Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kännissä heiluvia ihmisiä. Itse olen juonut myös paljon, mutta en ikinä örvellä.

Vierailija
07.04.2024 |

Paljonko nämä ihmiset oikein juovat? 20 annosta?

Minä juon helposti baari illan aikana 10 annosta ja lähden ihan kuosissa kotiin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin veikkaan, että näiden ihmisten ongelma on todellisuudessa jokin muu, kuin alkoholi. Nuppi on jo valmiiksi sekaisin ja estot vapautuvat pois. 

Vierailija
2/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti juovat nopeasti paljon.tai ei tarvi juoda edes paljoa, mutta jos tahti on liian kova. Alkoholiongelmastahan tuo kielii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 annoksesta tulee meikäläiselle korkeintaan pieni pöhnä jos sitäkään. Ihan lasten määriä tuollaiset.

Vierailija
4/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoälyisten aivot eivät kykene selviytymään alkoholin vaikutuksen alaisena. 

Vierailija
5/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti juovat nopeasti paljon.tai ei tarvi juoda edes paljoa, mutta jos tahti on liian kova. Alkoholiongelmastahan tuo kielii.

Kerro minulle ettet ymmärrä viinanjuonnista yhtään mitään ilman että kerrot.

Vierailija
6/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä sana unohtui aloituksestasi "muistaakseni"-sana.....

Vierailija
7/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain herää sellainen sisäinen kyltymätön alkon himo, kun on ensimmäisen tai toisen annoksensa saanut. Se haluaa vain lisää ja lisää, mitä enemmän lisää on saanut. Eli tämän tiedostaminen voi auttaa ymmärtämään aloituksessa mainittua käytöstä, vaikkei se siitä yhtään hyväksyttävämpää teekään.

Vierailija
8/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yleensä sen 25-30 juomaa illassa ja silti en ikinä kännissä rähise ja riehu.

Vierailija
9/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon yleensä sen 25-30 juomaa illassa ja silti en ikinä kännissä rähise ja riehu.

Mt ongelmaiset alkaa skitsoilla humalassa.

Vierailija
10/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin vaikuttaa, että miten pitkään sitä on jatkunut. Aivot alkaa mennä sekaisin jos päivästä toiseen kittaa.

Vierailija
11/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan itse muista niitä örvellyksiäsi eikä kukaan kehtaa niitä sulle kertoa.

Vierailija
12/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join eilen neljä siideriä ja kaksi lonkeroa, kaikki eri baareissa. Ensimmäisen puoli seitsemän, viimeisen kolmen aikaan aamuyöllä.

En minä ainakaan mene baariin varsinaisesti juomaan itseäni niin tuiteriin että kuola valuu ja muistikuvat katoaa. En ehdi juoda, kun tanssin, juttelen, menen sinne tänne. 

Vierailija
13/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä. On yhdentekevää miten sinä juot, kun nämä örveltäjät ovat eri yksilöitä erilaisella taustalla. Alko vaikuttaa yksilöllisesti, jotkut humaltuvat jo parista juomasta, jotkut tulevat aggressiivisiksi, jne. 

Vierailija
14/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin otetaan pohjat ja sitten vasta baariin. Kuka niitä laskee montako niitä menee?

Vierailija
15/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pohjat, ainakin 10 annosta. Toinen mokoma baarissa.

Jos kerran läytetään alkoa, ei tissutella vaan kunnon känni päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan