi rauhassa tapailla kaveriaan ja ihan varmasti heillä on rennompaa ja kivempaa ilman smuiduja. Pääasia, että niin sinä kuin se toinenkin vaimo annatte miesten mennä ja pitää hauskaa,

Vierailija
26/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos se miehesi kaveri haluaisi tavata vain miestäsi? Koska olit paikalla hän yritti huomaavaisesti ottaa sinut huomioon ja kehitti äkkiä jotakin sellaista, että tavataan pariskuntina toisemme? Ehkä hän tajusi, ettet ole innostunut ja vaikutit muutenkin hankalalta ihmistyypiltä, mutta ei halunnut loukata miestäsi? Todennäköisesti sen miehenkään vaimo ei halua tavata sinua ja on taatusti hermona, että nyt sieltä työntyy sitten joitakin miehen ääliötuttuja ja hän ei kestä. Siellä ehkä vaimo on yhtä tiukkana kuin sinäkin? Joten ei kai tuosta voi tuon enempää tehdä numeroa ja elä elämääsi. Mies voi rauhassa tapailla kaveriaan ja ihan varmasti heillä on rennompaa ja kivempaa ilman smuiduja. Pääasia, että niin sinä kuin se toinenkin vaimo annatte miesten mennä ja pitää hauskaa,

He tapasivat sattumalta kaupassa ja kaveri oli varta vasten halunnut tavata minut, olin viereisessä kaupassa. He sitten odottivat minua kaupan ulkopuolella kaverin toiveesta ja tämä oli kaverin asia.

Vierailija
27/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät vietä aikaa kaksinkaan. Siksi toivon että tämäkin oli vain heitto ohimennen. Ja mulla on kyllä ystäviä, myös alunperin miehen kavereita jotka nykyään yhteisiä. Ja miehen kavereiden ja vaimojensa kanssa ollaan istuttu iltaa monesti. Samoin mun ystävien ja puolisoidensa luona mieskin tykkää käydä. Tämä tyyppi ei nyt vaan kiinnosta ollenkaan, eikä hänen vaimonsa liioin. Väkisin en ala ketään tapaamaan, aikuisena voi itse päättää. Katsotaan kuuluuko sieltä enää mitään ja pitää sitten keksiä jotain.

Aloittaja

Vierailija
28/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaltaisiasi ihmisiä jotka alkavat aina stressata miten "sitä en ainakaan halua nähdä ja se on kuitenkin ihan tylsä tyyppi" ja jo etukäteen päättävät että jossain seurassa on kuitenkin tylsää.

Oikeasti itsekin lähden monesti erilaisiin seurueisiin niin että ei oikeastaan niin huvittaisi mutta lähes aina on sitten kuitenkin ihan kivaa tai ainakin ok ja monesti löytyy ihmisiä jotka ovat paljon mukavampia kuin oli ajatellut. Kun menee avoimin mielin niin ihmisiin kyllä tutustuu.

Ok, sinähän saat niin tehdä. Mennä avoimin mielin ja ilahtua. Minä en sellaisesta välitä. Ystäviä ja menoja on ihan riittävästi.

Vierailija
29/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei ne saa ikinä sovittua mitään niin, että kaverin vaimokin innostuisi asiasta. Omalla kohdalla miehen kaveri ehti jo erota ennen kuin saivat mitään yhteistapaamista aikaiseksi.

Vierailija
30/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinua ei kiinnosta tutustua miehen ystäviin niin ethän pakota miestäsi tutustumaan sinun ystäviin ja kun sinun ystävät jotain järjestävät niin mies saa sanoa en osallistu niin kuin sinäkin teet?

Minulla ei ole ystäviä.. 

No shit, enpä olisi millään uskonut.

Vierailija
31/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ennakkoluuloinen ja ikävä asenne sulla ap. Mitäpä jos kerran lähtisit ihan avoimin mielin mukaan, saatat yllättyä positiivisesti. Ja jos sen yhden kerran jälkeen tuntuu ettei nappaa niin et sitten lähde jatkossa yhteisiin tapaamisiin. 

Vierailija
32/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ennakkoluuloinen ja ikävä asenne sulla ap. Mitäpä jos kerran lähtisit ihan avoimin mielin mukaan, saatat yllättyä positiivisesti. Ja jos sen yhden kerran jälkeen tuntuu ettei nappaa niin et sitten lähde jatkossa yhteisiin tapaamisiin. 

Voin ihan itse päättää kenen kanssa minnekin lähden. Ja heidän kanssa en halua lähteä. Kymmenen muun miehen kaverin kanssa voin tavata ja tavataankin säännöllisesti puolisot mukana,, samoin omia ystäviäni, että ei nyt lovin ikävä asenne ole. Näitä vaan en piittaa tavata.

Vierailija
33/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no ei ne saa ikinä sovittua mitään niin, että kaverin vaimokin innostuisi asiasta. Omalla kohdalla miehen kaveri ehti jo erota ennen kuin saivat mitään yhteistapaamista aikaiseksi.

Näin se varmaan menee ja hyvä niin.

Vierailija
34/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole tavata ketään. Olet siinä aivan oikeassa. Itselläni se ratkaisisi, mitä mieheni haluaa.

Vierailija
35/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte sanoa että palataan asiaan sitten joskus syksymmällä tms. epämääräistä. Yhteistä aikaa ei vaan mitenkään löydy, sori, koska tässä on nyt kaikenlaista, mutta jospa otan yhteyttä myöhemmin.

Voitt sanoa?! Niin kuin asia olisi Ap:n miehenkin puolesta jo päätetty, että tällaista tapaamista mies ei halua?!

Vierailija
36/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa esittele naisystäviäni miehelleni. Yksi alkoi kerran heti välittömästi flirttailla miehelleni ihan avoimesti. Onneksi muutti muualle ja kaverisuhde jäi. 

Vierailija
37/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vaan EI. Ja mies on itse rasittavan kaverinsa kanssa, jos siinä roikkuu. Miehen kaveri vaimoineen voivat etsiä illanviettoihin muualta pariskuntien seuraa.

Vierailija
38/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex raahasi minua aina mukaansa ystäviensä ja heidän tyttöystävien/vaimojen illanviettoihin. Kerran oli ihan mukavaa, kun oltiin mökillä rauhassa ja se oli sellaista leppoisaa olemista. Mutta siinäkin homma meni niin, että miehet oli keskenään ja minä tämän minulle tuntemattoman vaimon kanssa. En mennyt toista kertaa.

Sitten oli joku keilausilta. Keilattiin, se meni kivasti. Miehet taas viihtyi hyvin, ja me tyttikset siemailtiin siideriä siinä sivussa. Ei mitään kyräilyä, mutta ei vaan oltu samalla aaltopituudella. Eri ihmiset ja biljardi-ilta; sama lopputulos.

Nykyisessä suhteessa meillä on omat kaverit. Ne saa käydä meillä, mutta mitään ajanviettopakotusta ei ole eikä varsinkaan mitään sellaista, että puolisot mukaan.

Vierailija
39/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan painajainen

Vierailija
40/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte sanoa että palataan asiaan sitten joskus syksymmällä tms. epämääräistä. Yhteistä aikaa ei vaan mitenkään löydy, sori, koska tässä on nyt kaikenlaista, mutta jospa otan yhteyttä myöhemmin.

Voitt sanoa?! Niin kuin asia olisi Ap:n miehenkin puolesta jo päätetty, että tällaista tapaamista mies ei halua?!

Miehelle on ihan sama, mennäänkö vai ei. Yksin ei mene.