Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?

Vierailija
27.08.2024 |

Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kalunkokofiksoitunut äijä kirjoittaa taas noita satujaan. 

Enemmän minusta vaikuttaa, että täällä joku pienkikaluinen mies koittaa parantaa oloaan kommentoimalla jokaista postausta, jossa joku nainen kirjoittaa isosta peniksestä positiiviseen sävyyn.

Säälittävää!

Eri naiset kaipaavat eri asioita ja uskon että meitä on paljon, jotka toivomme kumppanilta isoa munaa

T:N29v

Ei ne kyllä oo naisten kirjoittamia. 

Vierailija
122/201 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kalunkokofiksoitunut äijä kirjoittaa taas noita satujaan. 

Ei juttuja tarvitse keksiä. On paljonkin naisia, jotka ovat ison kullin perään varsinkin paksun. Ihan yleinen toive, että saisi pillun täyteen kullia. Ihan yhtä paljon he kaipaa isoa täyttävää kullia, kuin miehet tiukkaa pillua, turha sitä on kieltää. 

Paten Regina stories 581

Kuinka täyttää kaikki maaliman pillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran erään opettajakollegan naida peppuun, hänellä oli todella paksu (, mutta melko lyhyt kulli). Tilanne oli kiihottava, ja panetti ihan hirveästi! Olin aika hellänä sen panon jälkeen. 

Vierailija
124/201 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan miesnäkökulmaa aiheesta. Eroni jälkeen kävin baarissa melko useasti ja ajauduin muutamaan lyhyeen suhteeseen sillä seurauksella, että kohta huomasin sanan kiertäneen ja kylkeeni liimautui illan aikana naisia SE yksi mielessä. En ollut hakemassa valloituksia tai hetken huumaa ja nyt olenkin lopettanut oman pikkukaupungin baareissa käynnin kokonaan.

Vierailija
125/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan miesnäkökulmaa aiheesta. Eroni jälkeen kävin baarissa melko useasti ja ajauduin muutamaan lyhyeen suhteeseen sillä seurauksella, että kohta huomasin sanan kiertäneen ja kylkeeni liimautui illan aikana naisia SE yksi mielessä. En ollut hakemassa valloituksia tai hetken huumaa ja nyt olenkin lopettanut oman pikkukaupungin baareissa käynnin kokonaan.

Jotenkin näin se saattaa mennä joskus. Minäkin olisin halunnut ennemmin parisuhteen kuin koeajoa. Mutta kun kullini oli isompi mitä olen komea ja rikas. Kyllä se kulli kelpasi, mutta eipä sitä julkisesti yhdessä kuljettu. 

Vierailija
126/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että jos ollaan jossain kisoissa tai leirillä ja jollain miehellä ihan selkeästi on havaittavissa kookas elin (, jota hän ehkä tietoisestikin pyrkii esittelemään kalun kokoa imartelevilla vaatevalinnoillaan,) me jutellaan siitä naisporukassa. Joskus olen jopa itse käynyt kysymässä suoraan parilta tyypiltä, lähdetäänkö harrastamaan seksiä, eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt. Ongelma näiden isokaluisten kanssa on vain siinä, ettei XL-kumeja yleensä myydä leiripaikkojen kiskoissa tai myymälöissä, joten muutaman kerran on tullut mentyä ihan paljaalla loppuun asti, mikä ei tietysti ole fiksua.

Vierailija
127/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tunnustaa, että jos ollaan jossain kisoissa tai leirillä ja jollain miehellä ihan selkeästi on havaittavissa kookas elin (, jota hän ehkä tietoisestikin pyrkii esittelemään kalun kokoa imartelevilla vaatevalinnoillaan,) me jutellaan siitä naisporukassa. Joskus olen jopa itse käynyt kysymässä suoraan parilta tyypiltä, lähdetäänkö harrastamaan seksiä, eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt. Ongelma näiden isokaluisten kanssa on vain siinä, ettei XL-kumeja yleensä myydä leiripaikkojen kiskoissa tai myymälöissä, joten muutaman kerran on tullut mentyä ihan paljaalla loppuun asti, mikä ei tietysti ole fiksua.

Sillä lailla. XL kondomeja saa kyllä ihan sieltä mistä saa muitakin kondomeja. Että sellainen satu tällä kertaa.

Vierailija
128/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut koskaan olla esim. suunnistajien kisakylässä aikalailla luonnonhelmassa? Ei paljon ole kondomivalikoimaa talkooväen kyhäämissä myyntikojuissa. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla. XL kondomeja saa kyllä ihan sieltä mistä saa muitakin kondomeja. Että sellainen satu tällä kertaa.

Vierailija
129/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli Jukolassa ainakin Kauhavalla kaupat suht lähellä. Kondomeja kyllä sai helposti. Ei ongelmia.

Vierailija
130/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kova on panemaan, niin kyllä kondomit on ostettu jo valmiiksi.

Vierailija
131/201 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö ne molemmat panemaan sua kimpassa?

Vierailija
132/201 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

ja aika moni nainen varmasti tehnyt samaa

Vierailija
133/201 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden oikeastaan poikkeuksetta aina panemaan miehen kanssa, jos hänellä on kunnon iso parru. En kiellä enkä häpeile sitä. Vaikka mies ei olisi edes taitava tyydyttämään naista, haluan tuon kokemuksen. Pilluni on sanottu olevan tiukka, mutta hyvinhän tuo ottaa isoakin, vaikka kipeää tekeekin, kun tuuttaa lujaa ja paukuttaa pohjaan asti.

Vierailija
134/201 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Aina olen harrastanut seksiä joko sen vuoksi, että tykkään miehestä tai rakastan häntä.

Siinä se elämä kuluu hukkaan.

Terkuin miäs +50, normi kulli.

Vierailija
135/201 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Aina olen harrastanut seksiä joko sen vuoksi, että tykkään miehestä tai rakastan häntä.

Miten niin kuluu hukkaa. Vaimoni nauttinut isosta aisastani koko ikänsä. Saanut pillunsa jatkuvasti tuusantäyteen sopivasti kipuillen. Ei ole tarvinut lähteä muualta etsimään kun on saanut aina kun tehnyt mieli.

Vierailija
136/201 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla.

M55

Vierailija
137/201 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen nainen tätä ole joskus tehnyt. N35

Vierailija
138/201 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo... Miehelläni on iso ja on hyvä seksissä, muuten hän ei enää kiinnosta ollenkaan. Erilliset elämät saman katon alla mutta kerran- pari kuukaudessa pakko saada sen isoa.

Vierailija
139/201 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kuluu hukkaa. Vaimoni nauttinut isosta aisastani koko ikänsä. Saanut pillunsa jatkuvasti tuusantäyteen sopivasti kipuillen. Ei ole tarvinut lähteä muualta etsimään kun on saanut aina kun tehnyt mieli.

Paten Regina Stories 538

Kuinka Keksiä kullille muutakin kuin kusemisen?

Vierailija
140/201 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oujee, täällä sitä olisi tarjolla lähes 12. senttinen, eikä oikein kunnolla seisokaan.

Vapaaehtoiset voivat muodostaa jonon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän