Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytätte sähköhammasharjan harjoja? Koko perheen?

Vierailija
22.02.2007 |

Meillä ollut pieni kuppi johon ne laitetaan mutta kaikki harjat menevät vaan " sekaisin" ja mietinkin nyt tarttuuko harjoista toisiinsa pöpöt, esim. isän harjasta kariesbakteerit lasten harjoihin?



t. uus avuton :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me säilytetään niitä siinä kannellisessa kotelossa joka meidän sähköhammasharjan telineessä on mukana.

Vierailija
2/3 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään laittaa niitä yhteiseen kippoon, yäk! Kaiken lisäksi niistä jos mistä karieskin tosiaan tarttuu, eli pitäkää nyt ihmeessä edes hammasharjat yksityisinä ja toisistaan erillään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän