Mitä varten pukeudutte, niinkuin pukeudutte?
Miellyttävä, tyylikäs ,kaunis , erottuva, sanoma.....?
Kommentit (45)
Pukeudun ihan pukeutumisen takia, koska en viitsi olla pukeutumatta.
Talvella sään mukaan, keväällä sään mukaan, kesällä sään mukaan ja syksyllä sään mukaan. Kaikki muu on turhaa.
Pukeudun tällä tavalla, jotta minun ei tarvitsisi ajatella pukeutumista.
Aikaisemmin pukeuduin siisteihin silitettyihin kauluspaitoihin, chinoihin, nahkakenkiin. Tarkoituksena oli, että jos se auttaisi tyttöystävän saamisessa. Ei auttanut, joten lopetin niin pukeutumisen.
Mun vaatteet on mukavia päällä ja käytännöllisiä käyttää. Siinäpä se.
Jotta mun ei tulisi kylmä/kuuma, ja koska tietyt vartalon alueet on vain viisainta peittää.
Ihan sitä varten että ei ole korrektia juoksennella alasti yleisillä paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin pukeuduin siisteihin silitettyihin kauluspaitoihin, chinoihin, nahkakenkiin. Tarkoituksena oli, että jos se auttaisi tyttöystävän saamisessa. Ei auttanut, joten lopetin niin pukeutumisen.
No ei varmasti auttanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pukeutuu rennosti punk-vaatteisiin ja on cool. Tuollaisen pukeutumisen näen "nihkeänä" mutta ehkä joku nainen tykkää.
Ap. Miksi kyselet tyhmiä niinkuin kyselet .????????????????
Pepun täytyy tulla sulavasti esille. Muulla ei niin väliä.
Oletus on että jokatapauksessa pukeudutaan kuitenkin.
Itse en halua pukea samanlailla kuin muut .En muodinorja.
Ite vedän rokkitamineet ylle, liimaletti ja buutsit kuuluu meigen vakkari repertuaariin. Rokkihenkinen asukokonaisuus on pitkälti asennekysymys. Skittaa veivaan ihan kybällä ja fiilistelen. Kun verhoa hieman raottaa sisältäni kuoriutuu herkkä pojankloppi joka huutaa äitiä apuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi kyselet tyhmiä niinkuin kyselet .????????????????
Eikö kaikilla ole jokin tarkoitus ?siisti ,huolimaton, välinpitämätön, asiallinen ,muodikas, köyhä, rikas ,vaativa.
Ihan sama, ei tonne alasti voi mennä, olkoon vaikka kuinka muotia hiippailla alusvaatteissaan tai napasilteen.