Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.
Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.
Kommentit (169)
Olisko muutenkin itsekäs? Kiinnostaako sitä koskaan mitä esim sinä tai lapset haluatte? Vai luuleeko että hän on maailman napa ja vain hänen haluillaan on merkitystä?
vai onko kontrollifriikki. Ei halua että lasten elämään tulisi aikuinen jota hän ei ole valinnut. Haluaa päättää edelleen sinun ja lasten asioista vaikka ette ole perhe.
Tai sitten vaan mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka teillä on yhteiset lapset niin sinun ei tarvi kertoa elämästäsi tai olla edes missään tekemisissä exäsi kansa. Kaikki tapaamiset ym asiat kirjallisesti ylös ja puhelimeen esto.
En mä ole kertonutkaan, hän vain tietää muuta kautta ja kuittailee sitten kun nähdään. Mutta miksi ihmeessä kuittailee, yritän ymmärtää? Hänhän se löysi toisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko muutenkin itsekäs? Kiinnostaako sitä koskaan mitä esim sinä tai lapset haluatte? Vai luuleeko että hän on maailman napa ja vain hänen haluillaan on merkitystä?
vai onko kontrollifriikki. Ei halua että lasten elämään tulisi aikuinen jota hän ei ole valinnut. Haluaa päättää edelleen sinun ja lasten asioista vaikka ette ole perhe.
Hmmmm....no on kyllä itsekäs! Ja oli musta mustasukkainen koko meidän liiton ajan. Mutta että vieläkin, miksi?!
Ap
No kuule sun pitäisi nyt vaan itkeä ja masentua yksin ja anella kun herra on jättänyt sinut. Ottaa egoon kun vain jatkat elämää niinkuin pitääkin.
Seuraavaksi eksä yrittää houkutella sinut takaisin.
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm....no on kyllä itsekäs! Ja oli musta mustasukkainen koko meidän liiton ajan. Mutta että vieläkin, miksi?!
Ap
Persoonallisuushäiriöt ovat kroonisia, ei niistä parannuta, eli kyse ei ole sinusta vaan hänen parantumattomasta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
No kuule sun pitäisi nyt vaan itkeä ja masentua yksin ja anella kun herra on jättänyt sinut. Ottaa egoon kun vain jatkat elämää niinkuin pitääkin.
Ilmeisesti sitten niin, mutta että mua korpeaa että herra itse kyllä saa liehua siellä sun täällä, mutta saman toisinpäin KUN JO OLLAAN EROTTU, ei oliskaan sallittua mulle. Hyypiö.
Ap
Laita sen uudelle muijalle viestiä että käske laittaa ukko kuriin. Että onko se mustis vai mikä. Meillä kävi vähän sama, tosin ei noin paljon kuittaillut, mutta kuitenkin. Ja se uusi onnikaan ei kauaa kestänyt hänellä. Itse taas löysin nuoren ja komean miehen ja se otti eksällä koville.
Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään?
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi eksä yrittää houkutella sinut takaisin.
Tuskin, kun sai mitä halusi. Sen toisen naisen jonka niin tahtoi.
Ap
Itsekäs kontrollifriikki. Miksi sun tarvitsisi enempää ymmärtää. Haistata vaan pitkät eksän hölmöydelle, syystäkin hän on eksä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Persoonallisuushäiriöt ovat kroonisia, ei niistä parannuta, eli kyse ei ole sinusta vaan hänen parantumattomasta sairaudesta.
Jeps. Siksi ei kannata ottaa itseensä mistään mitä pers.häiriöinen suustaan päästelee. Kannattaa vaan kiertää kaukaa ja vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka teillä on yhteiset lapset niin sinun ei tarvi kertoa elämästäsi tai olla edes missään tekemisissä exäsi kansa. Kaikki tapaamiset ym asiat kirjallisesti ylös ja puhelimeen esto.
En mä ole kertonutkaan, hän vain tietää muuta kautta ja kuittailee sitten kun nähdään. Mutta miksi ihmeessä kuittailee, yritän ymmärtää? Hänhän se löysi toisen.
Ap
Älkää nähkö. Joku mummo tai pappa vie lapset ulos kun isä hakee/tuo.
No itsekäs tyyppi ajattelee että sinä teet väärin häntä ja lapsia kohtaan kun deittailet muita. Siis se on tuolle ukolle aivan eri asia että tottakai hän saa pettää, hommata uuden ym mutta ei hän halua antaa samoja oikeuksia sinulle.
Lisäksi tuo itsekäs läjä saattaa ajatella että on kiva sanoa kavereille että siellä se itkee vieläkin mun perään. Ja mielen pohjalla on sellainenkin ajatus että jos on joskus ilman naista niin vois käydä sinua panemassa kun odotat häntä siellä varalla.