Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut on niin kateellisia 45-vuotiaille, jotka näyttävät parikymppisiltä?

Vierailija
26.08.2024 |

Ihailisitte heitä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50+. Mun mielessäni olen jäänyt tuonne 30-40v ikäluokkaan. Välillä kun näen oman ikäisen esim telkkarissa, hätkähdän, että en kai minä näytä noin vanhalta. Omasta mielestäni en todellakaan. Olen mielestäni paljon nuorekkaampi. Tosin harva sitä sanoo ja ne paperitkin on viimeksi kysytty 20-30v sitten. 

Omasta mielestä olen kyllä nuorekas, ja se on pääasia. Ketään ikäistäni en kadehdi, koska kaikki näyttävät mielestäni itseäni vanhemmilta

Jos näyttäisit kolmekymppiseltä, sulta kysyttäisiin paperit. Itseltäni kysytään käytännössä aina ja olen 37v.

Minultapa kysytty paperit usein 46-vuotiaana. Rikopa ennätykseni, sen sanon että sun ikäiset ei tosiaa tiedä mikä rupsahdus paukku oottaa tuossa 44-48 välillä. Se vain on niin!

Vierailija
42/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50+. Mun mielessäni olen jäänyt tuonne 30-40v ikäluokkaan. Välillä kun näen oman ikäisen esim telkkarissa, hätkähdän, että en kai minä näytä noin vanhalta. Omasta mielestäni en todellakaan. Olen mielestäni paljon nuorekkaampi. Tosin harva sitä sanoo ja ne paperitkin on viimeksi kysytty 20-30v sitten. 

Omasta mielestä olen kyllä nuorekas, ja se on pääasia. Ketään ikäistäni en kadehdi, koska kaikki näyttävät mielestäni itseäni vanhemmilta

Jos näyttäisit kolmekymppiseltä, sulta kysyttäisiin paperit. Itseltäni kysytään käytännössä aina ja olen 37v.

Minultapa kysytty paperit usein 46-vuotiaana. Rikopa ennätykseni, sen sanon että sun ikäiset ei tosiaa tiedä mikä rupsahdus paukku oottaa tuossa 44-48 välillä. Se vain on niin!

Katsopa esim. Miltä Vappu Pimiä näytti 10 vuotta sitten! Kymmenessä vuodessa on luomet lysähtäneet ja tullut komeat uurteet silmäkulmiin. Samoin kaikki muutkin julkkikset jotka nyt 44-49, ei heiltä papereita kysellä enää vaan varmasti osalta kysyttiin vielä 2014.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän semmoisia edes ole olemassa. Vain sun fantasioissas.

Vierailija
44/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 45 vuotias olisi kaunis, niin ei se tarkoita että hän näyttää nuoremmalta. 

Ei 45 vuotiaat vielä vanhoilta näytä, vähän ryppyjä silmien ympärillä ja kaulassa juonteita, mutta iho ei ole vielä veltostunut.

Vierailija
45/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta olla itseäni nuoremman näköinen. Mutta babyface kun on niin ei sille mitään voi. Vanhenemisessa ei ole mitään vikaa enkä ole ulkonäkökeskeinen. Äidilläni samanlainen babyface ja häneltäkin kysytty papereita vielä lähemmäs 50-vuotiaana :D

Vierailija
46/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minultapa kysytty paperit usein 46-vuotiaana. Rikopa ennätykseni, sen sanon että sun ikäiset ei tosiaa tiedä mikä rupsahdus paukku oottaa tuossa 44-48 välillä. Se vain

Vappu Pimiän kasvojen muoto ei ole nuorekas ja hänellä on ohuet huulet ym mitkä vanhentavat. Tietyt piirteet saavat ihmisen näyttämään nuoremmalta, oli ryppyjä tai ei. 

Vierailija
47/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään nähnyt yhtään 45 vuotiasta, joka näyttäisi ikäänsä nuoremmalta. Niitä olen kyllä nähnyt, jotka luulevat näyttävänsä nuorelta. Siinä on jonkinlainen mt-ongelma kyllä taustalla. Aina. 

Joku mt-ongelma on myös niillä ikiä vahtivilla ja luulotella mitä nyt kukin luulee itsestään. Kun ei tiedä kuitenkaan.  Pitää kysyä henkilökohtaisesti jos niin polttelee. 

Vierailija
48/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minultapa kysytty paperit usein 46-vuotiaana. Rikopa ennätykseni, sen sanon että sun ikäiset ei tosiaa tiedä mikä rup

Jessus miten tarkkaa analyysiä. Pimiä ei ole vanha näytti nyt miltä hyvänsä.  Sen huomaa ylimalkaisestikin katsoen. 

