Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (201)
Se on melkeinpä ainoa syy aina
M32
Vierailija kirjoitti:
Olen, tiesin yhden mustan miehen, joka oli tosi rajun näköinen ja mua 20 vuotta vanhempi. Tiesin että hänellä oli valtava kalu, joten ihan sen takia nain miehen kanssa.
En, mutta tunnen erään ja ehkä joskus.
tottakai, kun on isoa saanut niin pippelit ei pahemmin enää kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
tottakai, kun on isoa saanut niin pippelit ei pahemmin enää kiinnosta
Hyvä Pertti.
Jos mies on ruma ja tyhmä ei kalun koko auta mitään.
Itsellä on todella iso noin 22-23cm ja aika paksukin. Ja kyllä olen harrastanut seksiä useiden naisten kanssa jotka ovat juurikin halunneet sitä isoa. Useimmat ovat olleet parisuhteessa olevia, salaa tai luvan kanssa liikkeellä.
Ei sitä mistään voi tietää. Aina se kulli on yllätys pöksyssä.
Nuorena naisena juteltiin tyttö porukassa että, yhdellä pekalla on jumalaton kulli. Yksi tytöistä sanoi olleensa pekan kanssa ja itku oli tullut kun sai tuota kullia niin iso oli ollut. Asia jäi pyörimään mieleen ja sitten pokasin pekan baarista. Menimme Pekan asunolle ja suoraan asiaan avasin pekan housut ja kaivoin kullin esiin. Ajattelin voi luoja niin pitkä ja paksu oli elin. Otin sen nupin suuhuni, kulli kasvoi vielä lisää täyteen mittaan. Ajattelin että, mihinkä liemeen olin itseni laittanut ja perääntyäkkään en oikeen enää voinut. Kohta olimme sängyllä ja ihan valuin kun tiesin saavani tuota isoa. Pekka nosti jalkani olkapäilleen ja asetti kullin huulieni väliin ja alkoi tulla sisääni. Tuntui että halkean, pekka tuli pikkuhiljaa syvemälle ja syvemmälle, minä uikutin ja silmissä sumeni. sitten tunsin elimen ottavan kohdunsuuhun ja niin kuin sähköiskut olisivat vilistäneet lantionseudulla. Hän veti ulos, painoi sisään haukoin henkeä ja huusin. Hetken naituaan pekka käänsi minut ja sanoi kontille, anelin että varovasti sitten. Kohta tuo iso tunkeutui takaapäin sisääni, huusin ja silmissä sumeni taas. Pekka läiskäsi avokämmenellä pakaraani ja sanoi nauti naaras, kumma kyllä tuo läpsiminen tuntui hyvältä. Sanoin lyö, nai mua, Pekka survoi kun vimmattu ja läiski pakaroitani. Tajunnan rajamailla sain järisyttävän orgasmin ja lysähdin sängylle Pekka jatkoi naimista ja sitten hän laukesi. Jatkoimme vielä mota kertaa yön aikana, aamulla oli vaikea liikkua ja pakarani oli mustana piiskaamisesta mutta olin niin onnellinen että myös minulta itku tuli. Niinhän siinä kävi että olemme olleet yhdessä kohta 10 vuotta. Nämä 10 vuotta olen ollut pillu ja pakarat enemmän ja vähemmä arkana mutta olen onnen nainen kun pokasin pekan. Minttu 31.
Eräällä ison meisselin omaavalla kaverilla oli oma taktiikkansa ravintolaillan päätteeksi. Jos hän ei ollut löytänyt halukasta kumppania aikaisemmin, niin hän vetäytyi yksin johonkin nurkkapöytään näytellen itkeskelyä. Ennen pitkää siihen aina ilmestyi joku nainen, joka kysyi: Älä itke, mikä sulla on? Tähän mies vastasi: Mulla on niin iso, ettei se mahdu keneenkään. Tällöin naiset poikkeuksetta sanoivat: Älä itke, kyllä se mahtuu, lähdetään koittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena juteltiin tyttö porukassa että, yhdellä pekalla on jumalaton kulli. Yksi tytöistä sanoi olleensa pekan kanssa ja itku oli tullut kun sai tuota kullia niin iso oli ollut. Asia jäi pyörimään mieleen ja sitten pokasin pekan baarista. Menimme Pekan asunolle ja suoraan asiaan avasin pekan housut ja kaivoin kullin esiin. Ajattelin voi luoja niin pitkä ja paksu oli elin. Otin sen nupin suuhuni, kulli kasvoi vielä lisää täyteen mittaan. Ajattelin että, mihinkä liemeen olin itseni laittanut ja perääntyäkkään en oikeen enää voinut. Kohta olimme sängyllä ja ihan valuin kun tiesin saavani tuota isoa. Pekka nosti jalkani olkapäilleen ja asetti kullin huulieni väliin ja alkoi tulla sisääni. Tuntui että halkean, pekka tuli pikkuhiljaa syvemälle ja syvemmälle, minä uikutin ja silmissä sumeni. sitten tunsin elimen ottavan kohdunsuuhun ja niin kuin sähköiskut olisivat vilistäneet lantionseudulla. Hän veti ulos, painoi sisään haukoin henkeä ja h
Taidat olla Mara 54. Näitä sun vastaavia juttuja täällä riittää. Kai saat jotain kicksejä näistä tarinoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut yhden jalkapallossa tapaamani Nigerialainen kundin nussia 25 senttisellä kyrvällään aina välillä. Muuten pidän naisista.
M24
Wau, voi vaan kuvitella miltä se tuntuu. Annatko paljaalla ja tuleeko hän sisälle?
En pelkästään sen takia että tiesin miehellä olevan huomattavan iso. Se kuitenkin vaikutti asiaan ja kun mies oli muutenkin ainakin riittävän kiinnostava niin kokonaisuus ratkaisi. Tieto isosta peniksestä (muuta kautta kuin miehen itsensä kertomana) herätti kiinnostusta silloisessa elämäntilanteessani.
Eli jos mies ei olisi ollut kiinnostava kokonaisuutena, en olisi harrastanut seksiä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
En pelkästään sen takia että tiesin miehellä olevan huomattavan iso. Se kuitenkin vaikutti asiaan ja kun mies oli muutenkin ainakin riittävän kiinnostava niin kokonaisuus ratkaisi. Tieto isosta peniksestä (muuta kautta kuin miehen itsensä kertomana) herätti kiinnostusta silloisessa elämäntilanteessani.
Eli jos mies ei olisi ollut kiinnostava kokonaisuutena, en olisi harrastanut seksiä hänen kanssaan.
Oot oikeasti mies ja päätit nostaa tämän taas uudestaan. Minkä takia?
Kysymys oli naisille mutta vastaan miehenä. Olen saanut paljon naisia ison koon ansiosta. Nykyään kaikki kumppanit joita olen pannut ovat tulleet vain panemaan isoa. Tällaiset tapaamiset sopii itselle hyvin eikä ole mitenkään moraalitonta tai säälittävää vaikka niin tätä kuitenkin joku kommentoi. Naiset myös ovat olleet tyytyväisiä kun ovat saaneet sitä mitä halunneetkin.
On niitä humalaisia naisia tullut sitä pyytämään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena juteltiin tyttö porukassa että, yhdellä pekalla on jumalaton kulli. Yksi tytöistä sanoi olleensa pekan kanssa ja itku oli tullut kun sai tuota kullia niin iso oli ollut. Asia jäi pyörimään mieleen ja sitten pokasin pekan baarista. Menimme Pekan asunolle ja suoraan asiaan avasin pekan housut ja kaivoin kullin esiin. Ajattelin voi luoja niin pitkä ja paksu oli elin. Otin sen nupin suuhuni, kulli kasvoi vielä lisää täyteen mittaan. Ajattelin että, mihinkä liemeen olin itseni laittanut ja perääntyäkkään en oikeen enää voinut. Kohta olimme sängyllä ja ihan valuin kun tiesin saavani tuota isoa. Pekka nosti jalkani olkapäilleen ja asetti kullin huulieni väliin ja alkoi tulla sisääni. Tuntui että halkean, pekka tuli pikkuhiljaa syvemälle ja syvemmälle, minä uikutin ja silmissä sumeni. sitten tunsin elimen ottavan kohdunsuuhun ja niin kuin sähköiskut olisivat vilistäneet lantionseudulla. Hän veti ulos, painoi sisään haukoin henkeä ja h
Sähköiskuja ja nautintoa kohdunkaulaan tökkimisestä :D
Okei, Pekka. Eikun minttu. Pekka on isokulliseksi mieheksi aika velho tuon esileikin kanssa eli ei
Pekka on kova poika panemaan:) naiset itkee onnesta. Jonotusvuorot netissä.
Kyllä. Joka toinen tiistai klo 17-19.30.
Eiköhän ole naisia, jotka ei pane ihan kenen tahansa kanssa. Oli iso kalu tai ei. Joillakin on sentään jotain tasoa.