Lidl poistaa ruokahyllyn kaupoistaan!
Kommentit (88)
Moniko ostaa vahingossa vegen kun ei huomaa että samassa hyllyssä lihan kanssa ?
Eipä siellä niin kauheasti ole muutenkaan tullut käytyä ja vois ne vähätkin käynnit lopettaa, ei menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni vegetuotteet. Makkarat jäi.
Et sitten lukenut juttua? Tuotteiden myynti ei lopu vaan kokeilussa 6 kauppaa (ties kuinka monesta) testaa miten myynti toimii ja asiakkaat suhtautuvat kun tuotteet ovat lihatuotteiden kanssa tuoteryhmittäin.
Vierailija kirjoitti:
Moniko ostaa vahingossa vegen kun ei huomaa että samassa hyllyssä lihan kanssa ?
Tämä. Olen Ikeasta kerran vahingossa ostanut lihapullien sijaan kasvispyöryköitä, kun ne oli tollalailla ovelasti sijotettu. Roskiin ne meni, naisväki koitti syödä pari kertaa mutta caccaahan ne on.
Jottei virhe toistu, niin jätän liiteriostokset kymmeneksi viikoksi väliin ja siirryn taas Prismaan.
Niin siis kuudesta eri liikkeestä kokeilussa! Toivottavasti ei satu om lidl. Tytär kasvisyöjä ja siitä vegehyllystä on ollut helppo napata aina lihankorvaaja hänelle. Nyt menee sitten varmaan metsästykseksi etsiä sitä?
Ei ruokahyllyjä poisteta vain vegeläjät.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on kriisipäivystys minne voi mennä kun elämä järkkyy väärästä ostoksesta.
Pelkille kasvissyöjille olisi ehkä kyllä helpompaa, että ne vegetuotteet ovat yhdellä tietyllä hyllyllä. Itse olen sekasyöjä ja vegetuotteet menee ihan hyvin myös.
Vierailija kirjoitti:
Pelkille kasvissyöjille olisi ehkä kyllä helpompaa, että ne vegetuotteet ovat yhdellä tietyllä hyllyllä. Itse olen sekasyöjä ja vegetuotteet menee ihan hyvin myös.
Juurikin näin , vähän jos alkohollittomat ja holilliset sekaisin , aika menis etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
veke paskat joutaakin pois kaupoista,eihän sellasta lisäaine mössöä kukaan täysjärkinen syö. itupellet voi alkaa syömään terveellistä lihaa niin saa vähän järkeä päähänsä.
Vähän näyttää tosiaan sitä järkeä tulleen...
Vierailija kirjoitti:
Eipä siellä niin kauheasti ole muutenkaan tullut käytyä ja vois ne vähätkin käynnit lopettaa, ei menetä mitään.
pää kii k-kauppias
ALENNA NIITÄ HINTOJA. ÄLÄ JATKUVASTI MOLLAA TEMUA, LIDLIÄ JA MUITA KILPAILIJOITA, SE ON LAPSELLISTA, YMMÄRRÄTKÖ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin , vähän jos alkohollittomat ja holilliset sekaisin , aika menis etsiessä.
Tämä olisikin hauska, kun suomijuopot ostaisivat iltayhdeksältä vahigossa 0% kaljaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen Ikeasta kerran vahingossa ostanut lihapullien sijaan kasvispyöryköitä, kun ne oli tollalailla ovelasti sijotettu. Roskiin ne meni, naisväki koitti syödä pari kertaa mutta caccaahan ne on.
Jottei virhe toistu, niin jätän liiteriostokset kymmeneksi viikoksi väliin ja siirryn taas Prismaan.
Aivan, olishan se ihan kamalaa, jos ei sais syödä joka aterialla vauvana tapettua eläintä. Ei ihminen, luomakunnan pahin peto sellaista kestä.ia.
Itse katson aina tarkkaan, etten vain vahingossa osta lihaa sisältävää ruokaa. Sen verran voi katsoa eteensä ruokakaupassa, eikä vinkua (aikuiset ihmiset) että vahingossa ostin kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Parikertaa olen meinannut lidussa ajaa vegemiinaan.
Kerran vahingossa ostin vegejäätelöä. Roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
No haittaako se. Saapahan uuden makuelämyksen. ihan hyviä ne kasvistuotteetkin on.
Luetun ymmärtäminen täys 10 porukalla 😀
Vegetuotteissa on huomattavasti suuremmat katteet ja tottakai Lidl haluaa myydä niitä enemmän. Vaikka vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on kriisipäivystys minne voi mennä kun elämä järkkyy väärästä ostoksesta.
Moni vegaani joutuu käymään terapiassa koska on kävellyt Cittarissa lihatiskin ohi.
Vierailija kirjoitti:
No just tämä. Silloin harvoin kun jotain tuollaista einestä ostaa, paljon helpompi hakea ne suoraa yhdestä kohtaa missä on koko valikoima, kuin kierrellä metritolkulla sitä eineshyllyä missä on sekasyöjille suunnatut einekset.
Sinne meni vegetuotteet. Makkarat jäi.