Vierailija
49/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muusta tiedä, mutta onhan tämä aika bätäng.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010619766.html

Vierailija
50/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, kuinka nuorelta näyttää vaan se, että näyttää ikäisekseen elinvoimaiselta ja kauniilta. Sellaisia ovat kauniit ja seksikkäät ihmiset. Osa ihmisistä on luonnostaan lapsen näköisiä, se ei ole nuoruutta tai kauneutta. Samalla tavalla osa parikymppisistä näyttää sediltä ja tädeiltä.  

Katsokaa ranskattaria

Vierailija
51/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minultapa kysytty paperit usein 46-vuotiaana. Rikopa ennätykseni, sen sanon että sun ikäiset ei tosiaa tiedä mikä rupsahdus paukku oottaa tuossa 44-48 välillä. Se vain

Mikä babyface! Hekoheko, kaikki olevinaan babyfacet omaa 40+ ikäisenä kolmoisleuanja vartalo on suora pötkö. Pituus alle keskitason ja painoa hyvin reilusti. Tämmöisiä olleet kaikki olevinaan babyfacet. Lisäksi ohut tukka, joka ei kasva korvia alemmaksi ja sitä vaalennetaan. Kaunistautuessaan liimaavat ripsiä ja hiuslisäkkeitä. 

Vierailija
52/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaunis on ja hyvinvoivan näköinen, mutta ihan nelikymppiseltä näyttää silmäryppyineen.

Vierailija
53/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietitään mahdollista syytä sitten kun oikeasti moinen ihme näkyy ja jos siitä tulee kateuden tunteita. Sen sijaan siitä ei ole syytä olla kateellinen kenenkään, että joillakin on tuollainen kyky pettää itseään ja uskotella itselleen ihan puuta heinää.

Mutta ihan mielenkiinnosta, miksi 45-vuotias haluaisi näyttää parikymppiseltä?

Vierailija
54/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaunis on ja hyvinvoivan näköinen, mutta ihan nelikymppiseltä näyttää silmäryppyineen.

Samaa mieltä ja nuorekas on ja huom! Ei ole babyface.  Babyfaceksi itseään tituleeraavan eivät esim. 44-vuotiaana ylipainoisena näytä päivääkää. Alle 67-vuotiaalta Tyyne -mummulta, joka on lihava joka kohdasta.

Vierailija
55/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään nähnyt yhtään 45 vuotiasta, joka näyttäisi ikäänsä nuoremmalta. Niitä olen kyllä nähnyt, jotka luulevat näyttävänsä nuorelta. Siinä on jonkinlainen mt-ongelma kyllä taustalla. Aina. 

Joku mt-ongelma on myös niillä ikiä vahtivilla ja luulotella mitä nyt kukin luulee itsestään. Kun ei tiedä kuitenkaan.  Pitää kysyä henkilökohtaisesti jos niin polttelee. 

Ne on botoksia itseensä jatkuvasti hakevat 20-35 vuotiaita jotka näyttää ikäänsä vanehmmilta erikoisine piirteineen.

Vierailija
56/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kauneutta ei kukaan kiistä, mutta ei hän parikymppiseltä näytä vaan ihan ikäiseltään. 

Vierailija
57/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. HERMOMYRKKYÄ BRUKSISMIIN, KUN EI VIITSITÄ TEHDÄ LEUKAJUMPPAA!

SAMALLA OTSAAN MIKSI? KOSKA OVAT PINNALLISIA RAUKKOJA..

bruksismi on jäätävän yleistä ja mullekin tarjottu hermomyrkkyä siihen, en vaan huoli ja hyvin menee en ole pinnallinen.

Vierailija
58/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän ihmiset luulee, että olen ikäistäni nuorempi! Olen nyt 41v ja odotan koska ensimmäinen iso rupsahtaminen tapahtuu. Nyt luullaan yli 10v nuoremmaksi.

Eivät luule. Jostain syystä mielistelevät sinua. 

Miksi ihmeessä mielistelisivät? Myös Alkon kassalla varmaan sen takia kysyvät papereita 😂 

Heidän täytyy tehdä sitä satunnaisesti. Et edelleenkään näytä 20. 

Vierailija
59/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. ja jos pitäisi arvioida omaa ikää kuvasta niin veikkaisin johonkin 40-50v. välille.

Vierailija
60/84 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 57-vuotias ja tosiaan 20-kesäisen näköinen, pukeudun myös nuorekkaasti eli peppuvakoleggingsit ja napapaita yms.

57-vuotiaana et todellakaan näytä 20-kesäiseltä. Voit pukeutua kuten he, mutta naamasi ja kroppasi paljastavat todellisen iän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän