Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia
Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..
Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on lopulta ihan sama kuka sen touhun lopettaa, jos sen joku vaan lopettaa. Jos sun lapses tai läheises on vaarassa ja joku pelastaa hänet, niin ootko kiitollinen sille pelastajalle vai rupeatko haukkumaan että hän ei ollu poliisi tai ei oo sellanen tai tällainen arvostamasi henkilö? Kyllä mä ainakin oon kiitollinen auttajalle, oli hän sitten mihin tahansa ryhmään kuuluva. Nääkin tapaukset on monet sellasia, missä poliisi ei oo auttanu. Niin mitä sitten pitäs tehdä? Olla tekemättä mitään, kun omat lapset kärsivät? Ehei, on hyvä että on vaihtoehtoja ja tää vaikuttaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuloksia tulee.
Jos lapsesi on ollut omenavarkaissa, ja saa kannoilleen ex-poliiseja ja sotilaita, koet konseptin toimivaksi ja luotat jahtaajien arvostelukykyyn?
Vertaat pedofiiliä omenava
En vertaa.
Sama ilmiö toistuu kuin esim maahamuuttokeskusteluissa: jos olet vähänkin eri mieltä, niin heti olet rzisti. Jos vaadit vastuullisuutta ja erityistä huolellisuutta näiltä p-metsästäjiltä, olet pedari itsekin. Tympäisevää tällainen. Mutta näin halutaan tukkia muiden suut, kaikkien pitää vain nyökytellä hyväksyvästi ja kiillottaa ryhmän kilpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän pyörii pedoja ja joku sanoman pomokin jäi kiinni hyväksikäytöstä. Joten pedot ovat hyväksyttyjä täällä
Laitapa lähde tai Yle/Hesari/Sanoma-mölisijän paskanjauhantaa.
Käräjäoikeuden tuomiossa sanotaan:
Träskelin on oikeudettomasti pitänyt hallussaan yhteensä ainakin 1800 kuvaa ja yhtä videota, joissa on esitetty 18:n 4 momentissa tarkoitettua lasta sukupuolisiveellisyyttä ilmeisen loukkaavalla tavalla. Niissä lapset ovat poseeranneet alasti, alusvaatteissa, vähäpukeisina tai vaatteet päällä edellä mainitulla tavalla. Nuorimmat ovat olleet alle 10-vuotiaita. Träskelin on tallentanut kuva-aineiston internetistä kuvapaketteina.
Kaivoit vanhan jutun vuodelta 2018, koska?
Mites nämä persuusomlaiset suojelemat pedofiilit. Perussuomalaiset suojelee pedofiileja?
Neljä kuntavaaliehdokasta on tuomittu lapseen kohdistuneista seksuaalirikoksista, kertoo Helsingin Sanomat. Ehdokkaat ovat perussuomalaisten ja kokoomuksen listoilla. Helsingin Sanomat kävi läpi kuntavaaleissa ehdolla olevien lainvoimaisia tuomioita 20162021.
Kovimman tuomion on Helsingin Sanomien mukaan saanut Kannonkosken perussuomalaisten ehdokaslistalla oleva mies. Hänet tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kunnianloukkauksesta, kavalluksesta ja väärennyksestä 1 vuoden ja 10 kuukauden ehdolliseen vankeuteen.
Toiseksi ankarimman rangaistuksen on saanut Leppävirran perussuomalaisten listoilla oleva mies, 10 kuukautta vankeutta ehdollisena lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän pyörii pedoja ja joku sanoman pomokin jäi kiinni hyväksikäytöstä. Joten pedot ovat hyväksyttyjä täällä
Träskelin on oikeudettomasti pitänyt hallussaan yhteensä ainakin 1800 kuvaa ja yhtä videota, joissa on esitetty 18:n 4 momentissa tarkoitettua lasta sukupuolisiveellisyyttä ilmeisen loukkaavalla tavalla. Niissä lapset ovat poseeranneet alasti, alusvaatteissa, vähäpukeisina tai vaatteet päällä edellä mainitulla tavalla. Nuorimmat ovat olleet alle 10-vuotiaita. Träskelin on tallentanut kuva-aineiston internetistä kuvapaketteina.
Mites nämä persuusomlaiset suojelemat pedof
Koska se liittyi kommenttiin siitä, että sanomalle pedarit ovat tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että työhaastattelussa kertoi että muuten olen pedofiili? Taidat olla täysääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä vaan, että ketä se palvelee, jos joku lapsiin suuntautunut menettää nyt työpaikkansa vaikka kirjanpitäjänä, trukkikuskina tai kaupankassana? Ymmärrän, että näitä tyyppejä ei pidä olla kouluissa tai päiväkodeissa, mutta kai heillä on silti oikeus hankkia elantonsa muualtakin kuin kelasta?
Ei tässä suuntautumisesta ollut kyse vaan toiminnasta. Kyllähän tämä on heille palaute ko. toiminnan hyväksyttävyydestä.
Ryhmä raportoi kaikki törkeät tapaukset kyllä myös poliisille kun he ovat ensin saaneet kerätyksi riittävän hyvää näyttöä.. Poliisin omat resurssit ei mitenkään riitä kaikkeen valitettavasti. Jos riittäisi, niin mitään tällaista ryhmää ei tarvittaisi tietenkään.
Ja ryhmä tutkii muitakin juttuja kuin pedaritapauksia. Rahanhuijausjuttuja eivät ota, koska sitten eivät muuta ehtisi tekemäänkään kuin tutkia niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on lopulta ihan sama kuka sen touhun lopettaa, jos sen joku vaan lopettaa. Jos sun lapses tai läheises on vaarassa ja joku pelastaa hänet, niin ootko kiitollinen sille pelastajalle vai rupeatko haukkumaan että hän ei ollu poliisi tai ei oo sellanen tai tällainen arvostamasi henkilö? Kyllä mä ainakin oon kiitollinen auttajalle, oli hän sitten mihin tahansa ryhmään kuuluva. Nääkin tapaukset on monet sellasia, missä poliisi ei oo auttanu. Niin mitä sitten pitäs tehdä? Olla tekemättä mitään, kun omat lapset kärsivät? Ehei, on hyvä että on vaihtoehtoja ja tää vaikuttaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuloksia tulee.
Jos lapsesi on ollut omenavarkaissa, ja saa kannoilleen ex-poliiseja ja sotilaita, koet konseptin toimivaksi ja luotat jahtaajien arvostelukykyyn?
Vertaat pedofiiliä omenava
Kielletty hedelmä..
Tuokin pedofiili ennätti ahertaa vuosikausia ennen kuin jäi kiinni.
Aikuinen mies hyväksikäytti yli sataa lasta vuosien aikana. Yli 10 vuodeksi vankeuteen tuomittu Jesse Niko Kristian Erkkonen, 28, piti rangaistustaan liian ankarana ja valitti siitä Turun hovioikeuteen.
Hovioikeus korotti rangaistusta ja tuomitsi Erkkosen 11 vuodeksi vankeuteen.
Vuosien 20162021 aikana Erkkonen hyväksikäytti yli sataa lasta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3dfe4b74-4895-4e3d-afa4-5224d5142dfb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ikinä tiedä, pedareillakin on klikkejä ja hyväveliverkostoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?
Eikö pedofiili ole rikos? Onhan se
Ei ole. Seksuaalinen väkivalta on rikos.
Vai pitäisikö heteroita rangaista koska jotkut heterot raiskaavat?
Vierailija kirjoitti:
Pedofilia on 10 vuoden päästä ihan samanlainen seksuaalinen suuntaus kuin homouskin.
Maailma muuttuu. Eläköön Pride !
Ei varmasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun lasta ei tule linnakundit tai entiset sotilaat kouluttamaan. Poliisilla on oikeus harjoittaa pakkovaltaa jos tarve vaatii, ei linnakundeilla ja muilla kaduntallaajilla. Siihen on painava syy ja poliisilla on toimintaansa vuosien koulutus. Teinille tarjotaan sivussa apua, jos tarve vaatii.
Kotipullistelijat ja hellapoliisit saavat laittaa pillit pussiin ainakin nuorien osalta.
Ethän sä tiedä kuka sitä omenavarkaissa ollutta lastas kouluttaa. Se on ihan siitä kiinni, kenen omenoita se lapsi varastaa. Mut kyllä, oon samaa mieltä kanssasi...sinä itse olet se, jonka pitäis kouluttaa lastasi, että ei niitä omenoita saa varastaa. Se on ikävämpää kun muut joutuu siitä sanomaan. Ja kun muut joutuu siitä sanomaan, niin se sanoja on sellanen ihminen, jonka taustoja sä et voi kontrolloida. Eli tästä päästään taas tähän peruspointtiin: Jos ei tee pahuuksia, niin ei tartte sitten kenenkään kouluttaa. Mut teillä on täällä näköjään sellanen henki, että pahuuksia saa tehdä, mutta niihin ei saa puuttua kuin joku asiantuntija ja hänenkin pitää olla juuri oikeanlainen priimus, että voi asiasta edes minkäänlaista huomautusta tehdä, naurettavaa xD Hyvä vaan, että pahuuksiin puututaan ja jos saadaan pahuudet loppumaan. Oli sitten tulipalon sammuttajana vaikka maailman pahin mies nro 1, niin silti hän tekee siinä oikein, kun sammuttaa sen tulipalon.
Vaikuttaa parantaisen fb ryhmän toisinnolta.
Sielläkin julkaistiin pedareitten tietoja ja siinä sivussa vasemmistolaisten ja venäjäkriitikoiden tietoja ja nämä olivat kas kummaa syyttömiä mihinkään. Silti julkaistiin.
Puhdasta wt-touhua ;)
Missäs tämä ryhmä julkaisee tietojaan.
Nämähän ovat lähestyneet omasta mielestään lapsia. Kyllä ne oikeatkin lapset saa osansa, ja just näiden toimesta. Että puolustelkaa toki, oikeuden käsissäkään näille ei tehdä mitään.
En ymmärrä, miksei voisi narauttaa jotakuta lapsia seksuaalisessti lähestyvää. Jää varmaan iso osa kokeilematta jos joku seuraus saattaa olla edessä. Nyt ei mitään ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin pedofiili ennätti ahertaa vuosikausia ennen kuin jäi kiinni.
Aikuinen mies hyväksikäytti yli sataa lasta vuosien aikana. Yli 10 vuodeksi vankeuteen tuomittu Jesse Niko Kristian Erkkonen, 28, piti rangaistustaan liian ankarana ja valitti siitä Turun hovioikeuteen.
Hovioikeus korotti rangaistusta ja tuomitsi Erkkosen 11 vuodeksi vankeuteen.
Vuosien 20162021 aikana Erkkonen hyväksikäytti yli sataa lasta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3dfe4b74-4895-4e3d-afa4-5224d5142dfb
Iskuryhmä yrittää estää juuri tämänlaisia ihmisiä harjoittamasta toimintaansa. En tajua mitä pahaa siinä on. Miettikää oikeesti kaikki Iskuryhmän vastustajat, te sanotte että siellä on jotain ex-sotilaita ja ex-poliiseja, hui kamalaa. Mitä sillä on väliä, jos he ottavat kiinni tällaisia? Ootte varmaan sellasia, että jos joku hyökkää teidän läheisten kimppuun ja joku vaikka persu rientää avuks, niin huudatte vaan: "Hui, persu! Mee pois, persu! Anna mun läheisen vaan kärsiä ja kuolla!" Tai vaikka vassari rientää avuks, niin: "Ei! Mee pois kun oot vassari! Mä haluun poliisin auttamaan, mä ootan että poliisi tulee puolen tunnin päästä ja sen aikaa toi saa tuossa hakata mun läheistä". Ei oo väliä kuka auttaa, kunhan joku auttaa, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ne miehet, joilla on poikkeuksellisen suuri tarve huudella joka paikassa, miten vihaavat naistentenhakkaajia. Neljän seinän sisällä sitten hakkaavat omaa kumppaniaan kuin vierasta sikaa.
Yleisesti ottaen homma menee niin, että jos joku voimakkaasti vastustaa jotain niin hän itse juuri on sellainen mitä hän vastustaa. Meillä ihmisillä on tapana kääntää toisten huomio pois meidän huonoista tavoistamme/ominaisuuksistamme. Esimerkiksi pedofiilin on helppo "kovaäänisesti" vastustaa pedofiliaa koska hän itse tietää millaista on olla sellainen ja siksi hän osaa olla erittäin vakuuttava. Hänellä on tavallaan tietoa mitä "tavallisella" ihmisellä ei ole.
No huhhuh. Ihan tavallisena kansalaisena, vastustan kaikkea rikollista toimintaa ja viestissäkin mainittua sekä muutenkin huonoa käytöstä jne, miksi ihmeessä se tekisi minusta samanlaisen? Että kun en pidä murhailijoista niin olen itsekin samanlainen?
Mun tietoni julkaistiin äänekoskelaisen homon ( kyllä elää rekisteröidyssä parisuhteessa) faceryhmässä minua ei ole koskaan epäilty, syytetty tai tuomittu mistään rikoksesta lukuunottamatta törkeää liikenteen vaarantamista 40 vuotta sitten.
Perättömistä väitteistä seurasi vuosia kestävä helvetti. Lapsen päiväkodissakin leikkivät sellaista leikkiä jossa lapselleni laitettiin jalkapanta. Olin lähellä itsemurhaa. Lapseni käy vieläkin terapiassa vaikka on jo aikuinen.
Mun lasta ei tule linnakundit tai entiset sotilaat kouluttamaan. Poliisilla on oikeus harjoittaa pakkovaltaa jos tarve vaatii, ei linnakundeilla ja muilla kaduntallaajilla. Siihen on painava syy ja poliisilla on toimintaansa vuosien koulutus. Teinille tarjotaan sivussa apua, jos tarve vaatii.
Kotipullistelijat ja hellapoliisit saavat laittaa pillit pussiin ainakin nuorien osalta.