Lidl poistaa ruokahyllyn kaupoistaan!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono idea. Lihansyöjät suivaantuu jos vahingossa ostavat nyt vegetuotteita ja kasvissyöjiä ärsyttää arvailla että mistähän hyllystä sen tofun tai hummuksen mahtaakaan tästä kaupasta löytää.
T: kasvissyöjämummo
Muutos todennäköisesti lisää vegetuotteiden myyntiä ja volyymin kasvaessa vegetuotteiden hinnat alenevat. Muutos on pelkästään positiivinen.
Lihansyöjillä on täysi oikeus suivaantua. He tekevät sen jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten se niin haittaa teitä lihafanaatikkoja, että toinen syö kasviksia? Teillehän jää enemmän sitä lihaa!
Tätä minäkin ihmettelen. Miten jotakin voi niin häiritä se, että joku ei syö lihaa.
Tässä on ehkä takana se, että kun ihmisellä on vähän huono omatunto jostakin asiassta, on mukavaa jos tietää, että muutkin harrastaa samaa pahetta ja näin itsellä on parempi mieli. Jos joku ei tuota pahetta jaa, tuntuu se ikävältä. Aina jos lukee esim vönerin mainoksia, siellä on lihansyöjät huutelemassa, kommenteissa mutta koskaan ei tälläistä nää , kun kyse on lihamainoksista. Siis kasvissyöjät ei tule noihin ilkkumaan.
Miten ketään voi häiritä, että joku syö lihaa? Antakaa ihmisten syödä kanaa rauhassa änkeämättä huutelemaan ja
Niin.. harvemmin olen kenenkään nähnyt ryntäävän kasvisruokalaan mellakoimaan ja ihmisiä solvaamaan. Vegaanien tapa vaikuttaa on hieman kyseenalainen. Väkivalta , haukkuminen ja solvaaminen on tuskin kovinkaan paljon aiheuttanut muuta kuin ärtymystä, vihaa ja kapinointia. Vihernatzit ovat väkivaltaisia sekä fanaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono idea. Lihansyöjät suivaantuu jos vahingossa ostavat nyt vegetuotteita ja kasvissyöjiä ärsyttää arvailla että mistähän hyllystä sen tofun tai hummuksen mahtaakaan tästä kaupasta löytää.
Ovatko kaikki ihmiset oikeasti fanaattisesti joko/tai?
Tätä minäkin vähän ihmettelen. Itse syön sekä lihaa että kasvisruokia ja usein ravintoloissakin voin ottaa kasvisruuan. Myös eineksissä ostan mieluummin kasvisversion, koska liha on usein niin oksettavan heikkolaatuista näissä eineksissä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko ostaa vahingossa vegen kun ei huomaa että samassa hyllyssä lihan kanssa ?
Lihansyöjän lukutaidottomuus ei ole Lidlin vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutos todennäköisesti lisää vegetuotteiden myyntiä ja volyymin kasvaessa vegetuotteiden hinnat alenevat. Muutos on pelkästään positiivinen.
Miksi pitäisi suivaantua toisten syömisistä? Itse syön lihaa jokapäivä 7 päivänä viikossa. 500gr -1000gr per päivä. Ja ihan prosessoimatonta luomu tuotettua puhdasta lihaa. Itse ammuttua kaikki. 2-3 peuraa, 1 hirvi, jäniksiä useampi ja luonnollisesti myös sorsia noin kymmenkunta joka vuosi.
Lisäksi kalastan ympäri vuoden. Ei minua ole koskaan häirinnyt se mitä toiset ihmiset syövät tai ovat syömättä. Se on ihan täysin heidän oma asiansa.
Täysin typerää puuttua kenenkään syömisiin koska se harvemmin johtaa mihinkään. Minusta ei ainakaan saa kasvissyöjää sillä pidän lihasta ja ymmärrän, että makuja on niin monta kuin on ihmistäkin.
Ei syöminen ole mitään politiikkaa, eikä kannanotto mihinkään vaan se on ihmiselle luontaista toimintaa ohan hengissä pysymisen kannalta.
. Ei ihmistä, ei edes lasta voi eikä saa pakottaa syömään jotain sellaista mitä hän ei halua syödä. Johan sen sanoo järkikin.
Harrastan kalastusta sekä metsästystä.
Pitäisikö minun lopettaa oma rakas harrastukseni vain siksi, että joku toinen haluaa syödä lihannäköiseksi muotoiltuja kasveja? En koe kovin mielekkääksi sitäkään, että jättäisin saaliini syömättä ja jättäisin sen metsään mätänemään vain siksi, että sen ruuaksi käyttäminen on jonkun toisen mielestä väärin.
Naurettavaa touhua .
Keinolihaa odotan. Makutesteissä ihmiset eivät erota keinolihan makua perinteisestä lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun lopettaa oma rakas harrastukseni vain siksi, että joku toinen haluaa syödä lihannäköiseksi muotoiltuja kasveja? En koe kovin mielekkääksi sitäkään, että jättäisin saaliini syömättä ja jättäisin sen metsään mätänemään vain siksi, että sen ruuaksi käyttäminen on jonkun toisen mielestä väärin.
Naurettavaa touhua .
Jos jättäisit ampumatta eläimiä.
Lidl on nostanut monien tuotteiden hintoja aiemmin 2-3,99€ maksaneen tuotteiden hintoja nostettu 4,56€ jne. Ei ole mikään selkeästi edullinen enää. Toisaalta ei mikään muukaan kauppa. Toisille K on merkki paremmasta ja parhaimmasta.
Hyvin suomalainen ilmiö tämä Lidlistä jankuttaminen. Miten jaksatte puhua jatkuvasti jostain ruokakaupasta? Joka kerran, kun tulen tänne av:lle, täällä on joku jauhaminen menossa Lidlistä. Kukaan ei puhu siitä täällä, ei livenä eikä nettikeskusteluissa. Ihmiset käyvät, missä käyvät. Itse en ole käynyt Lidlissä kuin pari kertaa. Vastaavia halpamarketteja on muitakin ja tykkään yhdestä toisesta ketjusta. En keskustele siitäkään netissä, en todellakaan. Sorry mutta olette outoja.
- terveiset Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua .
Ihanko luulet, että jonkun mielestä se tapetun eläimen syöminen olisi se, mikä on väärin, eikä itse se tappaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko ostaa vahingossa vegen kun ei huomaa että samassa hyllyssä lihan kanssa ?
Tämä. Olen Ikeasta kerran vahingossa ostanut lihapullien sijaan kasvispyöryköitä, kun ne oli tollalailla ovelasti sijotettu. Roskiin ne meni, naisväki koitti syödä pari kertaa mutta caccaahan ne on.
Jottei virhe toistu, niin jätän liiteriostokset kymmeneksi viikoksi väliin ja siirryn taas Prismaan.
Voi kamala kun on altistuttu kasviksille!
...säälittää sillee huvituksensekaisesti nää dinosaurukset jotka ei voi periaatteesta edes maistaa mitään vegeä...
Voin syödä kumpiakin. Ei haittaa mua. Tosin käydään Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi suivaantua toisten syömisistä? Itse syön lihaa jokapäivä 7 päivänä viikossa. 500gr -1000gr per päivä. Ja ihan prosessoimatonta luomu tuotettua puhdasta lihaa. Itse ammuttua kaikki. 2-3 peuraa, 1 hirvi, jäniksiä useampi ja luonnollisesti myös sorsia noin kymmenkunta joka vuosi.
Lisäksi kalastan ympäri vuoden. Ei minua ole
Karmeeta toi eläimen ampuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua .
Ihanko luulet, että jonkun mielestä se tapetun eläimen syöminen olisi se, mikä on väärin, eikä itse se tappaminen?
Minusta elävänä syöminen olisi brutaalia. Ajatuksesi on jotenkin korni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suomalainen ilmiö tämä Lidlistä jankuttaminen. Miten jaksatte puhua jatkuvasti jostain ruokakaupasta? Joka kerran, kun tulen tänne av:lle, täällä on joku jauhaminen menossa Lidlistä. Kukaan ei puhu siitä täällä, ei livenä eikä nettikeskusteluissa. Ihmiset käyvät, missä käyvät. Itse en ole käynyt Lidlissä kuin pari kertaa. Vastaavia halpamarketteja on muitakin ja tykkään yhdestä toisesta ketjusta. En keskustele siitäkään netissä, en todellakaan. Sorry mutta olette outoja.
- terveiset Saksasta
Saksa on paska maa!
- terveiset Tohmajärveltä
Vierailija kirjoitti:
Keinolihaa odotan. Makutesteissä ihmiset eivät erota keinolihan makua perinteisestä lihasta.
Odotat lisäaineita kieli pitkänä? 👅 Minä odotan hetkeä kun saan ampua peuran ja lähinnä nauran. Tiesitkö, että peuran ainoa luontainen vihollinen on metsästäjä? Kuinka monen sähköauton haluat törmäävän peuraan? Jos peurakantaa ei harvenneta, hirvistä puhumattakaan, niin kolareita ja ihmiskuolemia tulisi olemaan uskomaton määrä. Toki ymmärrän että siellä vantaalla, jossa asut monikulttuuristen heimojen keskellä harvemmin hirvieläimiä on, mutta kyllä sielläkin turvallisuuden vuoksi olisi joitakin lajeja harvennettava.
Minä pidän tonnikalasta ja kanasta joten...ei mitään pimppi touhui ois?
Ovatko kaikki ihmiset oikeasti fanaattisesti joko/tai?