Lue keskustelun säännöt.
" Suomentakaa" mulle mitä tämä tarkoittaa! (KELA:n päätöksestä)
15.02.2007 |
"
Etuudesta toimitetaan ennakonpidätys Teille palkkaa varten annetun henkilökohtaisen pidätysprosentin mukaisesti korotettuna kahdella prosentiiyksiköllä. Ennakonpidätys on kuitenkin vähintään 20 prosenttia.
"
Mulla on veroprosentti 16%. Meneekö veroa tästä etuudesta 16%, 18%, 20% vai 22% veroa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla