Lue keskustelun säännöt.
Mä tunnen suunnatonta myötähäpeää ton Hytösen puolesta.
08.02.2007 |
Käsittämättömän huonoja juttuja, jotka ilmeisesti naurattavat vain häntä itseään.
Kommentit (4)
sikahauskoja. Mut toi Joonas on kyl dorka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten ihminen ei kehity eikä edisty elämässään??????
nokkelampi! Hyvä esimerkki oli Rosa Meriläinen joka oli täydessä terässä ja sanavalmis nainen ja hytönen piipitti epätoivoisesti vieressä
Säälittäviä molemmat.