Apua kaipaisin. Todella moni kasvovoide aiheuttaa minulle näppyjä
Sellaisia isoja ihonalaisia patteja. Varsinkin paksummat voiteet. Nyt suosikkivoidettani ei enää saa mistään ja pitäisi löytää uusi.
Olisiko joku omalla kohdallaan huomannut mikä ainesosa varsinkin tukkii huokosia?
Kommentit (54)
Mulla tuli tollasia patteja ihon alle hormonaalisista syistä ja stressistä. Ne jätti niin pahoja jälkiä että kosmetologi teki leukapieliin tujakammat kuorinnat, joku "happo" en muista enää. Olin silloin alle 30v, nyt 55v ja ainoastaan yhdessä kohdassa pieni jälki muistona noista.
Nro 22 jatkaa: kasvoihin käytän apteekin ACO-tuotteita lähinnä.
Sheavoi eli butyspyrum parkii butter
Vierailija kirjoitti:
Sheavoi eli butyspyrum parkii butter
Siis katsoo tuoteselosteesta että ei ole tätä
Pesen kasvot pelkällä vedellä, niin en tarvitse kasvovoiteita. En meikkaa. Ihoni on kaunis, kun oma rasva pitää rypyt ja näpyt poissa
Sama ongelma. Sopivimmiksi omalle iholleni on osoittautunut ACO:n rasvaisen ihon voiteet ja Ceraven kevyt kasvovoide. Humektanin koostumuksesta en tykkää, tekee kalvon mun iholle. Ja hajusteet on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä naama joskus saippualla. Puhtaaseen ihoon ei tule näppyjä.
Saippua tekeekin juuri sen, että pesee pinnalta rutikuivaksi ja rasva jää muhimaan ihon alle. Mulla on tästä reippaasti kokemusta nuoruusajoilta, onneksi tuli äly päähän ja naamanpesuaineet muuttuivat.
Saaren saippualla pesen kasvot joka aamu.Sitten Queenesther podivoidetta ,se on niin ohutta ja riittoisaa myös silmänympärykseen.
Kasvovesi on laimennettua omenaviinietikkaa.
Kun kysyt ihmiseltä, jolla on meikitön kaunis iho, kuinka hoidat ihoasi. Niin hän vastaa, en hoida sitä muulla kuin vedellä. Sisäisesti ja ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kasvot pelkällä vedellä, niin en tarvitse kasvovoiteita. En meikkaa. Ihoni on kaunis, kun oma rasva pitää rypyt ja näpyt poissa
kaikilla tämä ei valitettavasti toimi, vain se ihon oma rasva ärsyttää ihoa jos ei sitä puhdista kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai että näitä itseriittoisia pesen vedellä-ihmisiä😄
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyt ihmiseltä, jolla on meikitön kaunis iho, kuinka hoidat ihoasi. Niin hän vastaa, en hoida sitä muulla kuin vedellä. Sisäisesti ja ulkoisesti.
Kuvitteletko että se syy kauniiseen ja hyvään ihoon on se että pesee vedellä? Kyllä se menee niin päin että pesee vedellä koska on kaunis ja hyvä iho. Hän on voittanut geenilotossa tuolta osin hänellä on sen vuoksi hyvä iho.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä naama joskus saippualla. Puhtaaseen ihoon ei tule näppyjä.
Joo ei tuu näppyjä kun koko iho kuoriutuu irti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihogeenit, onnittelut. Silloin pelkkä vesipesu tosiaan riittää. Jos sulla taas olisi esim. PCOS aknea aiheuttamassa tai vaikkapa rosacea, tilanne olisi täysin eri.
T. Kosmetologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että näitä itseriittoisia pesen vedellä-ihmisiä😄
Ihmistyyppi jolle joka ikinen hyvä asia elämässä on pelkkää omaa ansiota :)
Aloittaja voisi vihjata että mikä ihotyyppi hänellä on ja mikä oli se entinen suosikkirsva, mitä ei enää myydä?
Tukkivia ainesosia voi olla monia ja on hyvin henkilökohtaista, mikä itsellä on tukkiva ainesosa. Minulla tulee patteja mineraaliöljystä (paraffinum liquidum) ja jojobaöljystä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en meikkaa mutta teen likaista työtä ja ihoni on rasvainen joten vesipesu ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi vihjata että mikä ihotyyppi hänellä on ja mikä oli se entinen suosikkirsva, mitä ei enää myydä?
Tukkivia ainesosia voi olla monia ja on hyvin henkilökohtaista, mikä itsellä on tukkiva ainesosa. Minulla tulee patteja mineraaliöljystä (paraffinum liquidum) ja jojobaöljystä.
Kiitos kaikista vinkeistä!
Sekaiho on minulla.
Kosteusvoiteeni, jota ei enää löydy on Hyaluron-Filler Day Cream SFP15 50 ml. Käytin ohuempaa pumppupullossa olevaa, se paksumpi versio samasta ei juurikaan käy.
Saippua tekeekin juuri sen, että pesee pinnalta rutikuivaksi ja rasva jää muhimaan ihon alle. Mulla on tästä reippaasti kokemusta nuoruusajoilta, onneksi tuli äly päähän ja naamanpesuaineet muuttuivat.