Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaako aamustondis

Vierailija
26.08.2024 |

Miten on miehet. Onko se vain sellainen kehon normaali reaktio joka ei tunnu sen kummemmin miltään, vai tuleeko automaattisesti panetus samalla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis on sellainen aamuvirkku, että se herää aina mua ennen. Sitten sillä on tapana runkata mua, kun mulla on aamuheijari ja onpa tosiaan mukava herätä orkkuun.

Vierailija
22/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aamustondis on kyllä ihme ilmiö, johon en ole perehtynyt ollenkaan, muuten kuin kokemusasiantuntijana.

Aika usein se tulee, muutaman kerran viikossa. Yleensä se on niin, että herään ilman stondista, mutta heti tunnen, että nyt meisseli on "herkässä tilassa". Mikä tahansa asennon vaihtaminen tai vaikka istumaannousu saa sitten mulkun tärähtämään pystyyn. Hivenen hämmentävää.

Johtuu verenkierron lisääntymisestä peniksessä. Erittäin terveellinen ilmiö ja jokapäiväisenä ilmiönä kertoo siitä, että verenkiertoelimistö on mitä luultavimmin kunnossa. Jos ei tule joka aamu, niin voi olla jotain ongelmaa. Tai joku lääkitys vaikuttaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule enää, kuin ehkä kerran tai kaksi kertaa viikossa aamustondis. Mutta ei paneta, ei liity siihen millään tavalla. Usein silti en halua heittää hyvää stondista hukkaan, ja kierähdän vaimon päälle, ja käytän erektion hyödyksi. Ja teille palstamammoille tiedoksi heti, kun kuitenkin kysytte, mitä vaimo siitä saa. Ei mitään muuta, kuin valuvan alapään. 

M45