Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut on niin kateellisia 45-vuotiaille, jotka näyttävät parikymppisiltä?

Vierailija
26.08.2024 |

Ihailisitte heitä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään nähnyt yhtään 45 vuotiasta, joka näyttäisi ikäänsä nuoremmalta. Niitä olen kyllä nähnyt, jotka luulevat näyttävänsä nuorelta. Siinä on jonkinlainen mt-ongelma kyllä taustalla. Aina. 

Taattu av-vastaus 😂

Jos rehellisyys on sitä, niin ole hyvä. Kyllähän on outoa, jos 45 vuotias kuvittelee näyttävänsä 20 vuotiaalta. Aika rikkinäinen peili täytyy olla, jos näkee sieltä parikymmpisen. 

Vierailija
22/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50+. Mun mielessäni olen jäänyt tuonne 30-40v ikäluokkaan. Välillä kun näen oman ikäisen esim telkkarissa, hätkähdän, että en kai minä näytä noin vanhalta. Omasta mielestäni en todellakaan. Olen mielestäni paljon nuorekkaampi. Tosin harva sitä sanoo ja ne paperitkin on viimeksi kysytty 20-30v sitten. 

Omasta mielestä olen kyllä nuorekas, ja se on pääasia. Ketään ikäistäni en kadehdi, koska kaikki näyttävät mielestäni itseäni vanhemmilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän ihmiset luulee, että olen ikäistäni nuorempi! Olen nyt 41v ja odotan koska ensimmäinen iso rupsahtaminen tapahtuu. Nyt luullaan yli 10v nuoremmaksi.

Eivät luule. Jostain syystä mielistelevät sinua. 

Vierailija
24/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin Seinfeld -sarjasta ja katsoin sen silloin uutena kun tuli Suomessa (USA ensimmäinen kausi 1989).  Miehet olivat minua hieman vanhempia ja pystyin kuitenkin samaistumaan ja nauramaan jutuille.   Sitten tuli uusintana kymmenen vuotta myöhemmin tjsp, huomasi heti että kaverukset olivat paljon nuorempia kuin itse olin ja vähän surullinen olo tuli vanhenemisesta,  Peilistä ei tosiaan välttämättä osaa itse tulkita ikäänsä ja omat ystävät, tuttavat, sukulaiset, vanhenevat samassa tahdissa, niin ei huomaa mitään, mutta jotain vanhaa sarjaa jota on katsonut nuorempana, niin huomaa.

Vierailija
25/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta koska näkee peilistä oman naaman joka päivä. Sitä ei heti huomaa vaikka ikää tulee lisää. Ota nyt kuva naamastasi ja vertaa sitä kuvaan joka on otettu kun olit 20-vuotias. Olet ilmeisesti vampyyri jos et huomaa mitään eroa.

Myös monella 45 vuotiaalla alkaa lähinäkö heikentyä niin saattaa johtua siitäkin. 

Vierailija
26/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taruolennolle voi olla kateellinen.

Vierailija
27/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan näin näkemättä sanoa, et sinä näytä niin nuorelta. Optinen harha peilissä, narsistinen ehkä mielenlaatu.

Vierailija
28/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä luulee säilyneensä nuoren näköisenä ja hokee sitä jatkuvasti. Todellisuudessa on kaikkea muuta, mutta en tätä hänelle raaski kertoa. 

Vierailija
29/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50+. Mun mielessäni olen jäänyt tuonne 30-40v ikäluokkaan. Välillä kun näen oman ikäisen esim telkkarissa, hätkähdän, että en kai minä näytä noin vanhalta. Omasta mielestäni en todellakaan. Olen mielestäni paljon nuorekkaampi. Tosin harva sitä sanoo ja ne paperitkin on viimeksi kysytty 20-30v sitten. 

Omasta mielestä olen kyllä nuorekas, ja se on pääasia. Ketään ikäistäni en kadehdi, koska kaikki näyttävät mielestäni itseäni vanhemmilta

Narsku.

Vierailija
30/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsku.

Voi ei😅 Tää oli mun käsitys huumorista ja kevyestä sarkasmista! Ei tunnu mennä maaliin

Vierailija
31/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän ihmiset luulee, että olen ikäistäni nuorempi! Olen nyt 41v ja odotan koska ensimmäinen iso rupsahtaminen tapahtuu. Nyt luullaan yli 10v nuoremmaksi.

Eivät luule. Jostain syystä mielistelevät sinua. 

Miksi ihmeessä mielistelisivät? Myös Alkon kassalla varmaan sen takia kysyvät papereita 😂 

Vierailija
32/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Vierailija
33/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 57-vuotias ja tosiaan 20-kesäisen näköinen, pukeudun myös nuorekkaasti eli peppuvakoleggingsit ja napapaita yms.

Vierailija
34/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko joku kateellinen. Yleensä keski-iässä ihmisillä on vähän perspektiiviä ulkonäköasioihin. Nuorena itsekin kadehdin toisten ulkonäköä mutta se on jäänyt. Nyt 48-vuotiaana huomaan että jotkut ikäiseni näyttävät nuoremmilta ja jotkut vanhemmilta. En kadehdi kumpaankaan suuntaan koska en näe hirveästi merkitystä minkä ikäiseltä näyttää. Lisäksi tilanne muuttuu kunkin kohdalla niin äkkiä. 40-vuotiaana nuorelta näyttänyt näyttääkin parin vuoden päästä paljon vanhemmalta. Nelikymppisenä ikäistään vanhemmalta näyttänyt voi jämähtää vuosiksi näyttämään ihan samalta, joten näyttääkin viisikymppisenä ikäistään nuoremmalta. Ja entä sitten?

Vierailija
35/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sehän tutkitusti tapahtuu 45 iän paikkeilla ja jostain syystä hehkuttajia ei ole enää kun ikä on 47, 48 etc

Vierailija
36/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla näössä vikaa jos kuvittelee jonkun 45-vuotiaan näyttävän 25 vuotta nuoremmalta. 10 vuotta nuoremmalta voi näyttää.

Vierailija
37/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 45-vuotiaat näytä ikinä parikymppisiltä kuin omissa haaveissaan :D

Vierailija
38/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näyttäisit kolmekymppiseltä, sulta kysyttäisiin paperit. Itseltäni kysytään käytännössä aina ja olen 37v.

Vierailija
39/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Vierailija
40/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä. Ei edes Mette Mannonen näytä alle 40 veeltä kasvoistaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi