Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia
Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..
Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin.
Kommentit (469)
Jep ja nämähän ei koskaan erehdy? Tai mitäs tuosta jos muutama viaton meneekin yhteisen hyvän puolesta? Olen myös kuullut, että samalla paikkakunnalla asuva saman nniminen tyyliin Pertti Virtanen olisi siinä sivussa kärsinyt ihmistene erehdyksen vuoksi. Kivaa saada leima pe rseeseen kaiman vuoksi..
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?
Eikö pedofiili ole rikos? Onhan se
Ei ole rikos olla pedofiili. Se on rikos vasta jos toteuttaa niitä taipumuksiaan.
Tuskin FBIllä ja NSAlla on ongelmia tavan tallaajan laitteisiin murtautumisessa, ongelma tulee siinä että niin kerätyt todisteet on laittomin keinoin hankittuja eivätkä kelpaa siis todisteeksi oikeudessa. Sama ongelma on tämän ryhmän hommaamien todisteiden kanssa, eivät kelpaa todisteiksi oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?
Ei se, että ihminen ON pedofiili eli tuntee kiinnostusta lapsiin, ole rikos. Seksuaalisuuden toteuttaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olet jotain ei voi olla millään tavalla rikos vain teot on tuomittavia rikollisena. Tässä tapauksessa seksin harrastaminen alaikäisen kanssa joka ei voi oikeasti antaa suostumustaan seksiin koska lapset ovat typeriä.
Aivan järkyttävää toimintaa.
Sama kuin minä alkaisin tietoturva-asiantuntijana tekemään tietomurtoja, ja esittäisin sitten hyvistä, vaikka kuuluisin samaan saastaan itse.
Onko oikeasti kosto ratkaisu kiusaamiseen? Onko julistaminen syylliseksi ilman tutkintaa? Keksin lukuisia tapoja, kuinka lavastaa joku toinen tekijäksi.. ja jopa niin, etten usko edes muiden ammattilaisten huomaavan lavastusta. Tosi kiva kun sitten lynkkausryhmä tekee lopun työn uhrin puolesta.
Suomessa ei ole ollut lynkkausryhmiä varmaan sitten sisällisodan ja eiköhän pidetä se sellaisena. Me ei olla mitään eläimiä toisin kuin ehkä lähi-idässä tai Intiassa tai Afrikassa ollaan (jos puhtaasti katsotaan siitä näkökulmasta että siellä lynkataan pelkän huhun perusteella ihmisiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus ryhmän taustalla hyvä mutta muutama iso ongelma on ilmaantunut:
1. Hakkeroimalla saadut todisteet eivät kelpaa suomessa oikeudessa todisteeksi ja tämä toiminta voi siis jopa mahdollistaa sen että nämä rikolliset kerkeää vain poistaa todisteet ennen viranomaisten tutkintaa.
2. Innokkaimmat ryhmäläiset maalittaa jo vähän ketä sattuu ja etenkin juuri kohdasta1 huomattavia ihmisiä pelottelemalla, doxxaamalla ja väittämällä kaikkia arvostelijoita pedareiksi.
3. Homma voisi toimia jos ryhmä ei jakaisi näitä tietoja julkisuuteen vaan antaisivat vinkit suoraan viranomaisille.
Eli vaikka ajatus on hyvä niin tämä toiminta on vain avannut ovia kenelle tahansa rankkaan nettikiusaamiseen, jopa uhrien hiljentämiseen ja rikollisten vastuusta luikerteluun mikä ei varmaankaan ole ollut alkuperäinen tarkoitus?
Myös Pietarin trollit ovat alka
Missä kohtaa tuossa puolusteltiin pedareita? Nimenomaan puolustettiin vain sitä että tän ryhmän toimien takia nämä kuvittavat rikolliset pääsee mahdollisesti luikertamaan Suomen oikeuslaitokselta karkuun koska hakkeroimalla saadut todisteet eivät kelpaa todisteeksi oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole ollut lynkkausryhmiä varmaan sitten sisällisodan ja eiköhän pidetä se sellaisena. Me ei olla mitään eläimiä toisin kuin ehkä lähi-idässä tai Intiassa tai Afrikassa ollaan (jos puhtaasti katsotaan siitä näkökulmasta että siellä lynkataan pelkän huhun perusteella ihmisiä)
Korjaan pelkän huhunkin perusteella* siellähän lynkataan myös silloinkin kun on tuomittu
Hävetkää te pedarien puolustajat
Aikamoisia satu Henri kertoilee.
Sitä voikin odottaa, mitä oikeasti paljastuu ryhmän takaa sitten. Tuli jo niin huono olo lukiessa toiminnasta että olin oksentaa
Tässä tulee vääjäämättä tapahtumaan niin, että syyttömiäkin aletaan julkisesti syyttämään. Ilmeisesti näin on jo osittain käynytkin. Kaiken uskovat lampaat tietenkin määkivät hurraata yötä päivää.
Mitäs jos Henrylle vinkkaa setämiehistä, jotka saalistavat lapsia IRC galleriassa? Sellaiset Alex Joinesin fanittajat.
Onko Henryn porukalla valtaa pedofiili Putiniin?
Litvinenko claimed this display of affection was the first public sign of a secret that had long been known by some within the KGB. He said Putin had been denied a place in the foreign intelligence division as a young recruit because, shortly before his graduation, his bosses learned that Putin was a pedophile.
Many years later, when Putin became the FSB director and was preparing for the presidency, he began to seek and destroy any compromising materials, Litvinenko wrote. Among other things, Putin found videotapes in the FSB Internal Security directorate, which showed him making sex with some underage boys.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Henrylle vinkkaa setämiehistä, jotka saalistavat lapsia IRC galleriassa? Sellaiset Alex Joinesin fanittajat.
Niinhän nuo sanovat että kaikista tällaisista sekä muustakin kiusaamisesta/nettikiusaamisesta ja ilkivallasta voi vinkata. Mikä sitten on esim nettikiusaamista voi olla aika laajasti tulkittavissa. Varsinkin kun itse iskuryhmä jäsenet tuntuvat olevan pahemman luokan kiusaajia niitä kohtaan jotka arvostelevat tuota todisteiden devalidointia.
Entiset rikolliset kiillottavat sädekehiään. Eiköhän ennen pitkää homma lähtee lapasesta kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Henryn porukalla valtaa pedofiili Putiniin?
Litvinenko claimed this display of affection was the first public sign of a secret that had long been known by some within the KGB. He said Putin had been denied a place in the foreign intelligence division as a young recruit because, shortly before his graduation, his bosses learned that Putin was a pedophile.
Many years later, when Putin became the FSB director and was preparing for the presidency, he began to seek and destroy any compromising materials, Litvinenko wrote. Among other things, Putin found videotapes in the FSB Internal Security directorate, which showed him making sex with some underage boys.
Putinin seksuaalisuudesta on olemassa ihan oikeaakin tietoa jos noin paljon kiinnostaa...
Haluaisin oikeasti tietää miten tuo tehdään, koska fbi:lla ja nsa:llakin on ongelmia laitteisiin murtautumisessa, joten olen vähän skeptinen miten muutama suomalainen pottunokka tässä onnistuisi