Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Marjaranta ottaa biisin hyvin haltuun. 2 ensmäistä vaikeita veikattavia. Tää outo Leinonen on kovin vaisu. Huulenheittäjiä ei tältä illalta löydy eli jäänee kovin kuivaksi.
Suora lähetys ja lauantai-ilta, ja tuo Helenan istuma-asunto, jotenkin outo tähän ohjelmaan, mutta kaunis hän on niinkuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Kuukka änkyttelee ja kakoo. Outoo tuo epäsulavuus.
Ja tuo RUHO!!!!
Helena istuu Leinosen näkökentän edessä. Epäkohteliasta.
3 esitystä kuultu, ja täytyy sanoa että kaikki artistit vetänyt riman ali. Onko miksauksessa jotain uutta vai miksi nämä kuulostaa näin järkyttäviltä :D
Vitsi toi Arja on upea nainen 80v. mittari alkaa näyttään. Hellu istuu ryhti suorana, kuten tanssijat yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ompas Kuukka pyöristynyt
Ja hirveät pokat.
Muutkin mokaa oli kyllä floppi versio, ensinnäkin täysin turha duetto..
Itse kuninkaan upea biisi, Elvis oli todellinen kuningas...
Lauluesityksissä ei mitään moitittavaa. Laulut vaan vähän oudompia. Kuivaa kun Matsonkin on liian formussaan, ei hänkään pysty vapautumaan suorassa lähetyksessä. Elvis on elvis ja voi olla juuri uimarin.
Vierailija kirjoitti:
INXS - nyt on jollain hyvää makua...
Kyllä. Mutta Vesterisen ääni riitti juurijajuuri. Huomasitteko, miten joutui ponnistelemaan ja lähes huutamaan?
Michael lauloi biisin rennon helposti, jopa sen vaikean kohdan Some of us, Dont know whyyyyy-yyyyy-y.
No ihan typerää röökaamisen ihannointia nykyaikana tuo (teko)tupakan polttelu!
Vierailija kirjoitti:
Itse kuninkaan upea biisi, Elvis oli todellinen kuningas...
Elvis ei ole ikinä ollut mun suosikki, enkä pidä hänen äänestään.
Love me tender oli hyvä esitys. Tunnelmaa ja esityksessä ideaa.
Love me tender ainut hyvä biisi tänään!
Tää viimeinen biisi tän olis voinut boikotoida heti... ei jatkoon...
Kuka tää yllätysesiintyjä on?
INXS - nyt on jollain hyvää makua...