Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia
Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..
Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Tätä toimintaa on hyvin vaikeaa hyväksyä siitä syystä, että tuo ei ole se oikea tapa ja ennen kaikkea tässä kärsii noiden ison virheen tehneiden iljetysten perheet.
Ajatelkaa niitä lapsia joiden isän naama leviää netissä ja ne kaikki kamalat irstaat viestit joita oma isä on lähetellyt alaikäisille. Joo joku sanoo, että kyllä nekin on lapsia jotka näitä viestejä miehiltä saa ja hekin kärsii, mutta he ovat anonyymejä henkilöitä. Eivät he ole tunnistettavissa mitenkään, mutta noiden miesten perhekuviot on helposti löydettävissä.
Ei mene oikein ja tässä niitetään hyvin ikävää satoa viattomien lasten osalta. Aikuiset pärjää aina, mutta lapset on eri juttu.
Höpö höpö että aikuiset mukamas pärjäis aina, ei todellakaan pärjää. Miksi luulet että on olemassa kaikenlaisia mielenterveys ja muita palveluita? Siksi, että aikuisetkaan ei pärjää aina.
Mitä tulee muuhun viestiisi ja kärsimykseen niin...sillä tavalla asiat menee. Läheiset kärsivät AINA, oli sitten millaisesta rikoksesta tahansa kyse. Siksipä minulla on hyvä neuvo...että ei kannata tehdä iljettäviä rikoksia, niin ei joudu niiden takia itse kärsimään eikä omat läheisetkään joudu kärsimään ja mikä tärkeintä, niiden iljettävien rikosten kohteetkaan eivätkä heidän läheiset joudu kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ne miehet, joilla on poikkeuksellisen suuri tarve huudella joka paikassa, miten vihaavat naistentenhakkaajia. Neljän seinän sisällä sitten hakkaavat omaa kumppaniaan kuin vierasta sikaa.
Yleisesti ottaen homma menee niin, että jos joku voimakkaasti vastustaa jotain niin hän itse juuri on sellainen mitä hän vastustaa. Meillä ihmisillä on tapana kääntää toisten huomio pois meidän huonoista tavoistamme/ominaisuuksistamme. Esimerkiksi pedofiilin on helppo "kovaäänisesti" vastustaa pedofiliaa koska hän itse tietää millaista on olla sellainen ja siksi hän osaa olla erittäin vakuuttava. Hänellä on tavallaan tietoa mitä "tavallisella" ihmisellä ei ole.
Pettämätön logiikka. Eli kun porukka täällä niin hirveesti vastustaa Iskuryhmää, niin ne on sitten itse Iskuryhmän jäseniä
Sinun pitäisi opetella ajattelemaan asioita järjen eikä tunteen avulla. Ihmiset vastustavat "iskuryhmää" koska on täysin varmaa, että homma lähtee nopeasti käsistä. Paatuneet rikolliset jahtaamassa toisia rikollisia...heh heh! Toiminta on kuin Pahkasiasta.
Mulle on lopulta ihan sama kuka sen touhun lopettaa, jos sen joku vaan lopettaa. Jos sun lapses tai läheises on vaarassa ja joku pelastaa hänet, niin ootko kiitollinen sille pelastajalle vai rupeatko haukkumaan että hän ei ollu poliisi tai ei oo sellanen tai tällainen arvostamasi henkilö? Kyllä mä ainakin oon kiitollinen auttajalle, oli hän sitten mihin tahansa ryhmään kuuluva. Nääkin tapaukset on monet sellasia, missä poliisi ei oo auttanu. Niin mitä sitten pitäs tehdä? Olla tekemättä mitään, kun omat lapset kärsivät? Ehei, on hyvä että on vaihtoehtoja ja tää vaikuttaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuloksia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on lopulta ihan sama kuka sen touhun lopettaa, jos sen joku vaan lopettaa. Jos sun lapses tai läheises on vaarassa ja joku pelastaa hänet, niin ootko kiitollinen sille pelastajalle vai rupeatko haukkumaan että hän ei ollu poliisi tai ei oo sellanen tai tällainen arvostamasi henkilö? Kyllä mä ainakin oon kiitollinen auttajalle, oli hän sitten mihin tahansa ryhmään kuuluva. Nääkin tapaukset on monet sellasia, missä poliisi ei oo auttanu. Niin mitä sitten pitäs tehdä? Olla tekemättä mitään, kun omat lapset kärsivät? Ehei, on hyvä että on vaihtoehtoja ja tää vaikuttaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuloksia tulee.
Jos lapsesi on ollut omenavarkaissa, ja saa kannoilleen ex-poliiseja ja sotilaita, koet konseptin toimivaksi ja luotat jahtaajien arvostelukykyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä vaan, että ketä se palvelee, jos joku lapsiin suuntautunut menettää nyt työpaikkansa vaikka kirjanpitäjänä, trukkikuskina tai kaupankassana? Ymmärrän, että näitä tyyppejä ei pidä olla kouluissa tai päiväkodeissa, mutta kai heillä on silti oikeus hankkia elantonsa muualtakin kuin kelasta?
Ei ole. Nämä kuuluu mullan alle kaikki
Vierailija kirjoitti:
Pedofilia on luonnollinen asia ja heillä on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan.
Pedofiliaa esiintyy myös eläimillä.
Ennen pedofilia luokiteltiin sairaudeksi kuten homoseksuaalisuuskin. Onneksi nykyään ollaan suvaitsevaisempia.
Osa aikuisista (esim. naiset) ovat saaneet myös ahdistelua vuosia, ei tarvitse mennä kauas taakse ajassa. Ellei ole lähtenyt somesta ja sivustoilta. Silti silmiin voi osua monta ällöttävää otsikkoa. Keski-iässä voi tietysti olla ettei kaikkia samoin lähestytä, jos on tätimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsesi on ollut omenavarkaissa, ja saa kannoilleen ex-poliiseja ja sotilaita, koet konseptin toimivaksi ja luotat jahtaajien arvostelukykyyn?
Vertaatko nyt saalistajien uhreiksi joutuneita lapsia omenavarkaisiin? Ööh, aika outoa. Mut ei logiikka oikein pelaa tällä forumilla muutenkaan. Tajusin taas että täällä nähdään noi rikosten kohteeksi joutuneet lapset pahantekijöinä eikä uhreina.
Keksi parempi ja asiaankuuluvampi vertaus niin voin vaikka vastata =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaatko
Ihan aluksi, et taida olla ihan normaali nupistasi. Pahoittelut!
Tarkoitin, kopla jahtaa muitakin kuin pedareita, ja se saattaa johtaa vernhimoisessa joukossa katastrofiin ja uhrina voi olla ilkivaltainen teini.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Henri tuli nähtyä tiktokissa ja käsitin sen silloin puhuvan kryptojuttuja ja vaikutti asialliselta. En ole pitkään aikaan käynyt sen livessä enää ja nyt muutama päivä jäin kuuntelemaan, niin oli aivan raivo ja puhui niin kuvottavia, että olin yrjötä. Fiksuna pitämäni mies siellä silmät pullistellen puhui, kuinka nuo pe d ot haluaa p a n n a lasta t i u k k a a n p..luun ja työntää piip p e r s e e s e en ja näin. Tuota se vaahtos menemään ja mietin mitä se vetää ja miks se puhuu noin iljettävästi. Jos joku rauhoitteli ja kyseenalaisti toimintaa, niin toivotti ne v i t t u u n ja esti ja totesi niiden olevan pe do ja. Mitäh!
Huumeet?
Tuoltako Henry on pestannut porukkaa kun itsekin siellä pyörii?
MOT jäljitti suomalaisrikollisia Espanjan Aurinkorannikolle lomaparatiisissa viihtyvät niin huumekauppiaat kuin pikkukonnatkin
Sadat suomalaiset rikostapaukset kytkeyvät Aurinkorannikkoon. Alueella toimii myös suomalaisyrittäjiä, joilla ei kotimaassa enää ole lupaa liiketoimintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaatko
Täällähän pyörii pedoja ja joku sanoman pomokin jäi kiinni hyväksikäytöstä. Joten pedot ovat hyväksyttyjä täällä
Vierailija kirjoitti:
Ihan aluksi, et taida olla ihan normaali nupistasi. Pahoittelut!
Tarkoitin, kopla jahtaa muitakin kuin pedareita, ja se saattaa johtaa vernhimoisessa joukossa katastrofiin ja uhrina voi olla ilkivaltainen teini.
Täällä nyt ei oo kukaan nupistaan normaali, joten ei tartte pahoitella mun puolesta sen enempää kuin itsesikään.
Ensinnäkin...ei toi ryhmä mitään pelkkiä omenavarkaita jahtaa vaan ihan kunnon häiriköitä ja kiusaajia. Ja varmasti on itse kullekin tullu nuoruudessa sanomaan joku ties minkä alan edustaja...olkoon sitten vaikka entinen linnakundi, tai entinen poliisi tai joku, ihan kuka tahansa tullu sanomaan että: "Hei, älä varasta niitä omenoita" Ja jos homma loppuu siihen niin...tadaa, ongelma ratkaistu. En tajua miks se on niin vaikeeta käsittää, että pääasia ei oo se, KUKA asian ratkaisee, kunhan se vaan ratkeaa. Ja säkin vaan jossittelet, että jos sitten tulevaisuudessa sitä ja tätä ja kuitenkin homma menee näin ja näin. Noh, sen näkee sitten. Toistaiseksi kaikki on menny mun mielestä just niinku pitääkin ja saalistajia jääny kiinni. Jos se sua haittaa niin okei, en tiiä kenen nupissa sitten viiraa. Mut JOS asiat rupeaa menemään toisella mallilla niin sitten mäkin tuomitsen. Meissä on se ero, että sä tuomitset jo ennalta asioita ja mä tuomitsen vasta sen jälkeen jos jotain pahaa tapahtuu.
Täällähän pyörii pedoja ja joku sanoman pomokin jäi kiinni hyväksikäytöstä. Joten pedot ovat hyväksyttyjä täällä
Laitapa lähde tai Yle/Hesari/Sanoma-mölisijän paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuden tuomiossa sanotaan:
Träskelin on oikeudettomasti pitänyt hallussaan yhteensä ainakin 1800 kuvaa ja yhtä videota, joissa on esitetty 18:n 4 momentissa tarkoitettua lasta sukupuolisiveellisyyttä ilmeisen loukkaavalla tavalla. Niissä lapset ovat poseeranneet alasti, alusvaatteissa, vähäpukeisina tai vaatteet päällä edellä mainitulla tavalla. Nuorimmat ovat olleet alle 10-vuotiaita. Träskelin on tallentanut kuva-aineiston internetistä kuvapaketteina.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollutkaan näköjään hyväksikäytöstä tuomittu vaan lapon hallussapidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat pedofiiliä omenavarkaaseen?
Pettämätön logiikka. Eli kun porukka täällä niin hirveesti vastustaa Iskuryhmää, niin ne on sitten itse Iskuryhmän jäseniä ja itse juuri sellaisia, mitä sanovat näiden olevan?