Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut on niin kateellisia 45-vuotiaille, jotka näyttävät parikymppisiltä?

Vierailija
26.08.2024 |

Ihailisitte heitä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt koko ajan samaa aloitusta, että miksi nuoren näköiselle 45v ollaan kateellisia? Ilmeisesti joku narsisti asialla. Pyrkii herättämään kateutta toisissa, mikä narsun mielipuuhaa. Olen tuota ikäluokkaa, mutta en kyllä kateellinen kenellekään. Tämänikäisille  ulkonäkö ei ole kovin tärkeää. Joka tapauksessa parhaat päivät muutenkin ohi. 

Nämä kateuskorttia vilauttelevat voisivat vastata, että mikä näissä keskusteluissa ärsyttää? Kun vastauksena tulee aina tuo kateus. Onko itsellä orastavaa ikäkriisiä. Itse näin parikymppisenä koen naurettavana ajatuksena, että joku yli 40 kuvittelee näyttävänsä parikymppiseltä. Ette näytä. 

Olet se parikymppinen?  Pari vuotta ja olet samanlainen tätönen.  Kauneus katoaa rumuus senkun lisääntyy.  Jo vaativampi tai raskas työ, pitkä kouluttautuminen, sattunut sairastelu, huolet, ne rapauttaa ulkonäköä lisäksi jos käyttelee aineita. Kudokset ei pysy lapsenomaisen freessinä.

Vierailija
82/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi mennä  harrastamaan seurakunnan  lasten leirille, saa uusia ystäviä. Siellä ei tarkisteta   passeja ja ajokortteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallisella auringonotolla, tupakanpoltolla, epäterveellisellä ruokavaliolla ja stressaavalla elämällä saa itsensä helposti  näyttämään ikäistään vanhemmalta. Harmittaahan se kun oma peilikuva näyttää 40vuotiaana 50 vuotiaalta, ja toinen näyttää ikäiseltään tai herranjestas ikäistään nuoremmalta. Tämä tietysti aiheuttaa kateutta joillekin.

Tämä. Tottakai se vituttaa joitain kun omilla eräterveellisillä elämänvalinnoilla naama näyttää yli 10v vanhemmalta, ja toiset eivät ole tehneet yhtä huonoja valintoja kuin itse. Rööki palaa, alkoholia menee ja tietysti halutaan joka kesä ruskettua mahdollisimman paljon. Tähän päälle stressipitoinen lapsiperhe-elämä monilla lapsilla ja monen vuoden huonosti nukutuilla yöunilla, niin ei ole ihme että näyttää ikäistään vanhemmalta

Vierailija
84/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt 45-vuotiaana joka näyttäisi parikymppiseltä. Olen kyllä nähnyt parikymppisen narkkarin joka näytti ikäänsä 10-20v vanhemmalta.

Nuorekkaita ja hyvillä geeneillä varustettuja keski-ikäisiä kyllä näkyy. Ei kukaan näytä huomattavasti itseään nuoremmalta, paitsi se yksi meteorologi maikkarilta. Useimmat näyttävät suht ikäiseltään, osa onnekkaita fresseiltä ja hyviltä.

Tämä yksi meteorologi on tosiaan ainoa laatuaan, luonnon oikku 😅

Kyllä näitä on muitakin. Itse tunnen myös 40+ naisia, joita luullaan max 30-vuotiaaksi, ja itsekin olen tällainen! Edelleen kysellään papereita, joten oletan että usean silmään näytän alle 30-vuotiaalta. Moni pyytää minua toistamaan ikäni kun sen jossain kerron ja on ihan sanonut että en olisi ikinä uskonut. Miksi tuollaista valehdella, en itse ainakaan koskaan valehtele että joku näyttää nu

Et sinä silti oikeasti nuorempi ole, vaikka siltä näyttäisitkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme