Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Seela Sella on aivan yhtä homekorva kuin muutkin ikäisensä, höpöttää muiden puheiden päälle eikä osaa lopettaa ajoissa omia juttujaan, kun luulee niiden olevan elämää suurempia.Hohhoijaa....
Oletpa ilkeä ja ymmärtämätön ihminen. Seelan tarina oli mielenkiintoinen, harvalle vanhalle mummolle tuommoisia tapahtuu. Oli kyllä hieno idea ottaa iäkkäämpiä näyttelijöitä mukaan Nightwishin videolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa kolme myöhemmin esitettävää jaksoa:
Sinfoniaorkesteri-jaksossa vieraina Paula Vesala, Jani Halme, Sofi Oksanen, Sonja Saarikosti ja Jari Sinkkonen.
Entiset EB-solistit -jakso: Irina, Ilta, Pepe, Jarkko ja Kasmir.
Muusikkopainotteinen jakso: Marjo Leinonen, Jonna Tervomaa, Michael Monroe, Toni Wirtanen ja Pauli Hanhiniemi.
Oikeesti? Onko Michael Monroe tulossa? Jippii!! Ihana, persoonallinen Michael.
Myös Michaelin tarina tulee arvatenkin olemaan pitkä ja poukkoileva 🤭
Ehkä tarina on pitkä ja poukkoileva. Ei haittaa. Illan paras pukeutuja hän myös aivan varmasti on. Ja karismaattisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seela on kaunis, jotenkin iätön nainen. Mikä karisma, upea ura, edelleen näyttelee eri teattereissa. Nostan hattua.
Häneltä ei ole tainnut tulla vielä elämäkertaa, korjatkaa jos olen väärässä. Sara turhake Siepiltä on toki tulossa.
On montakin kirjaa. Viimeisin Antti Heikkisen kirjoittama elämänkerta Seelasta. Seela on aika rohkea julkisuuden nainen, joka on tunnustanut mm avioliiton aikaiset syrjähypyt jo aiemmin ja monta muuta seikkaa elämästään. No niin on tehnyt myös Elisabeth Rehn ja Jutta zilliacus kun kertoneet syrjähypyistään.
Ketä kiinnostaa 👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä taistolaiset kappaleet eivät kyllä minua miellytä, ollenkaan.
Minua miellyttää. Ja ovat erittäin ajankohtaisia taas tänä päivänä. Kenen joukossa seisot... En ainakaan hallituksen joukossa.
"Niin kauan kuin leivästä jää reikä leipojan käteen..."
EIkun ALKUTUOTTAJAN käteen! Leipuri voi mennä lakkoon, jotta palkka nousisi, alkutuottaja EI.
Maanviljelijälle ei jää mitään käteen, ei edesa reikää, silti ihmiset haluavat kotimaista ruokaa!
Se on kun hankitaan usein liian kalliita traktoreita ja muita koneita velkarahalla. Nykymaatalouden harjoittaminen vaatii parempaa talousosaamista kun ei ole enää torpparilaitosta eikä piikoja ja renkejä vaan pitää itte valmetilla työt teh
ÄLÄ PUHU 💩:aa, kun et mitään alkutuotannosta/maataloudesta tiedä!
Siinä Hocus Pocuksessa olis ollut Marzillakin tekemistä. Uusi kitaristi mies paikallaan ja koko bändi huikea. Soittavat ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Halloween-jaksossa 2.11. viraina on Samu Haber, Markku Veijalainen, JP Ahonen, Eeva Litmanen ja Satu Rämö.
Eikö Seela Sella? On valmiiksi noidannäköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Kuka haluaa tulla Seela Sellan näköiseksi? HUH!
Saatat itse olla jo seitsenkymppisenä asiasta aivan eri mieltä peilikuvaa vilkaistuasi.
Seela on jo peräti 87-vuotias!! On ikäisekseen hyvinkin pirtsakka ja hävetköön nuo alaikäiset törkyturvat, jotka ei tajua vanhenevansa itsekin koko ajan.
Minä olen jo täysi-ikäinen Seela Sellaa arvosteleva törkyturpa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Saatat itse olla jo seitsenkymppisenä asiasta aivan eri mieltä peilikuvaa vilkaistuasi.
Seela on jo peräti 87-vuotias!! On ikäisekseen hyvinkin pirtsakka ja hävetköön nuo alaikäiset törkyturvat, jotka ei tajua vanhenevansa itsekin koko ajan.
Ei uskois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Et sitten ole henkisesti vielä kypsynyt aikuisen asteelle.
Seela Sella on Suomen Arvostetuin näyttelijä. Ja naisena myös. Upea Seela!
Noi duoesitykset kummastuttaa, miks ne laulaa yhdessä melodiaa, ottaisivat vähän haastetta ja tekisivät stemmoissa, kuulostais paremmalta. Edes kertosäe.
Nyt ei menny kyllä ihan putkeen
Odotan yhä sitä Queen special iltaa, eli että kaikkien biisi on Queeniä.
Itse en sinne muuten lähtisi kun jokainen tietäisi mikä on mun biisi, lähtisisin siis mukaan ainoastaan jos on ilta että kaikki biisit ovag Queeniä.
Mitkä ne vinkit nyt oli suurinpiirtein? Menivät ohi paitsi Helenan...
Helena istuu niin selkä suorana ja ilti nojasta, ettei hänen takana oleva varmaan nää lavalle😄
Tietty kireys estää, ettei voi nojata rennosti, tanssija kun on👸
Helenan tikkumainen istuma-asento ei oikein sovi tähän ohjelmaan. Pitäs rentoutua kuunteleen esityksiä.
Tarkoitatko Ella Kannista? Hän on kyllä viehättävä ja hyväkäytöksinen mutta tähän ohjelmaan sopii parhaiten one and only Katja Ståhl.