Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin roskakatokseen kahdet Kuoma talvikengät näkyville roska-astian päälle. Ne on hävinneet eli joku otti

Vierailija
07.02.2024 |

mutta se oli tarkoituskin että tarvitseva saa ottaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teko!

Vierailija
2/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti tehty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän roskakatoksessa on ihan hyllykkö kierrätettäviä tavaroita varten. 

Vierailija
4/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kerran keltasia ruusuja. Epämiellyttävä mies tuli treffeille ja toi ne. En halunnut niitä pitää. Kerrostaloasuntoni ikkunasta näin, kun naapuritalossa asuva nainen otti ne.

Vierailija
5/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kerjää kiitosta. Hyi!

On sen ansainnutkin 👍

Vierailija
6/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina roskiin kaikki mitä ihmiset katokseen jättää. Tulee muuten taloyhtiölle lasku jos roskakuski sen joutuu tekemään.

Vierailija
7/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ! Next step : webbikamera. Koko lähiö näkee ja voi käydä hakemassa. Säästöpossu ketjulla kiinni hirressä, sinne voi laittaa kolikoita jos aiemmin haettu tavara osoittautui hyödylliseksi.

Vierailija
8/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten roska-auton kuljettaja on vienyt ne ja laskuttanut taloyhtiöltä ylimääräistä, koska oli jätettä astioiden ulkopuolella. 

Ei roskisten päälle kuulu jättää mitään! Jos taloyhtiössä ei ole kierrätyshuonetta tai edes FB-ryhmää, missä voisit kysyä haluaako joku Kuoma-saappaat, niin oikea toimintatapa on viedä ne kierrätykseen. FB:ssä on monia paikallisia ryhmiä, joiden kautta voi myös helposti löytää niille kiertoon meneville tavaroille uuden kodin. (Kunhan muistaa laittaa ilmoitukseen, että annetaan ensimmäiselle noutajalle.)

Vierailija
9/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiekottamassa ja heitin ne ohi mennen sinne minne ne kuuluu eli roskiin. Kaikki mitä on roskiksen ulkopuolla johtaa lisälaskutukseen.

- talkkari

Vierailija
10/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hiekottamassa ja heitin ne ohi mennen sinne minne ne kuuluu eli roskiin. Kaikki mitä on roskiksen ulkopuolla johtaa lisälaskutukseen.

- talkkari

Valehtelet, talkkareita ei ole enää olemassakaan!

Vierailija
11/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten roska-auton kuljettaja on vienyt ne ja laskuttanut taloyhtiöltä ylimääräistä, koska oli jätettä astioiden ulkopuolella. 

Ei roskisten päälle kuulu jättää mitään! Jos taloyhtiössä ei ole kierrätyshuonetta tai edes FB-ryhmää, missä voisit kysyä haluaako joku Kuoma-saappaat, niin oikea toimintatapa on viedä ne kierrätykseen. FB:ssä on monia paikallisia ryhmiä, joiden kautta voi myös helposti löytää niille kiertoon meneville tavaroille uuden kodin. (Kunhan muistaa laittaa ilmoitukseen, että annetaan ensimmäiselle noutajalle.)

Meillä käy roska-auto päivänä x-kerran viikossa. Sen jälkeen olen jättänyt myös kenkäpussin kahvikuppeja, työtuolin...ja olen käynyt kurkkaamassa roskiksiin, eivät ole olleet siellä!

Kerran joku jätti ehjän pyykkitelineen, sekin läks! Ja joo hei, meillä on lukollinen roskis, ei voi mennä kuka vaan, eli pihan omiin talouksiin menee!

Vierailija
12/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt myös kerrostalon ala-aulassa pienen hyllyn, jossa pientä kierrätettävää tavaraa (ei siis huonekaluja tms.). Tuolla toiminut jo vuosia; tavaran jättäjä vie roskiin, jos tavara ei muutaman päivän aikana siitä kelpaa kellekään. Ei tietysti toimisi kaikissa taloissa, koska osa porukasta jättäisi tuohon kaikki vanhat huonekalut ja pskat ihan vaan laiskuuttaan.

Vierailija
13/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sitten täällä vingut??

Vierailija
14/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin kerran keltasia ruusuja. Epämiellyttävä mies tuli treffeille ja toi ne. En halunnut niitä pitää. Kerrostaloasuntoni ikkunasta näin, kun naapuritalossa asuva nainen otti ne.

Offtopic, mutta miksi hän toi pettäjän ruusuja!

Vierailija
15/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jätetään rappukäytävään tavarat ja päälle lappu "saa ottaa" Itsekin olen osallistunut tuohon jättämällä noita lappuja rappukäytävään jätettyjen lastenvaunujen tms. päälle.

Vierailija
16/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös hienosti tehty! Meilläkin aikaisemmassa pihassa oli jätetty (kesäaikaan) vaatteita ja lappu että saa ottaa. Siistejä olivat joten moni otti. Toisinaan myös tyhjiä tölkkejä muovikassissa jätetty että halukas voi viedä kauppaan. Mielellään veisi kirpparille tavaraa ja laittaisi pienen hinnan mutta loosimaksut niin kalliita että ei kannata. 

Vierailija
17/17 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin Adidasta, Pumaa, Nikeä ja Vans roskiksen päälle. Kaikki meni. Oli vielä miesten kokoa. Olivat teinin vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi