Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa c-paperit muutettua a-papereiksi?

Vierailija
16.03.2024 |

Minulla oli vuosia masennusta ja ahdistusta, mutta nyt olen niistä parantunut ja lopettanut lääkkeet. En oikeastaan edes halunnut c-papereita vaan lykkäystä, mutta pyynnöstä huolimatta c-paperit sieltä tuli. Hoitosuhdetta ei enää ole, mutta diagnoosit on yhä omakannassa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keskustelemalla hoitavien lääkäreiden kanssa asiasta.

Vierailija
2/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä teet? Mene eteenpäin elämässäsi muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kotirintaman hommat on ihan yhtä arvokkaita kuin etulinjassakin. Eikä ole hengelle niin hupaa.

Vierailija
4/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että hoitosuhde loppui minun aloitteestani ja sanoin koko hoidosta olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Sieltä yritettiin, että tuu nyt vielä yhdelle käynnille puhumaan voinnista ja lääkkeitä ei saa lopettaa ilman lääkärin lupaa. Viimeiseksi merkinnäksi jäi, että epäilevät kaksisuuntaista. Ei kai siinä muuta voi kuin lähteä kokeilemaan toisen lääkärin kanssa. 

-ap

Vierailija
5/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee että joku on täysin vapaaehtoinen uhraamaan itsensä rikkaiden takia.

Vierailija
6/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että hoitosuhde loppui minun aloitteestani ja sanoin koko hoidosta olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Sieltä yritettiin, että tuu nyt vielä yhdelle käynnille puhumaan voinnista ja lääkkeitä ei saa lopettaa ilman lääkärin lupaa. Viimeiseksi merkinnäksi jäi, että epäilevät kaksisuuntaista. Ei kai siinä muuta voi kuin lähteä kokeilemaan toisen lääkärin kanssa. 

-ap

Olet hoitokielteinen ja impulsiivinen. Hyvästi kantatsegäleys, niin kuin Turo armeijassa osuvasti kiteytti.

Vierailija
7/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria on vain manipulointia. Lähinnä vain alaspäin painamista. Kuinka moni sieltä oikeasti nousee ylös? Ei kukaan. Sen takia Suomessa on mielenterveyskriisi, kun oikeasti hoidon tarpeessa olevat eivät pääse hoitoon, koska nämä "lääkärit" eivät suostu päästämään irti niistä jotka ovat jo heidän vallassaan

Vierailija
9/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olet hoitokielteinen ja impulsiivinen. Hyvästi kantatsegäleys, niin kuin Turo armeijassa osuvasti kiteytti.

Yritin asiaa pidempään selittää, mutta ei siitä tullut mitään. Nyt olen ollut vuoden ilman lääkkeitä, eikä ole mitään ongelmia käydä töissä, tavata kavereita ja harrastaa. 

-ap

Vierailija
10/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kotirintaman hommat on ihan yhtä arvokkaita kuin etulinjassakin. Eikä ole hengelle niin hupaa.

Haluan silti armeijaan.

-ap

Vierailija
11/11 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedätttekö, miten saa wc-paperin muutettua paskapaperiksi?