Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaako aamustondis

Vierailija
26.08.2024 |

Miten on miehet. Onko se vain sellainen kehon normaali reaktio joka ei tunnu sen kummemmin miltään, vai tuleeko automaattisesti panetus samalla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Joskus myös panettaa mutta aamulla voi myös herätä sellaisen edessä olevaa päivää koskevan vitutuksen kourissa ettei tosiaan paneta pätkääkään vaikka kalu on kivikova.

Vierailija
2/23 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yleensä ei liity aamuerektioon panetusta, kun aamulla yleensä on tarve ensimmäisenä vessaan tyhjentämään rakko. Ja erektio kyllä helpottaa vessassakäynnin jälkeen. Kassit voidaan tyhjentää sitten sen jälkeen jos on vielä sellainen fiilis :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelinkin, kiitos vastauksista! Minun on naisena tuota hassua kuvitella, kun jos itse olen märkä niin se tarkoittaa aina sitä että panettaa. En ole siis koskaan kostunut ilman kiihottumista. Mutta miehellä tuo on vähän erilainen homma näemmä :) ap 

Vierailija
4/23 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös päinvastainen on mahdollista. Olen herännyt kesken todella eroottisen unen aivan hirveän panetuksen kourissa mutta kalu on ollut ihan katkarapuna. Tosin se on pompannut kivikovaksi pienenkin hivelyn jälkeen.

Yleensäkin se herätessä tuntuva panetus on vähän samanlainen kuin uni jonka keskeltä heräsit. Kumpikin katoaa muutamassa minuutissa mielestä jos on pakko herätä ja nousta ylös eikä voi vain vetää peittoa korville ja yrittää jatkaa unta.

Vierailija
5/23 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitten hiukan erilainen "nuori". Minua on aina panettanut aamuisin ja kulli on pystyssä joka aamu. Meillä onkin usein aamuseksiä, koska vaimokin on aamuihminen. Ihan normaalia meillä että pannaan ennen töihin lähtöä joku 2-3 krt viikossa. Vaimo huuhtaisee pillunsa ja laittaa pikkareihin suojan. 

Vierailija
6/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä seisoi tänä aamuna ja miltä tuntui?

Vierailija
7/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä seisoi tänä aamuna ja miltä tuntui?

Mulla..ja kyllä panetti..

Vierailija
8/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen sitten hiukan erilainen "nuori". Minua on aina panettanut aamuisin ja kulli on pystyssä joka aamu. Meillä onkin usein aamuseksiä, koska vaimokin on aamuihminen. Ihan normaalia meillä että pannaan ennen töihin lähtöä joku 2-3 krt viikossa. Vaimo huuhtaisee pillunsa ja laittaa pikkareihin suojan. 

Teillä aika panemiskeskeistä elämää. Miten se muu puoli?

Vierailija
9/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikein koskaan ollut aamu stondiksia, vaikka vehje toimii ihan normaalisti.

Vierailija
10/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aamustondis lähes joka aamu, ja usein masturboin heti herättyäni vaikka samaan aikaan olisi ihan hirveä kusihätä. Silloin kun herään jonkun naisen vierestä, niin en pystyisi panemaan ennen vessassa käyntiä. Joskus joku on herättänyt ottamalla suihin, ja se onnistuu ja tuntuu aivan tanan hyvältä. 

Vierailija
11/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, ja seisokki on joka yö/aamu. Panetuksen siitä saa helposti aikaiseksi pienellä koskettelulla, mutta jos antaa olla, niin olo menee ohi kun päivä lähtee käyntiin.

M54

Vierailija
12/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, että kysymys oli vain miehille, mutta näin naisena voin sanoa, että minuakin panettaa aamustondis. Aamu on jotenkin niin hyvä hetki ottaa pikaiset nusasut, kun molemmat on nukutun yön jäljiltä rentoutuneet ja levännee, valmiiksi vähissä vaatteissa ja peiton alle eikä aamulla viitsi ehkä sitten edes puhua mitään, kun on vasta herännyt ja ehkä aamumöreäkin: siiät on hyvä alkaa hommiin "noin vain". Siitä onkin hyvä sitten singahtaa aamutoimille ja ehkä, jos aikaa jää, niin pikainen aamiainen ja päivän töihin.

Vierailija
13/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka aamu on stondis ja panettaa, mutta kun ryhtyy aamutoimiin, niin stondis laskee ja panetus väistyy mielestä. 

Vierailija
14/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseisokki ei tarkoita samaa kuin kiihottumisen ja panetuttamisen aikaansaama seisokki. Ihan perusbiologiaa.

Vierailija
15/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään melkein joka aamu siihen kun Jaakko hyppii kaluni päällä, eli panettaa

Vierailija
16/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiihottunut silloin. Kun käy kusella niin se sulaa.

Vierailija
17/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisovaa syliseksiä suihkussa; se on usein meidän aamunaloitus. Olemme molemmat aamuvirkkuja; virkeänä on kiva aloittaa päivä, vaikka lyhyemmällä kin seksihetkellä. Tyydytettynä työtkin sujuvat paremmin.

Vierailija
18/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heti ala panettamaan, niin sitten viimeistään alkaa kun kävelee erektion kanssa. Tulee nopeasti mentyä tyttöystävän päälle ja jos hän on jo pukeissa, otan sen verran housuja edestä pois että pääsen panemaan. Se ei katso paikkaa. Hän tietää tuon ja nauttii mun haluista. Viimeksi aamurakasteltiin keittiön lattialla.

Vierailija
19/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aamustondis on kyllä ihme ilmiö, johon en ole perehtynyt ollenkaan, muuten kuin kokemusasiantuntijana.

Aika usein se tulee, muutaman kerran viikossa. Yleensä se on niin, että herään ilman stondista, mutta heti tunnen, että nyt meisseli on "herkässä tilassa". Mikä tahansa asennon vaihtaminen tai vaikka istumaannousu saa sitten mulkun tärähtämään pystyyn. Hivenen hämmentävää.

Vierailija
20/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuseisokki ei tarkoita samaa kuin kiihottumisen ja panetuttamisen aikaansaama seisokki. Ihan perusbiologiaa.

Eihän kukaan ole niin väittänytkään. Mutta ainakin osalla siihen voi liittyä / liittyy myös kiihottumista.