Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HSL:n mainoksen poisveto rasismisyytösten vuoksi

Vierailija
27.08.2024 |

On taas kerran osoitus intersektionaalisen marxilaisen ideologian idioottimaisuudesta. 

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen ajattelu näkee nämä räppärit vain ihonvärinsä kautta muiden saman ihonvärin omaavien ihmisten edustajina, joita ryhmänä on nyt ilmeisesti loukattu, koska stereotyyppisesti oletetaan kaikkien tämän ihonvärin omaavien olevan samanlaisia. intersektionaalinen ideologia tekee juuri sitä, mitä se kuvittelee vastustavansa. Ei ihme, että YLE on jumissa, eihän tällaisilla säännöillä ole järkeä tehdä ohjelmia, draamaa, sarjoja, elokuvia. 

Vierailija
2/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin hölmöä. Minulle kävi itselleni näin viime talvena. Teen työtä jossa paljon kohtaan mm maahan muuttaneita ja ylipäätään muita kuin juuriltaan suomalaisia. Vaikka se joskus on myös haasteellista ja tuo myös asioita joita joutuu hiukan sietämään niin olen aina tullut hyvin toimeen ja myös pidän siitä puolesta työssäni.

Sitten yksi pieni tilanne, yksi ajattelematon lause joka ymmärrettiin väärin ja jouduin tilanteeseen jossa minua syytetään rasis mistä. Tuntui todella pahalta.

Jouduin tosi paljon tekemään itseni kanssa  työtä että pääsen yli siitä koska koin että asia oli niin väärin ymmärretty niinkuin olikin. Tavallaan se jätti jäljen jonka jälkeen huomasi olevansa varuillaan ja hetkeksi joku luontevuus jopa katosi tietyissä kohdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin hölmöä. Minulle kävi itselleni näin viime talvena. Teen työtä jossa paljon kohtaan mm maahan muuttaneita ja ylipäätään muita kuin juuriltaan suomalaisia. Vaikka se joskus on myös haasteellista ja tuo myös asioita joita joutuu hiukan sietämään niin olen aina tullut hyvin toimeen ja myös pidän siitä puolesta työssäni.

Sitten yksi pieni tilanne, yksi ajattelematon lause joka ymmärrettiin väärin ja jouduin tilanteeseen jossa minua syytetään rasis mistä. Tuntui todella pahalta.

Jouduin tosi paljon tekemään itseni kanssa  työtä että pääsen yli siitä koska koin että asia oli niin väärin ymmärretty niinkuin olikin. Tavallaan se jätti jäljen jonka jälkeen huomasi olevansa varuillaan ja hetkeksi joku luontevuus jopa katosi tietyissä kohdin.

Totta hemmetissä tämä ylikorostunut kyttäys tekee ihmisten kanssakäymisestä jäykkää ja tappaa huumorin. Joudut jatkuvasti todistelemaan ettet ole rasisti, mutta syytös leijuu jatkuvasti ilmassa, olethan kuitenkin eri ryhmästä kuin kaverisi. Ainoa helpotus tästä on se, että kaverisi osoittaa itsekin vastustavansa intersektionaalista ideologiaa, missä meidät jaetaan ryhmiin ja vitsailee asioilla, mistä on kielletty vitsailemasta.

Vierailija
4/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalinen ajattelu näkee nämä räppärit vain ihonvärinsä kautta muiden saman ihonvärin omaavien ihmisten edustajina, joita ryhmänä on nyt ilmeisesti loukattu, koska stereotyyppisesti oletetaan kaikkien tämän ihonvärin omaavien olevan samanlaisia. intersektionaalinen ideologia tekee juuri sitä, mitä se kuvittelee vastustavansa. Ei ihme, että YLE on jumissa, eihän tällaisilla säännöillä ole järkeä tehdä ohjelmia, draamaa, sarjoja, elokuvia. 

Räppäreitten on paras mennä vaan mainoksiin, missä heidät representoidaan oikein edustamansa sorretun vähemmistön edustajina. Eiväthän he ole yksilöitä, vaan pelkästään ryhmänsä edustajia.

Vierailija
5/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"osoitus intersektionaalisen marxilaisen ideologian idioottimaisuudesta" 

Joopa joo, jatkakaapa loiskiehtuntaa siellä hommalla. Kukaan jaksa täällä lukea.

Vierailija
6/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo tuo tumma kaksikkokin kyllästynyt tuohon, että joku muu määrittelee, mikä on rasismia, kun he eivät itse kokeneet mainoksessaan rasismia tummia kohtaan.

Vierailija
7/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kiinnitetään ihan liikaa huomiota yksittäisiin sanoihin. Ne irrotetaan helposti asiayhteydestä ja halutaan tulkita pahimmalla mahdollisella tavalla. Jotkut taitavat vain odottaa tilaisuutta päästäkseen uhriutumaan ja pahastumaan tai puolestapahastumaan. Heitellään heppoisesti syytteitä "vihapuheesta" ja lässytetään, että "sanat ovat myös tekoja". No eivät ole. 

Vierailija
8/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo tuo tumma kaksikkokin kyllästynyt tuohon, että joku muu määrittelee, mikä on rasismia, kun he eivät itse kokeneet mainoksessaan rasismia tummia kohtaan.

Somekulttuuri johtaa helposti hysteriaa hipovaan kiihkoon.

Vierailija
9/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen rasismihuutelu vie kokonaan pohjan ihan oikealta rasismilta. Tuo on vaan väärin ja tuohon pitäisi saman tien puuttua, että jotkut kaasuvalottavat.

Vierailija
10/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että kaksikko on aika pettynyt. Ovat saavuttaneet aika paljon omalla työllään ja ovat nuorisoidoleita. Ja sitten joku halua loukkaantua heidän puolestaan ja nähdä heidät saavutuksistaan huolimatta vain ihonvärinsä edustajina ja niin että tuo ihonväri on jotakin hävettävää.

Vierailija
11/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010656243.html

" Olemme syvästi pettyneitä ja turhautuneita siitä, että vähemmistöihin kuulumattomat henkilöt ottavat itselleen oikeuden puhua puolestamme ja määritellä, mikä on rasismia. Tämä käytös vie äänen niiltä, jotka ovat kokeneet syrjintää ja rasismin vaikutuksia omakohtaisesti."

Vierailija
12/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta ei saa täällä keskustella! Edellisestä keskustelusta sai hyvin käsityksen ettei nikke kelpaa valistajaksi.

Vierailija
13/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"osoitus intersektionaalisen marxilaisen ideologian idioottimaisuudesta" 

Joopa joo, jatkakaapa loiskiehtuntaa siellä hommalla. Kukaan jaksa täällä lukea.

Jaksoit kuitenkin, ja jaksoit vielä mölistä takaisinkin.

Vierailija
14/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sekin olisi rasismia, että vastaavaan mainokseen valittaisiin vain valkoihoisia, ja tummilta räppäreiltä jäisi näkyvyys ja työkeikka saamatta ihonvärinsä vuoksi?

Vierailija
15/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi osoitus siitä, miksi multikulti on peestä. Muodostuu kyttäily- ja mielensäpahoittajayhteiskunta. Koskaan ei voi olla varma, vetääkö joku vähemmistön edustaja ja/tai vihervassu jostain herneen nenään.

Vierailija
16/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö ne ei ap:n milestä kaikki värilliset olekaan kategorisesti raiskareita?

Vierailija
17/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismista kiljuvat hysteerikot siis näkevät Molybrosin vain ihonvärinsä kautta, eikä nuorisoidoleina joita teinit saattaisivat jopa kuunnella.

Vierailija
18/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010656243.html

" Olemme syvästi pettyneitä ja turhautuneita siitä, että vähemmistöihin kuulumattomat henkilöt ottavat itselleen oikeuden puhua puolestamme ja määritellä, mikä on rasismia. Tämä käytös vie äänen niiltä, jotka ovat kokeneet syrjintää ja rasismin vaikutuksia omakohtaisesti."

Nyt kannattaisi räppäreiden pysyä ruodussa, ettei käy kuin Libisolle. 

Vierailija
19/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kelpaa jo valkoihoisetkin mainokseen, kas kummaa...

Vierailija
20/155 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi HSL menee poistamaan mainoksen kun kymmenen uniikkia lumihiutale-puolestaloukkaantujaa keksii mölistä typeryyksiään? Noilla hulluilla on tasan sen verran valtaa kuin sitä heille annetaan, ja tässä on jälleen kerran annettu myöten aivan väärälle porukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi