Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut on niin kateellisia 45-vuotiaille, jotka näyttävät parikymppisiltä?

Vierailija
26.08.2024 |

Ihailisitte heitä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
2/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ,miksi ,miksi ,miksi,   siksi ,siksi ,siksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä nähnyt yhtään 45 v, joka näyttäisi parikymppiseltä. Parilta tutulta 40 v on kysytty paperit, kun on ostaneet alkoholia, mutta ei niistäkään kumpikaan mun silmiin kaxkymppiseltä näytä.

Vierailija
4/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt 45-vuotiaana joka näyttäisi parikymppiseltä. Olen kyllä nähnyt parikymppisen narkkarin joka näytti ikäänsä 10-20v vanhemmalta.

Nuorekkaita ja hyvillä geeneillä varustettuja keski-ikäisiä kyllä näkyy. Ei kukaan näytä huomattavasti itseään nuoremmalta, paitsi se yksi meteorologi maikkarilta. Useimmat näyttävät suht ikäiseltään, osa onnekkaita fresseiltä ja hyviltä.

Vierailija
5/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään nähnyt yhtään 45 vuotiasta, joka näyttäisi ikäänsä nuoremmalta. Niitä olen kyllä nähnyt, jotka luulevat näyttävänsä nuorelta. Siinä on jonkinlainen mt-ongelma kyllä taustalla. Aina. 

Vierailija
6/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisaalta niin moni 20 vuotias näyttää yli nelikymppiseltä lihavine olemuksineen ja hommsuisine vaatteineen. Tätä ihmettelen, en kadehdi.

Vierailija
7/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavat näyttää ihan hyviltä yli nelikymppisinä mutta ei ne koskaan menisi kakskymppisestä.

Vierailija
8/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy hyvin saara laine-ketjusta.

Vierailija
9/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääsyn, lässyn, ap.

Vierailija
10/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen jollekin, joka luulee näyttävänsä nuoremmalta? Ja haluaa sen vuoksi pärstänsä lehteen ja tietysti rahan ja näkyvyyden vuoksi. *noloa*

Vierailija
11/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään nähnyt yhtään 45 vuotiasta, joka näyttäisi ikäänsä nuoremmalta. Niitä olen kyllä nähnyt, jotka luulevat näyttävänsä nuorelta. Siinä on jonkinlainen mt-ongelma kyllä taustalla. Aina. 

Taattu av-vastaus 😂

Vierailija
12/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavat näyttää ihan hyviltä yli nelikymppisinä mutta ei ne koskaan menisi kakskymppisestä.

Sinun tuttavasi = Kaikki maailman naiset

Vierailija
13/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt 45-vuotiaana joka näyttäisi parikymppiseltä. Olen kyllä nähnyt parikymppisen narkkarin joka näytti ikäänsä 10-20v vanhemmalta.

Nuorekkaita ja hyvillä geeneillä varustettuja keski-ikäisiä kyllä näkyy. Ei kukaan näytä huomattavasti itseään nuoremmalta, paitsi se yksi meteorologi maikkarilta. Useimmat näyttävät suht ikäiseltään, osa onnekkaita fresseiltä ja hyviltä.

Tämä yksi meteorologi on tosiaan ainoa laatuaan, luonnon oikku 😅

Kyllä näitä on muitakin. Itse tunnen myös 40+ naisia, joita luullaan max 30-vuotiaaksi, ja itsekin olen tällainen! Edelleen kysellään papereita, joten oletan että usean silmään näytän alle 30-vuotiaalta. Moni pyytää minua toistamaan ikäni kun sen jossain kerron ja on ihan sanonut että en olisi ikinä uskonut. Miksi tuollaista valehdella, en itse ainakaan koskaan valehtele että joku näyttää nuoremmalta, miksi ihmeessä valehtelisin?

Olen huomannut että tömä aihe ärsyttää monia 😂 Miksi en saisi iloita siitä että olen säilynyt nuorena?

Vierailija
14/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta koska näkee peilistä oman naaman joka päivä. Sitä ei heti huomaa vaikka ikää tulee lisää. Ota nyt kuva naamastasi ja vertaa sitä kuvaan joka on otettu kun olit 20-vuotias. Olet ilmeisesti vampyyri jos et huomaa mitään eroa.

Vierailija
15/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla itselläsi mt-ongelma, jos mielestäsi kaikki samanikäiset näyttävät yhtä vanhoilta. Tosiasiassa eroa voi olla yksilöiden välillä vaikka 20v verran, myös biologisen iän suhteen. 

Vierailija
16/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä halua näyttää 45vanhana 20vuotiaalta.

Vierailija
17/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän ihmiset luulee, että olen ikäistäni nuorempi! Olen nyt 41v ja odotan koska ensimmäinen iso rupsahtaminen tapahtuu. Nyt luullaan yli 10v nuoremmaksi.

Vierailija
18/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista voi kommentoida vasta kun näkee henkilöstä otetun kuvan, jota ei ole käsitelty mitenkään tai ihmisen livenä. Muuten ihan turha mitään kuvia tuutata minnekään ja kalastella kehuja ulkomuodostaan.

Vierailija
19/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla itselläsi mt-ongelma, jos mielestäsi kaikki samanikäiset näyttävät yhtä vanhoilta. Tosiasiassa eroa voi olla yksilöiden välillä vaikka 20v verran, myös biologisen iän suhteen. 

Niin tai sitten sinä olet sellainen, joka kuvittelee itsestään liikoja harhoissaan. 

Vierailija
20/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, löytyi yksi lumihiutale, jolle +45 ikä on kriisi. Yli 45-vuotiaat ovat mummoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi