Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (201)
Millanen labia ex-neititytsyllä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.
Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.
Kyllähän miehillä on erikokoiset etumukset rentoina. Joillain hädin tuskin erottuu mitään,joillain on ison nyrkkn kokoinen kasa yritetty sulloa housuihin. Antaa toiveita että tavarakin on iso. Viimeistään sitten pussailtaessa salaa kokeilen.
Sinä se Rampe jaksat.
En ole mikään rampe vaan N44. Esim omalla miehellä varustelu ei mahdu kaikkiin alkkareihin
Vierailija kirjoitti:
Teinitytsynä oli kerran pakko kokeilla. Yhdellä vähän hiljaisemmalla pojalla juoruttiin olevan ihan valtava. Tiesin viehätysvoimani häneen ja menin vietellen kysymään haluaisiko hän panna mua. Mentiin sitten välitunnilla koulun invavessaan ja olihan se iso ja pysty. Halusin koskea siihen ja vähän varoen hyväilin. Tuntui upealta. Pojalta tuli jo siinä vaiheessa kun sai terskan pään sisään. Olin naiivi joo ja kiinnostunut vain siitä varustuksesta siinä pojassa aluksi, mutta siitä meidän seurustelu alkoi. Meillä olikin superhauskaa yhdessä ja me oikeasti rakastettiin toisiamme. Hän oli aina varovainen seksissä ja mun piti vakuutella ettei se satu muuta kuin ihan yhdynnän alussa. Ekat yhdyntäorgasmit tuli aika pian kun päästiin harrastelemaan enemmän.
Vietellen kysymään ja superhauskaa. Tarinaseppo taas vauhdissa. Teinitytsy on ihan miehen käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joo, nyt ollaan oltu 5v aviossa.
Mutta ajatus lähti ihan kiinnostuksesta miltä tuntuu saada kunnon kyydit.
Alkuun oli vaikeaa varsinkin kun tottunut normi kaluun. Sitten kun löytyi luotto ettei repeä ja rentous niin pnhan se aivan eri svääreissä
miten näit baarissa tai muualla kalun koon?.minä jos lähden baariin mulla on housut jalassa ja yleensä ei ole erektio päällä.
Kyllähän miehillä on erikokoiset etumukset rentoina. Joillain hädin tuskin erottuu mitään,joillain on ison nyrkkn kokoinen kasa yritetty sulloa housuihin. Antaa toiveita että tavarakin on iso. Viimeistään sitten pussailtaessa salaa kokeilen.
Sinä se Rampe jaksat.
En ole mikään ram
Vai niin sinä uskottelet.
Voi kulta pieni, useasti olen ihan tarkoituksella etsinyt isokrpäisiä rynkyttämään niin että tulee oksennusta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon suuren kullan vetovoiman. Naisellani on aivan mielettömän ihanan tuntuinen, tiukka ja supisteleva pimppi. En vaihda naistani ikinä, vaikka aina ei hyvin menekään.
Meillä ollut sama juttu. Vaimoni on aina rakastanut vähän liian isoa kulliani ja minä hänen vähän liian pientä voimakasta pilluaan. Kumpikaan ei ole halunnut vaihtaa joten oltu koko ikä yhdessä. Tosin meillä on muutenkin mennyt kaikki aina hyvin.
Ääh. Joku idiootti on jauhanut täällä samaa juttua jo kymmenen vuotta. T: vielä oravapilluisempi ja isompikaluisen nainen.
Mun iskä on parempi kuin sun iskä.
Minulla sattui kerran tapaus kun seukkasin hetken vajaan nelikymppisen sinkkutytön kanssa. Asiasta ei kehittynyt sen kummempaa, mutta sitten erottuamme hänen hyvä ystävänsä tuli eräässä tapahtumassa kyöhnäämään kylkeen ja sanoi kuulleensa että olen sinkku. Sängyssä ratsailla päästi suustaan että on se niin iso kuin kuulin. Olivat tytöt vaihtaneet tietoja näemmä. No mitäpä se minua haittasi. Tämä toinen oli pikkuisen pyöreä, mutta hyvät kyydit sain. Liekö vaihtaneet kokemuksia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta isot kullit.
Valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Olen, tiesin yhden mustan miehen, joka oli tosi rajun näköinen ja mua 20 vuotta vanhempi. Tiesin että hänellä oli valtava kalu, joten ihan sen takia nain miehen kanssa.
Meillä kans yx blondi neitonen tuli vastaavan kanssa tuon asunnolle käsi kädessä hempeillen.
Takaisin päin mennessä noin vartin päästä näytti tunnelma huomattavasti jäätävämmältä mutta blondi sai vissiin haluamansa kokemuksensa tummapintaisesta.
terveisin kerrostalokyttääjä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta isot kullit.
Valehtelet.
Miehiä lähinnä kiinnostaa isot kullit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sattui kerran tapaus kun seukkasin hetken vajaan nelikymppisen sinkkutytön kanssa. Asiasta ei kehittynyt sen kummempaa, mutta sitten erottuamme hänen hyvä ystävänsä tuli eräässä tapahtumassa kyöhnäämään kylkeen ja sanoi kuulleensa että olen sinkku. Sängyssä ratsailla päästi suustaan että on se niin iso kuin kuulin. Olivat tytöt vaihtaneet tietoja näemmä. No mitäpä se minua haittasi. Tämä toinen oli pikkuisen pyöreä, mutta hyvät kyydit sain. Liekö vaihtaneet kokemuksia myöhemmin.
Höpöhöpö tarina. Ja näitä joku keksii jatkuvalla syötöllä.
Vuosia sitten jaoin asunnon toisen nuoren naisen kanssa, enkä halunnut viedä tätä ko. isokaluista miestä asuntoomme, koska suhteemme perustui vain seksin harrastamiseen ja se oli aika äänekästä yleensä.
Meillä oli tapana käydä tämän miehen kanssa ullakkokerroksen pyykinkuivaustilassa (, jossa oli myös kylmiä varastohäkkejä,) nautiskelemassa. Meillä oli viltti ja kondomeja aina mukana.
Hän ei koskaan valittanut olosuhteista, sillä hän oli naimisissa ja hänellä oli kolme vielä suhteellisen pientä lasta, joten otti kaikki irti puitteista huolimatta.
Emme koskaan tulleet yllätetyiksi.
Olen jättänyt harrastamatta seksiä miehen kanssa, koska tiesin että sillä on iso.
Ei huvittanut testata omia rajojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole. Ihan on elävästä elämästä. Tällainen kävi joskus eroni jälkeen. Tämä jälkimmäinen nainen osoittautui vielä oudommaksi kuin se ensimmäinen. Onneksi normaalejakin ihmisiä on olemassa ja olen onnellisesti parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole. Ihan on elävästä elämästä. Tällainen kävi joskus eroni jälkeen. Tämä jälkimmäinen nainen osoittautui vielä oudommaksi kuin se ensimmäinen. Onneksi normaalejakin ihmisiä on olemassa ja olen onnellisesti parisuhteess
Höpö höpö, et sä Reino missään suhteessa ole! Lopeta valhettelu ja lähde ulkoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole. Ihan on elävästä elämästä. Tällainen kävi joskus eroni jälkeen. Tämä jälkimmäinen nainen osoittautui vielä oudommaksi kuin se ensimmäinen. Onneksi normaalejakin ih
Jollekin näyttää nämä kaikki isokaluisten jutut ja isot kalut olevan punainen vaate ja pitää keksiä jatkuvasti jotain millä aukoo päätään. Säälittävä.
Vaimo nai yhden tutun kanssa, jolla on todella iso. Näki sen saunottaessa. Antoi myöhemmin sille. Tunnusti ja sanoi ettei voinut vastustaa kiusausta.
Olen antanut yhden jalkapallossa tapaamani Nigerialainen kundin nussia 25 senttisellä kyrvällään aina välillä. Muuten pidän naisista.
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytsynä oli kerran pakko kokeilla. Yhdellä vähän hiljaisemmalla pojalla juoruttiin olevan ihan valtava. Tiesin viehätysvoimani häneen ja menin vietellen kysymään haluaisiko hän panna mua. Mentiin sitten välitunnilla koulun invavessaan ja olihan se iso ja pysty. Halusin koskea siihen ja vähän varoen hyväilin. Tuntui upealta. Pojalta tuli jo siinä vaiheessa kun sai terskan pään sisään. Olin naiivi joo ja kiinnostunut vain siitä varustuksesta siinä pojassa aluksi, mutta siitä meidän seurustelu alkoi. Meillä olikin superhauskaa yhdessä ja me oikeasti rakastettiin toisiamme. Hän oli aina varovainen seksissä ja mun piti vakuutella ettei se satu muuta kuin ihan yhdynnän alussa. Ekat yhdyntäorgasmit tuli aika pian kun päästiin harrastelemaan enemmän.
Vietellen kysymään ja superhauskaa. Tarinaseppo taas vauhdissa. Teinitytsy on ihan miehen käsialaa.
Miksei tää voisi olla naisen kertoma? Ootko nyt ihan varma? Ihan elävässä elämässäkin tuota tapahtuu. Tyttöjä kiinnostaa poikien suuremmat vehkeet siinä kun poikiakin tyttöjen isommat tissit. Varsinkin nyt tietysti teinejä kiinnostaa. Ennen kuin haukutte mua tehkää vaikka ensi kesänä tutkimusta rannalla kuinka naisten päät kääntyy katsomaan pullottavia uikkareita. Ei nää nyt niin vaikeita oo. Biologiaa!