En ymmärrä kännissä heiluvia ihmisiä. Itse olen juonut myös paljon, mutta en ikinä örvellä.
Paljonko nämä ihmiset oikein juovat? 20 annosta?
Minä juon helposti baari illan aikana 10 annosta ja lähden ihan kuosissa kotiin.
Kommentit (15)
Luultavasti juovat nopeasti paljon.tai ei tarvi juoda edes paljoa, mutta jos tahti on liian kova. Alkoholiongelmastahan tuo kielii.
10 annoksesta tulee meikäläiselle korkeintaan pieni pöhnä jos sitäkään. Ihan lasten määriä tuollaiset.
Heikkoälyisten aivot eivät kykene selviytymään alkoholin vaikutuksen alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti juovat nopeasti paljon.tai ei tarvi juoda edes paljoa, mutta jos tahti on liian kova. Alkoholiongelmastahan tuo kielii.
Kerro minulle ettet ymmärrä viinanjuonnista yhtään mitään ilman että kerrot.
Tärkeä sana unohtui aloituksestasi "muistaakseni"-sana.....
Joillain herää sellainen sisäinen kyltymätön alkon himo, kun on ensimmäisen tai toisen annoksensa saanut. Se haluaa vain lisää ja lisää, mitä enemmän lisää on saanut. Eli tämän tiedostaminen voi auttaa ymmärtämään aloituksessa mainittua käytöstä, vaikkei se siitä yhtään hyväksyttävämpää teekään.
Juon yleensä sen 25-30 juomaa illassa ja silti en ikinä kännissä rähise ja riehu.
Vierailija kirjoitti:
Juon yleensä sen 25-30 juomaa illassa ja silti en ikinä kännissä rähise ja riehu.
Mt ongelmaiset alkaa skitsoilla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Sekin vaikuttaa, että miten pitkään sitä on jatkunut. Aivot alkaa mennä sekaisin jos päivästä toiseen kittaa.
Sä et vaan itse muista niitä örvellyksiäsi eikä kukaan kehtaa niitä sulle kertoa.
Minä join eilen neljä siideriä ja kaksi lonkeroa, kaikki eri baareissa. Ensimmäisen puoli seitsemän, viimeisen kolmen aikaan aamuyöllä.
En minä ainakaan mene baariin varsinaisesti juomaan itseäni niin tuiteriin että kuola valuu ja muistikuvat katoaa. En ehdi juoda, kun tanssin, juttelen, menen sinne tänne.
Minä, minä, minä. On yhdentekevää miten sinä juot, kun nämä örveltäjät ovat eri yksilöitä erilaisella taustalla. Alko vaikuttaa yksilöllisesti, jotkut humaltuvat jo parista juomasta, jotkut tulevat aggressiivisiksi, jne.
Ensin otetaan pohjat ja sitten vasta baariin. Kuka niitä laskee montako niitä menee?
Kunnon pohjat, ainakin 10 annosta. Toinen mokoma baarissa.
Jos kerran läytetään alkoa, ei tissutella vaan kunnon känni päälle.
Jotenkin veikkaan, että näiden ihmisten ongelma on todellisuudessa jokin muu, kuin alkoholi. Nuppi on jo valmiiksi sekaisin ja estot vapautuvat pois.