Kuinka moni asuu täysin miehen omistamassa omakotitalossa?
Entäpä kun tulee ero? Et sinä siinä miehen yksin omistamassa talossa kauaa kestäisi oleskella. Aikalailla joutuisit puille paljaille.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä omidtan meidän talon yksin.
No omidta, mutta sitähän tässä ei kysytty.
Niin täällä jankataan minä, minä en... Kysyttiin lukumäärää...Kuinka moni asuu, AP ei ollut löytänyt mistään tilastoa kuinka moni asuu joten kysyi.
Vastatkaa nyt joku lukumäärällä älkääkä täällä jauhako paskaa.
Talo ostettiin meidän parisuhteen aikana ja miehen nimiin talo ja laina koska olin tuolloin luottotiedoton. Ero tuli myöhemmin ja talo edelleen miehen nimissä. Asun tässä vuokralla ja säästän rahaa talolainan omarahoitusosuuteen.
Mies asuu minun omistamassani talossa ja aika pian saisi lähteä, jos ero tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies asuu minun omistamassani talossa ja aika pian saisi lähteä, jos ero tulisi.
Tätä ei kysytty. Turpa kiinni jos et vastausta tiedä.
En enää ikinä tuu asuun miehen omistamassa asunnossa. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä tuu asuun miehen omistamassa asunnossa. Ei toimi.
Minä asuin 10 vuotta ja hyvin toimii. Ei asumisen takia erottu vaan muista syistä.
Minä asun mieheni omistamassa asunnossa. Maksan siivoojan käynnit joka toinen viikko ja lisäksi ostelen enemmän ruokaa. Oma asunto on vuokralla johon muutan jos ero tulee.
Vaikka ei ole juurikaan asumiskuluja, niin säästöön ei jää sillä matkustelemme myös todella paljon ja kaikki raha menee sinne. Mutta mulle riittää toi velaton kaksio minkä omistan.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on kirjoilla asunnossa, niin ihan rauhassa saa muuttaa kuten vuokralaiset vaikka hän ei vuokralla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä omidtan meidän talon yksin.
No omidta, mutta sitähän tässä ei kysytty.
Niin täällä jankataan minä, minä en... Kysyttiin lukumäärää...Kuinka moni asuu, AP ei ollut löytänyt mistään tilastoa kuinka moni asuu joten kysyi.
Vastatkaa nyt joku lukumäärällä älkääkä täällä jauhako paskaa.
No ei todellakaan ap kysynyt mitään tilastoa. Sä tässä pöljä jankkaaja olet kun et tajua, että ap kysyi kuinka moni palstalaisista asuu miehen omistamassa asunnossa. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa mistä tässä aloituksessa on kyse, mutta sä vajaaälyinen jankkaat jostakin tilastosta.
Miesten, jotka omistava talon yksin, avioliitot kestävät vain pienen hetken.
Kaikki onnelliset. Älä koeta kilpailla miehen kanssa miehisyydestä, et saa aikaiseksi muuta kuin rikkinäisen perheen jos epäonnisesti onnistut tavoitteissasi ja rikot hänen onnensa ja miehisyytensä.
Anna miehen omistaa kodin, sinut, lspaset jne. Sitten voi vartioida, suojella ja "kiillotella" aarteitaan. Se on tärkeä osuus miehisyyttä, saalistus ja aarre. Lue huviksesi muutama miesten kirja ne on kaikki aarrekirjoja.
Ole itse nainen joka tukee ja ohjaa miestä. Onnellinen vauras mies on myös antelias.
Minä asuin.
Ja eron tultua mies maksoi minulle tasinkoa. Aviopuolisoilla kun on avio-oikeus puolison omaisuuteen.
Tasingolla ja mulla omalla omaisuudella pystyin ostamaan oman asunnon.
Exälle jäi omakotitalo ja velkaa minulle maksamasta tasingosta.
Asun mieheni talossa. Ei meillä ole ongelmia. Jos tulee ero niin muutan kerrostaloon. Pidän huolen ettei tarvii muuttaa ja suhde on hyvä enkä pihtaa. Parisuhteesta ei koskaan tiedä en ole ennustaja mutta luotan mieheeni eikä se ole sellainen pelimies että menisi pettämään koska mieheni viihtyy kotona ja pyytää minua aina mukaan myös jos haluaa lähteä jonnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä asuin.
Ja eron tultua mies maksoi minulle tasinkoa. Aviopuolisoilla kun on avio-oikeus puolison omaisuuteen.
Tasingolla ja mulla omalla omaisuudella pystyin ostamaan oman asunnon.
Exälle jäi omakotitalo ja velkaa minulle maksamasta tasingosta.
Minä en halunnut mitään tasinkoa, kun en talosta mitään maksanutkaan.
On kuitenkin maksanut puolet asunnon lainasta ja asumiskuluista. Muut jutut on maksettu erikseen. Minulla enemmän kiinteää omaisuutta.