Mitä varten pukeudutte, niinkuin pukeudutte?
Miellyttävä, tyylikäs ,kaunis , erottuva, sanoma.....?
Kommentit (45)
Autismi. Vaatteet on minulle ystäviä, joilla on tarina. Käytän yhä samoja vaatteita kuin 15 vuotta sitten, lisäksi äitini ja mummoni vanhoja vaatteita.
Se on se kovasti paheksuttu, suomalaiselle miehelle ominainen mukavuus. Se menee kaiken muun edelle, mutta esimerkiksi t-paidoissa joku hieno kuva voi vaikuttaa. Ei tarvitse miellyttää ketään.
Kotona pukeudun lämpimiin ja pehmeisiin vaatteisiin, joissa on rento olla. Töihin pukeudun siisteihin asiallisiin vaatteisiin. Treeneihin pukeudun lajiin sopiviin vaatteisiin. Ulos pukeudun sään ja aktiviteetin mukaan. Juhliin pukeudun tilaisuuden luonteen huomioiden vaatteisiin, jotka ovat kauniita ja arkivaatteita erikoisempia.
Yleisesti pukeutumistani ja vaatteitani luonnehtivat adjektiivit pelkistetty, hillitty, suoralinjainen, väljä, androgyyni ja käytännöllinen. Räväkkä, paljastava, näyttävä, huomiotaherättävä tai värikäs taas eivät ollenkaan.
kansalliset piirteet on rikkautta.
Massaan sulautuen, huomiota herättämättä.
Menehän kouluun takaisin, ekaluokkalainen.
Käytän puvuntakkia, että erotun varmasti työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Menehän kouluun takaisin, ekaluokkalainen.
Äiti pukee.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla alasti tuntemattomien edessä. Alapääni tosin on hyvin kehittynyt, mutta niin on vatsanikin. Ylipainoa noin 20 kiloa.
Terveisin: Mies
😂👍
Sopiakseni joukkoon. Pikemminkin siis maastoudun kuin haluaisin erottua. Muutoin mukavasti ja toki sään mukaisesti. Joskus stressaa esim. töissä, että onko oma pukeutuminen tarpeeksi siistiä muihin verrattuna ja siksi yritän tsempata ja pukeutua tyylikkäämmin. Jos pukisin vaan oman mielen mukaan niin varmaan pyörisin pieruverkkareissa, koska ovat mukavat päällä 😅
Pidän vaatteitani kauniina. Ne ovat miellyttäviä päällä ja tarpeeksi peittäviä. Siitä en välitä tykkääkö muut mun vaatteista, kunhan mä tykkään. Tosin saan usein kohteliaisuuksia vaatteisiini liittyen, joten ehkä muutkin tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin pukeuduin siisteihin silitettyihin kauluspaitoihin, chinoihin, nahkakenkiin. Tarkoituksena oli, että jos se auttaisi tyttöystävän saamisessa. Ei auttanut, joten lopetin niin pukeutumisen.
Mun mies pukeutuu rennosti punk-vaatteisiin ja on cool. Tuollaisen pukeutumisen näen "nihkeänä" mutta ehkä joku nainen tykkää.
Tatuoitu lävärimuijasokkitukalla. Et voisikaan saada hyvinpukeutuvaa miestä.
Taiteellisesti.