Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksistä ongelma

Vierailija
25.08.2024 |

En ole ollut mitenkään erityisen halukas anaaliseksiin mutta poikaystävän mieliksi pari kertaa kokeiltiin. Nohh nyt mulla on tullut joku kipeä pieni kohta joka sattuu vessakäyntiennyhteydessä, ehkä pukama. Ja oon melko varma että johtuu tuosta. 

toisella kerralla se onnistui silti paremmin ja ei enää tuntunut kovin pahalta lopulta mutta enemmän se pelottaa koska eihän sinne mitään kuulu työntää. Kuitenkin koen itseni epänormaaliksi ja hävettää ja harmittaa että en pysty siihen kun poikaystäväni sitä haluaa. Haluaisin itsekin jos siitä ei seuraisi tämmöisiä ongelmia

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat seuraavan kerran miehelle, että kokeillaanpas tasa-arvon vuoksi toisinkin päin, ja hankit sellaisen d i l d o vyön. 

Seksi pitäisi olla kahdenkeskistä nautintoa, eikä niin, että toinen päättää ja toiseen sattuu.  

Vierailija
22/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalu on kyseiselle anukselle liian paksu voi tulla sulkijalihakseen repeämä. Eivät venyt määräänsä enenpää vaikka miten yrittäisi rentouttaa. Paksukaluisten miesten kannattaisi keskittyä siksi vain pilluihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat seuraavan kerran miehelle, että kokeillaanpas tasa-arvon vuoksi toisinkin päin, ja hankit sellaisen d i l d o vyön. 

Seksi pitäisi olla kahdenkeskistä nautintoa, eikä niin, että toinen päättää ja toiseen sattuu.  

Kestäisitkö sen, jos miehesi ulisisi kiimasta dildo perseessään. Tavalla, jota sinä et muuten ole saanut aikaan?

Vierailija
24/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kalu on kyseiselle anukselle liian paksu voi tulla sulkijalihakseen repeämä. Eivät venyt määräänsä enenpää vaikka miten yrittäisi rentouttaa. Paksukaluisten miesten kannattaisi keskittyä siksi vain pilluihin. 

Jotenkin sitten ihmeellistä, että kaksikin kättä menee sinne?

No kyseessä joku anaaliseksipena, joka ei ymmärrä kuinka asia tehdään niin, että nainenkin nauttii siitä.

Vierailija
25/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitten ihmeellistä, että kaksikin kättä menee sinne?

No kyseessä joku anaaliseksipena, joka ei ymmärrä kuinka asia tehdään niin, että nainenkin nauttii siitä.

Sinunko pyllyyn mahtuu kaksi kättä?

Vierailija
26/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolihan ei ole mikään umpipussi, vaan erilaiset esineet , mitä sinne tungetaan saattavat lähteä liikkumaan pitkin suolistoa ja silloin onkin jo vitsit vähissä. Paljon ja pahasti venyneet peräaukon sulkijalihakset eivät enää pitele edes sitä, mitä niiden kuuluisi pidellä. 

Vierailija
27/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata toisen mieliksi tehdä asioita jotka tuntuvat itsestä pahalta.

Siksi minäkin lopetin pillun nuolemisen.

Ei voi verrata anaaliin. Suuseksi on normaali esileikki.

Aha.

Jos mies ei halua tehdä jotain, niin siitä ei tarvitse välittää. Pillua pitää nuolla, koska se normaalia?

Se, ettei halua suuseksiä on vähän sama kuin se ettei halua suudella. Eli normaali seksi ei onnistu. Sen sijaan anaaliseksi on usein kivuliasta ja vaarallista.

Vierailija
28/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata toisen mieliksi tehdä asioita jotka tuntuvat itsestä pahalta.

Ei voi verrata anaaliin. Suuseksi on normaali esileikki.

Saanko tuolla verukkeella pakottaa naisen imemään munaani?

Kuka on mistään pakottamisesta mitään puhunut? Normaalia heteromies tykkää pillusta ja haluaa antaa suuseksiä.

Vierailija
29/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tasa-arvon silloin kävisi, jos mies sattuisikin tuosta tykkäämään, mikä nyt ei ollenkaan ole mahdottomuus?

Vierailija
30/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mistään pakottamisesta mitään puhunut? Normaalia heteromies tykkää pillusta ja haluaa antaa suuseksiä.

Ja normaali heteronainen tykkää kullista ja haluaa antaa suuseksiä? Epänormaali jos ei halua?

Vierailija
31/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja normaali heteronainen tykkää kullista ja haluaa antaa suuseksiä? Epänormaali jos ei halua?

Tottakai tykkää. Kuka on sanonut, ettei tykkäisi? Itse voisin imeä miehen elintä joka päivä. Mutta palvelun pelattava molempiin suuntiin.

Vierailija
32/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon  ja -suolen löystyminen ei ole pikkujuttu. Tiedoksenne.  Todennäköinen kiusallinen vaiva ja sen jälkeen korjausleikkaus edessä.

Vierailija
33/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tykkää. Kuka on sanonut, ettei tykkäisi? Itse voisin imeä miehen elintä joka päivä. Mutta palvelun pelattava molempiin suuntiin.

Hyvä sinulle ja miehellesi, mutta ei taida vastata palstan yleisempää ilmapiiriä? Munkaan vaimoni ei muuten halua ottaa suihin, tosin hänellä on siihen omat pätevät syynsä. Minä kyllä nuolen hänet aina suurella halulla, koska seksi ei mielestäni ole kaupankäyntiä, jossa lasketaan mitä toinen on toiselle velkaa seksisuorituksessa. Sitä tehdään mikä tekee hyvää ja mikä ei ole kummallekaan ikävää tekemistä.

Vierailija
34/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oikeasti tekee sulle pahaa, niin tientenkin lopetat. 

Miksi vaimo ei tajua lopettaa sen vaatimista. Ei taida oikein arvostaa minua.

Peräsuoli ei - edelleenkään - ole sukupuolielin.

Vierailija
35/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei enää arvosta kukaan! Arvaatko syyn?

Vierailija
36/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräsuoli ei - edelleenkään - ole sukupuolielin.

Ei ole suukaan. Eikä kädetkään, vaikka ihmeen kiva niilläkin on toisen vehkeitä rassata.

Vierailija
37/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saat peräaukkoon haavan niin ei naurata, on saakelin kipeä niin että,itku tulee ja huudat ääneen wc-käynneillä  ja et pysty istumaan.Paraneminen kestää kuukausia eikä välttämättä voidehoito auta vaan saat kroonisen haavan ja ikävä leikkaus edessä.Voit sitten kysyä kannattiko suostua poikaystävän  mieliksi.

Vierailija
38/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä liukkaria reilusti, myös sinne kullin alaosaan. Tappi pyllyssä esileikin ja pilluseksin ajaksi niin perse tottuu. Ajan myötä se helpottuu, kun sitä harrastaa enemmälti.

Voi oksennus mitä tekstiä..

Vierailija
39/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna anaalia, kokeiltu on kerran ja varovasti ja se sattuu. Mieskään ei sen jälkeen ole ehdottanut, koska ei halua että minuun sattuu.

Mies ei kovin usein nuole, vaikka tykkäisin.... Pidän kyllä hygieniastani huolta ja olen sheivattu ja papakokeet otettu. Enkä minä vaadi enkä kiukuttele siitä. Hän korvaa sen sormillaan ja joskus pari kertaa vuodessa innostuu tekemään sitä. Minä kyllä otan suihin. 

Sun ei ole pakko tehdä yhtään mitään, mitä et halua. 

Vierailija
40/45 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna anaalia, kokeiltu on kerran ja varovasti ja se sattuu. Mieskään ei sen jälkeen ole ehdottanut, koska ei halua että minuun sattuu.

Mies ei kovin usein nuole, vaikka tykkäisin.... Pidän kyllä hygieniastani huolta ja olen sheivattu ja papakokeet otettu. Enkä minä vaadi enkä kiukuttele siitä. Hän korvaa sen sormillaan ja joskus pari kertaa vuodessa innostuu tekemään sitä. Minä kyllä otan suihin. 

Sun ei ole pakko tehdä yhtään mitään, mitä et halua. 

Miksi ihmeessä kukaan nainen suostuu tuohon, että mies nuolee vain pari kertaa vuodessa? Siis sehän kuuluu jokaiseen seksikertaan, esileikkiin! Aivan uskomatonta, että mies ei halua tehdä naiselleen hyvää, vaikka nainen ottaa suihinkin. Eikä suuseksiä varten tarvitse olla sheivattu. Normaalia päivittäinen hygiania riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan